ik heb het gisteren in de winkel gespeeld, maar was niet zwaar onder de indruk.... ik vond de grafix matig, en het racen was een ware crime, gassen en remmen met a x?
Hij wordt hier regelmatig te koop aangeboden. Voor 15 - 17,50 heb je moto gp 1. Neem nou maar aan dat je spijt krijgt van de aankoop van een NIEUWE GP!. Je kunt hem beter over een half jaar tegen afbraakprijzen kopen. Als je MotoGP2 naast F1 zou zetten zou je verbaast zijn over de verschillen. Feit is dat er geen enkel goed F1 spel uitgebracht is. Als je nog twijfelt: ga naar www.xboxaddict.com en zoek naar de 25 slechtste spellen. Daarin staat GP1 van dezelfde leverancier. Zelfde baggerbesturing. Verder zoek je het maar uit.
In de USA beschouwen ze F1 2001 als op een na slechtste spel op de Xbox dat daar is uitgebracht!! Alleen Kabuki Warriors is nog slechter. Dus................blijf af van een spel van dezelfde leverancier. Deed me denken aan F1 op de Nintendo 64, met die scheve wielen, dan denk je dus hoe kunnen ze het uitbrengen!!! Een racespel mag best uitdagend zijn, maar F1 2001 was onspeelbaar. Geen bocht was goed te nemen (en nee dat ligt niet aan mij maar aan het spel).
fisichella--> als je naar multiplayer gaat, dan komt er een keer te staan 2 players en daaronder staat standaard: Head to Head maar als je 1 toets naar onder gaat kan je dat veranderen door naar links of rechts te klikken. reteppd--> remmen is gewoon met linker trigger en gassen rechter trigger, maar ik denk dat ze het daar veranderd hebben of het is allebei mogelijk tegelijk. ik weet wel dat X achteruit rijden is maar of het ook remmen is, weet ik niet, zou goed kunnen.
f1 2003 alleen voor ps2, das wel jammer (had bericht nog niet helemaal gelezen uit enthousiasme) maar dat kwam geloof ik omdat sony de rechten heeft voor f1 ofzo, dat wordt voorlopig geen nieuwe f1 op de xbox
http://ps2.ign.com/articles/426/426354p1.html Op deze link staat de IGN review van de PS2 versie. De XBOX versie zal op het grafische gebied beter scoren, maar voor de rest zal het wel niet veel uitmaken.
Tnx, krijgt een 7.4, maar dat komt vooral omdat het teveel op F12002 lijkt Dus eigenlijk is het wel een goed spel volges mij.
Tja, dat is eigenlijk appels met peren vergelijken. Ikzelf geef de voorkeur aan MM3, vanwege het Live-gedeelte. Mocht je geen Live hebben dan moet je MM3 alleen kopen als je van games houdt zoals Crazy Taxi. Maar zoals ik al eerder zei is F1 CC zeker een aanrader voor de F1-fan. Je moet dan wel niet al te veel waarde hechten aan realisme, want het is zeker geen simulatie.
Ik vind bij de camera positie boven de auto, zodat je de auto in het geheel ziet, het nooit zo realistisch dat was bij f1 2002 ook al zo , in de auto vind ik het veel realistischer qua snelheid enzo, die camera positie in de auto, dat je de helm nog ziet vind ik het mooist en het meest realistisch. Ik wacht nog steeds op een review op de site van deze game!
Ehmmm ik wil niet lullig uit de hoek komen of iemand tegen de zogenaamde borst stuiten maar ehhh : DIT IS ECHT HET SLECHTSTE SPEL WAT IK OOIT OP DE XBOX HEB GEZIEN ZOIEZO KWA GRAPHICS... ik heb hem een avondje gespeeld en met een vreselijke rotgang om geruild wat een vreselijk bagger spel .... sorry dat ik het zo uit maar ik raad echt iedereen dit spel af.....
F1 2002 was in mijn ogen een kicke game. je kon de simulatie zodanig instellen of je arcade wou of echte sim. daarbij kon je fullgrid in de multi spelen. als dit alles in Career chalenge ook zit lijkt t me wel wat graphisch mag t wat beter. zit er ook multi in career?
Maar wat voor cijfer zouden jullie geven aan deze game als je het vergelijkt met andere race games voor de xbox?
Waar kun je instellen dat je ook schade aan je auto kan krijgen bij Career challenge? ik heb het tot nu toe alleen bij quik race gezien.....
Er zit een multi player optie in, je kunt head to head of full grid doen. Full grid kan niet als je met zijn drieën of meer speelt, maar wel met zijn tweeën. Als je bedoelt of je ook kunt multiplayeren in de career mode, dat kan niet
Ik zou het een 5 of een 6 geven voor graphics en ik denk een 7 voor orginaliteit en een 6 voor gameplay...stuurt erg ongevoelig ivh met andere f1 games die ik heb gespeeld... Maar lelijk dat het is lelijk het ziet er ongeveer nog slechter uit dan formule1 grandprix I voor op de pc (ja dat spel wat op 2 HDtjes kon ja)
is ie net zoals de gc versie? die heb ik op puga gespeeld en die veel erg tegen, superlelijk en speelt van geen meter, maar denk dat de xbox versie wel een stuk beter is, hoop ik...
ik heb hem ook ff gehad en ook meteen weer geruild GFX zuigen gewooon enorm en gameplay is ook niet al te best. Kortom ik kan je deze AFRADEN te halen.