1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt, want Delphiki speelt als Engineer en kan je dus niet reviven :+. En idd als het spel toch zo simpel is hoezo word je gekilled dan?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk had die moeite met iets genaamd "recoil" van een wapen? :+
     
  3. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat jullie allemaal BF4 voor 40 euro bij bol.com hebben besteld?
    Is dat nou eigenlijk een fout van bol.com, of is dit puur omdat de next-gen op de loer ligt?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm dat zal goed kunnen idd. PS4 is wel 70 euro. lol.
    Dus zullen de current gen versies ergens anders ook nog wel goedkoper te vinden zijn.
     
  5. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel dit spel is niet eens uit. Als je het over BF3 hebt, waarom? Blijft ontopic aub. Al die fanboy comments van jullie hebben niks te maken met BF4. Het spijt me dat ik reageer op een infographic die ik interressant vindt, waar vervolgens een lading fanboys over moet gaan struikelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice edit btw.
    Maar zal Farmville eens proberen. Echt super leuk. :)
     
  7. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic ftw:thumbs: we zouden trouwens een topic moeten maken waar je ook kritisch mag zijn tegenover BF4
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)
    Btw over die infographic. Ik heb hem ook ingevuld want hij stond hier ook. Net zoals meerdere personen hier.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  9. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had de link gezien, maar geen tijd voor die dingen. Ik moet overal trollen en dat kost veel tijd (jwz). Spreek je weer als er een nieuwtje is waar ik kritisch op kan reageren, gotta love the berg met fanboy comments:p
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg ook niet dat jij het in moet vullen.
    Maar cya. :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hehe, je weet het leuk te vertellen maar ik zit nog steeds met smart te wachten op je uitnodiging om een keer competitief BF3 te spelen tegen je team van 6-jarigen :+

    Ik heb je stats namelijk net even zitten bekijken en voor iemand die het spel te simpel vind bak je er maar weinig van.

    Ben ook wel benieuwd welke competitieve games je zo graag speelt waarin teamwork niet belangrijk is. Ik speel al een tijdje geen gamebattles of decerto meer maar kan me niet herinneren dat er veel clans aan FFA doen :+



    Nog even over dit:

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-watch-bf4-at-60fps

    kan echt iedereen die de mogelijkheid heeft om dit op zn tv te bekijken aanraden om het te gaan doen

    niet alleen als je geinteresseerd bent in BF4 maar gewoon om te kijken hoe hopelijk de next-gen er op je tv uit gaat zien

    een youtube filmpje doet het gewoon totaal geen recht
     
  12. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Gatver, ik vind 60 fps eigenlijk er lelijk en onrealistisch uit zien. Is nu net COD. Doe mij maar 30 fps, dat heeft meer sfeer.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is al 2 april hoor.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    'Battlefield 4 verschijnt 29 oktober'

    Battlefield 4 verschijnt op 29 oktober. Althans, volgens een gebruiker van NeoGAF, die dit in een inmiddels bewerkte blogpost op Xbox.com las.

    Omdat er geen screenshots zijn van de oorspronkelijke post en we er zelf niet op tijd bij waren om de (mogelijke) fout met eigen ogen te zien, houden we het voorlopig op een gerucht. Battlefield 3 verscheen op 25 oktober 2011; 29 oktober 2013 voor deel 4 zou dus in elk geval geen gekke releasedatum zijn.

    Mocht de datum kloppen, dan zou Battlefield 4 tegelijk verschijnen met Assassin's Creed 4. De strijd om onze zakcentjes dit najaar zou daarmee officieel geopend zijn!
     
  15. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BF3 misschien 2 weken in mijn bezit gehad en was er toen klaar mee. Toch wel ff 55 uur gespeeld, maar heb al die expansions (DLC) erna niet meegemaakt. Voor competitieve FPS games heb je een framerate van 60 nodig imho. Teamwork is niet belangrijk in MW1 op de xbox. Daar kan je in je eentje een heel team carryen terwijl zij er niks van bakken. Met competitief bedoel ik: Tactisch nadenken, sneller reageren, beter mikken. Daarop trainen en zo altijd als beste eindigen. In de tijden van BF2 speelde ik wel in een clan trouwens, maar ja Bad company enz op de xbox.. 20 tot 30 fps. Je speelt dan gwn een game die de xbox niet eens kan trekken. Zelfde met MoH en MoH warfighter. Ik heb ze allemaal redelijk lang gespeeld, maar games zonder die 60 fps zijn gewoon not done als je competitief wilt spelen. Doe het dan op de PC.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het merendeel heeft geen behoefte aan competitief spelen en wil gewoon lekker 2 uurtjes op een vrije avond knallen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben toen maar gestopt met lezen, ik dacht dat je echt competitief bedoelde , en niet publics met randoms :+

    Ben het wat 1 ding betreft wel met je eens, 60fps is altijd beter dan 30.

    Al is het tempo van BF3 net niet zo hoog dat de lagere framerate me echt irriteerd,.. maar toch.. Hopen dat BF4 ook op de consoles op 60fps kan draaien

    (al moet ik dan ook weer zeggen, als het een keuze is tussen de huidige schaal en destructibility en de framerate.... doe me dan de schaal en destructibility maar. Dat is toch wat het BF maakt. Maar het liefst natuurlijk gewoon beide)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk een normale post. Zo kunnen we het ook doen. :)
    Tuurlijk is COD ook beter voor competitive gameplay. 60 fps, dingen kunnen niet echt kapot en daarom kan je makkelijker trainen op looproutes etc. Heeft geen supression, geen bugs zoals headglitches zoals BF nu heeft. Enige nadeel wat BO2 nu heeft voor competitive play is nog steeds de hitdetection.

    Maar dit geeft al weer dat COD en BF niet hetzelfde zijn. BF is all out warfare COD is meer kleinschalig en competitive. Mooi toch voor ieder wat wils?

    Vind wel dat BF meer moet kijken naar competitive play voor de game. Misschien PC only. Maar geef de admins meer ruimte om games op te zetten in speciale competitive servers. Zoals supression uitzetten. Ik vind het wel tof maar voor competitive play its not done eigenlijk met die bullet deviation. Ik denk dat een extra mode samen met battlerecorder goed is voor iedereen. Van EA to de normale gamer.

    Zoals ik laatste al een keer zei samen met de vid van Jackfrags.:)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind supression en bullet deviation bij BF horen. Je maakt de game niet perse competitiever door het eruit te halen

    het enige wat je imho dan doet is het meer op CoD laten lijken.

    Battlerecorder ben ik sowieso voor. Er is geen enkele andere online shooter waarin je zoveeel WTF momenten meemaakt als in BF en zou leuk zijn als je dat zou kunnen sharen
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat valt toch wel mee. De oudere games leken toch ook niet op COD toen ze geen supression hadden? :)

    Competitive play gaat erom we echt beter kan mikken. Net die twee kogels eerder raken etc. Jackfrags legt hier goed uit is een klein stukje wat die laat zien en heb hem even gelinked. :)

    http://youtu.be/qwVXvn0wzlg?t=20m11s

    Nu is die wel goed gelinked denk ik. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013

Deel Deze Pagina