Mensen Die Waren Op De PU Awards.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoJoo, 5 jul 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Was Jullie Top vijf van de game die je gespeeld/gezien heb.

1. Soul Calibur 2
    2. Rainbow six 3
    3. Sudeki
    4. Prince of Persia: The Sands of Time
    5. Gedeelde 5e plaats van Crimson Skies en XIII

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    1. PGR2
    2. Top Spin
    3. Crimson Skies
    4. MGP2
    5. XIII

Stuk voor stuk leuke games lijken mij dat worden. Ook nog eens allen Live!

Verder zag Far Cry bij Ubi geloof ik en SC2 bij IG er wel cool uit.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet geweest, maar vind 't wel leuk om te zien dat jullie echt 2 totaal verschillende lijstjes hebben staan, maar misshien is 't wel leuker om te lezen als mensen ook vertellen wat/waar/waarom zo leuk was....niet? :)

4. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    1. Sudeki
    2. Crimson Skies
    3. PGR2 (viel me tegen, gevoel van snelheid was bagger, verder wel aardig)
    4. Ehh...ehm...zo'n boks-spelletje op de PS2 :+
    5. Mario Kart ofzo, heb ik niet gespeeld maar wel gezien

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Saaur, je hebt gelijk. Om hier geen opsomminkje van te maken is het leuk als iedereen even zegt waaróm het zo leuk was :cool: Ik begin met mijn rijtje uit te leggen:

1. PGR2 - Goed gevoel over als met 1, top gfx, te brede wegen in Edinborough (of hoe jet ook schrijft :)) ...
    2. Top Spin - Lekker spelletje om te spelen, goed uitdagend, easy to learn, hard to master, de ene keer win je dik de volgende keer verlies je dik, houdt het spannend. Op Live lijkt me dit super :)
    3. Crimson Skies - Ik had al een eerdere versie gespeeld maar deze zag er veel beter uit, het gevoel van vrijheid in de lucht is grandioos, coole dogfights, opdrachten tussendoor en ook mini-missies vanaf grond zijn goed voor de afwisseling.
    4. MGP2 - Gewoon een toppertje ook tussen die nieuwste games.
    5. XIII - Zag er heel cool uit, een eigen stijl en veel gebruik van voorwerpen. Best wel interactief met omgeving. Beetje mix van het schieten van een James Bond met de tricks van Sam Fisher en de stijl van 13! (XIII)

6. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    1. Soul Calibur 2 ( zag er geweldig uit speelde geweldig en zelf als je achetr stond had je nog steeds een groote kans met bv hem van het platvorm af te trapen zodat ie verlieft. ook het verschil in wapen vond ik zwaar cool je moest echt rekening houden met de wapen van de tegen stander )
    2. Rainbow six 3( Nou 1 word heb ik hier voor één en al TOP. het speelde geweldig en zag er geweldig uit 1 min put is van de versie die je kon spelen was het de controls inverted stond dat boven beneden was en beneden boven maarjah zal je vast kunnen veranderen in de hele versie.)
    3. Sudeki ( ik dacht eerst dat dit gewoon een middelmatige rpg zou gaan worden maar g-sus ziet er super goed uit. hoorde van sommige xbw mensen dat het soms een beetje lastig was maar dit is zker een aanrader.)
    4. Prince of Persia: The Sands of Time ( ik heb altijd al wat met prince of persia gehad en ik vind dit nog wel 1 van de betere P.o.P het zag er zeker goed uit de gevechten waar top en zeker ook cool dat je over muren kan lopen. )
    5. Gedeelde 5e plaats van Crimson Skies en XIII.. ( Crimson Skies had gewoon een gevoel jah dit is gewoon leuke game speelde super leuk en je ging echt op in het verhaal. XIII vond ik gewoon geweldig spelen en super grappig en zeker ook orgineel.)

7. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 was ook nog lang niet af. Veel lag erin enzo. Maar toch erg leuk om die alvast even te spelen, ik kijk er erg naar uit. PGR2 was ook de enige game die ik perse wilde spelen. Verder heb ik alleen wat gespeeld als er toevallig een console vrij was (F1 Career Challenge op de PS2, Splinter Cell op de GBA en GC, potje GT3 ). Alleen voor die vette Xbox Mega Cruiser wilde ik wel even in de rij staan.

Laatst bewerkt: 5 jul 2003
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet zozeer gerangschikt op kwaliteit maar meer de leukste titels zeg maar :)

PGR2 - Alleen de aanwezigheid al. Helaas wel vol bugs maar zag er al goed uit. Echt helemaal ingaan op onvolkomenheden zou nutteloos zijn, maar de bakkies reden nog te langzaam, trokken bijna niet op en kon je nog niet echt lekker door een bocht heen 'gooien'.

Top Spin - Misschien niet dé beste game of origineelste game die er te zien is/was maar voor mij wel de leukste. Precies zoals Gerbo al zegt en ze goed hebben 'overgenomen' van Virtua tennis; Easy to learn, hard to master. Nog wat kleine tweakjes en het spel kan de winkel in imho :cool:

Rainbow Six, tsja, ook hier weer vooral gebaseerd op aanwezigheid. Het speelde namelijk nog voor geen meter.

XIII speelde wel goed en hoewel ik maar 2 kleine stukjes heb gespeeld zeker hoopgevend. Cel shading is cool en ziet er goed uit.

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat me trouwens ook wel aansprak was Otogi :eek: Zag er best wel stoer uit. Gladius was iets minder of niet Wouter ;)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    was prince of persia al speelbaar?

11. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    *beargumenteert;

Sudeki - speelde heerlijk, de graphics waren top en de special moves (als je op Y drukt al die shit :)) waren echt vet.

Crimson Skies - tsja, ik weet het niet, het sprak me gewoon aan, het speelde lekker.

PGR2 - net als Wouter, gebaseerd op aanwezigheid...de wagens trokken voor geen meter op en het gevoel van snelheid ontbrak totaal. Verder wel leuk.

Boksspel op PS2 - lekker boksen, door echt te bewegen! Coole shit :cool:

Mario Kart - bwah, zag er geinig uit, meer als hekkensluiter van m'n top 5 want verder zag ik niks écht interessants, hoewel ik Otogi wel interessant vond.

12. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ik er niet was man anders had ik lekker veel gerainbowd six

13. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Jah Prince of Percia was speelbaar.......

Heb Gladius en Otogi niet gezien :mad: had ik toch nog vaken naar xboxworld.nl stand moeten komen.......

jesus wat hebben mensen hier over te zeggen die het gespeeld hebben ?

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Gladius zat vol bugs hoorde ik en is amper gedraaid, verder heb ik Otogi een aardig tijdje gezien terwijl Mirik het speelde :cool:

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht veel pince ... maar was het ook de moeite waard .. ik heb een tijdje geleden dino crisis 3 op mijn werk mogen aanschouwen ... de cut scene's waren perfect .. de gameplay was/is vreselijk ... hele slechte camera standpunten .. krijg zo wat een Batman Dark Tomorow gevoel :'-(

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gladius was nog niet echt speelbaar. ongeveer 95% van de tijd was die aan het laden, knakker van de uitgever zei zelf al dat het niks werd en we er maar mee moesten stoppen 3'

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja eigenlijk was mijn favoriet toch wel een beetje Prince of Persia.
    Wat een top game word dan volgens mij. Ik kreeg namelijk echt weer het gevoel van de oude game terwijl dit toch echt heel anders is...

Ook games als Rainbow Six 3 en Top Spin waren mijn favorietjes.
    Owh ja: True Crime word trouwens helemaal de bom!!!

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je durfde je zeker niet ff te melden bij de XBW stand? Tsssk

19. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Treu Crime was toch helemaal niet speelbaar of heb ik dat nou weer verkeerd want ik had wel iets gezien wat er op leek maar toen riep iemand me :D

20. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Was op de PS2 wel speelbaar ja, hééééééle korte demo

Deel Deze Pagina