1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Maart
    Films
    25. [​IMG] Samsara (Ron Fricke, 2011) :: 8.3
    26. [​IMG] De wederopstanding van een klootzak (Guido van Driel, 201:cool: :: 5.5
    27. [​IMG] Abraham Lincoln: Vampire Hunter (Timur Bekmambetov, 2012) :: 7.0
    28. [​IMG] The Hobbit: An Unexpected Journey (Peter Jackson, 2012) :: 8.0
    29. [​IMG] The Place Beyond the Pines (Derek Cianfrance, 2012) :: 5.5 [​IMG]
    30. [​IMG] Melancholia (Lars von Trier, 2011) [​IMG] :: 9.5
    31. [​IMG] Big Easy Express (Emmett Malloy, 2012) :: 7.0
    32. [​IMG] The Master (Paul Thomas Anderson, 2012) :: 8.6
    33. [​IMG] Mysterious Skin (Gregg Araki, 2004) [​IMG] :: 8.2

    Series
    34. [​IMG] Girls - Seizoen 2 (Lena Dunham, 2012) :: 8.0

    Statistieken
    Totaal 9 films (maandgemiddelde: 10.7) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 1.
    - Lang (meer dan 75 min.): 8.

    Totale speelduur: 1045 min.
    Aantal films / series herzien: 2.

    Best beoordeeld: Melancholia (9.5, 1ste dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: De wederopstanding van een klootzak, The Place Beyond the Pines (5.5).

    Media-verdeling
    [​IMG] 2.
    [​IMG] 2.
    [​IMG] 6.
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Hehe, twee vrienden van me gaan naar Ibiza op vakantie en wilden hier naar toe :x. Ik heb een Pathe pas en was vrij :9.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Place Beyond the Pines echt zo slecht?
     
  4. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    21 & Over

    De '13 in een dozijn' Amerikaanse college film. (losbandige studenten + blonde dames + veel drank). Het verhaal is een soort 'The Hangover' alleen dan omgekeerd, je ziet de weg naar de kater i.p.v. andersom. De film komt hier en daar met wat leuke grappen en situaties, maar over het algemeen is het een flauwe maaltijd.

    6.0 / 10.0
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    American Gangster
    Wat een fucking goeie film is dit zeg. Denzel Washington echt een zieke baas. Spijt van dat ik de Extended versie niet heb gezien.
    9/10
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit er veel actie in america gangster of is t veel gepraat?
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Veel gelul.
    Des te boeiender.
    Edit: is American History X dope?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  8. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Een 5,5 is nog voldoende he. :) Maar goed, het begin is veelbelovend, naarmate de film vordert wordt deze steeds zwakker waardoor de teleurstelling bij mij bij het kijken ook veel groter was.

    /edit: American History X is vet ja.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Life of Pi

    Naar aanleiding van de recensies van deze film, waren mijn verwachtingen aanvankelijk niet hoog. Het leek me niet mijn type film. Echter heeft Life of Pi een diepe indruk op mij achtergelaten. Wat een prachtige film. De beelden zijn natuurlijk fantastisch en de inhoud raakte me óók meteen van het begin. Wel heb ik het gevoel dat die beelden en de manier waarop de film wordt gebracht (het heeft allemaal een magische lading maar blijft toch wel enigszins realistisch) de inhoud een extra boost hebben gegeven waardoor ik misschien een vertekend beeld kreeg, maar mij hoor je daar niet over klagen. Ik heb echt genoten en dat was toch wel een verrassing.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jagten (Thomas Vinterberg, 2012)

    [​IMG]

    Een fascinerend en buitengewoon indrukwekkend portret van de kracht van suggestie en de pure naïviteit, domheid en opportunisme van een maatschappij. Zoals bij alle eerdere moderne Scandinavische (vooral Deense) films die ik gezien heb is de emotionele climax er een om niet snel te vergeten. De ontwikkeling daar naartoe is dan ook briljant, en de climax zelf bijzonder tactvol. Los van regisseur Vinterberg, die me met Festen al eens overdonderde, is Mads Mikkelsen de factor die ook deze film weer zoveel karakter geeft.

    De beste film die ik in lange tijd gezien heb.
     
  13. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt tof, ik ga hem zeker kijken deze week, bedankt.. Ik was bang alle goede films al gezien te hebben.. Het doet mij denken aan Detachement. Echt een aanrader als je van drama houdt met zwarte cynische humor. Gaat over een docent die een paar weken op een school les komt geven. Kon mij wel vinden in die man, veel pijnlijke momenten en drama ten top. Enjoy.
    http://www.imdb.com/title/tt1683526/
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vandaag had iemand me uitgenodigd om naar GI Joe te gaan. Gezien, maar een standaard actiefilm, meer niet. Wel een paar brute shots in 3D, maar niet meer dan dat.

    3D was voornamelijk irritant door de steeds korte en flitsende actiescènes waardoor je wel een aanval kon krijgen.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Voor vandaag op de planning

    The Incredible Burt Wonderstone

    [​IMG]
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Total Recall 2012 gezien. Was dit een remake van de film van Verhoeven of een nieuwe verfilming van het verhaal? Aardige actiefilm, maar als dit een verfilming is, hadden ze dit beter kunnen laten zitten. Dit had niets met de eerste film te maken. Mars wordt in het begin genoemd en daarna klaar, er komt een keer een vrouw met 3 borsten voorbij en op een gegeven moment zie je een vrouw met een wat opgeblazen hoofd duidelijk in beeld (wat misschien een verwijzing kan zijn, naar die opblaasscene in het origineel). Voor de rest is het een zoveelste sci-fi actiefilm. Wat ook irritant was, was de vele 'lichtflitsen' (weet niet hoe ik het moet noemen, was steeds zo'n streep licht), sloeg nergens op.
    Beter kun je naar de eerste Total recall kijken.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    JAGTEN (THE HUNT)

    [​IMG]

    GEWELDIGE film, zonder meer 1 van de beste drama films die ik ooit gezien heb... Ik voelde helemaal mee... het was gewoon schokkend sommige gebeurtenissen in de film maar ook erg reeel. De acteerprestaties waren ook geweldig, van zowel de kinderen als de volwassenen.

    Het enige kleine mini mini mini minpuntje heb ik met
    het einde nadat die vriend bij die man komt en hem dat maal geeft als teken van ok je hebt het niet gedaan dat het daarna was ''1 jaar later'' ik had daar graag toch wat meer gezien van hoe het dan liep
    maar op dat na, wat eigenlijk ook komt omdat ik gewoon graag meer wil weten ... echt een top flm en een super aanrader

    ik geef hem vanwege mijn minpuntje een dikke 8.5, anders was het een 9 geweest
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Absolute TOPFILM, ik heb hem gezien in het filmhuis theater en man wat een sfeer heeft die film. Je leeft compleet mee met de personage idd.

    wat vind jij van het einde... ik vond die broer van dat meisje er g verdacht zou hij dan toch dat meisje misbruikt hebben of is dat gedaan om de kijker dat te laten denken? Ik vond die hoofdrolspeler top spelen en kan ook niet wachten naar zijn hoofdrol in de nieuwe serie Hannibal waarin hij de hoofdrol speelt :)
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    DAAR was ik niet helemaal overuit.. tis wel in me opgekomen, vooral ook de vraag wie zou die schutter nou precies geweest zijn.... Maar wat vond jij van het feit dat het na dat die vriend het ''goed'' maakte met de hoofdrolspeler met dat eten da thet gelijk ''en toen 1 jaar later'' was?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina