1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is echt heel erg:
    "Ha ha ha, nee."

    Dat lachje erbij. 8)
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, het lijkt me toch dat het om de techniek gaat. De Unreal Engine 4 slaat niet zomaar de WiiU over. Die engine is bedoeld voor next-gen systemen, en de WiiU komt gewoon kracht tekort voor zo'n nieuwe engine. Dat zie je toch ook bij de PS3 en 360 met de Frostbite engine. Zo'n engine komt pas volledig tot zijn recht als de techniek in de console sterk genoeg is.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.406
    Leuk Bevonden:
    17.490
    Wat moet er verder zo next gen zijn aan de Wii U dan?
    De controller? Nee die hebben we echt in actie gezien maar niet heus.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De Wii-U is toch gewoon de Wii maar dan eindelijk met "volwaardige" HD ondersteuning?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Wii U is net zoveel de Wii als dat de Xbox 360 de Xbox is. ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De originele Wii was wel echt next gen. En liet zien dat next gen niet altijd grafisch hoeft te zijn. WiiU doet nu niks eigenlijk. Heeft meer de stapt gemaakt naar de normale consoles maar voldoet daar niet aan de eisen om als next gen bestempeld te worden imo.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo blij dat ik me portemonee dicht heb gehouden, wat zuigt de WiiU...

    Na de Wii te hebben gehad, die zo vaak gebruikt werd (niet dus) is het wat mij betreft over tussen mij en Nintendo ;-)

    Dag Nintendo, bedankt voor al het moois wat je me hebt gegeven t/m de Gamecube.
     
  8. plazz

    plazz PlasmatronNL

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de Wii U echt een geniale console. Het spelaanbod is wat mager, maar dat weet je van tevoren als je een early adaptor bent.

    De games die ik heb, vermaak ik me optimaal mee zoals recentelijk bijv. Nfs Most wanted. Volgende game wordt Pikmin 3. Voor de multiplay heb ik ook Black Ops 2 nog liggen.
     
  9. plazz

    plazz PlasmatronNL

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik lees trouwens dat sinds Lego City, Monster Hunter & Need for Speed de verkoop van de Wii U weer aan is gaan trekken.

    Dat was te verwachten natuurlijk. Die doomsday verhalen zijn echt lachwekkend.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag van het weekend en Wii U met Nintendo Land voor 270, dat vond ik wel een aantrekkelijke prijs.

    Even kijken wat ze met E3 gaan doen.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.808
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hmm ik moest ook die stappen nemen, maar daarna werkte het wel...
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ga eens dichter bij je router/modem zitten. 8) (serieus voor sommige mensen hielp dat volgens mij)

    Heb je de Wii U gratis gekregen? Jij bent de laatste persoon waarvan ik had verwacht dat je die mislukking van een console zou kopen. :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.808
    Nah, was een cadeau voor mijn ouders + zusje. Zoals de Wii anderhalf jaar terug, was laatst in de winkel en toen vertelde ze dat ik een Wii U moest kopen, dus okay. 8)

    Maar goed, werkt nog niet. Zelfs met mijn gamepad naast mijn router, misschien is mijn 152-bit WEP (wut?) beveiligd zoals dat mogelijk kan zijn, eens snuffelen. Ik maak verbinding met netwerkapparaat maar geen internet.

    Of misschien ligt het aan mijn instellingen hier in mijn router

    [​IMG]

    Oh het is gelukt. Moest hem op AES zetten

    /Fii-NL is mijn naam. Dacht dat ik wel een vrouwtjes was, verbonden met de Mii van mijn zusje. Geen zin om een eigen Mii te maken, fuck dat. 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ach het is allemaal nog niet echt best nu maar Rayman, Zelda Wind Waker HD en Pikmin zijn titels waardoor ik deze zeker nog niet ga verkopen. Had hem alleen wel iets later aan kunnen schaffen.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is denk ik altijd wel zo bij de launch van een console. De launchgames zijn vaak niet boeiend, remakes of -in het geval van de WiiU- games die op andere platformen al zijn uitgekomen.

    Ik heb er nu wel van geleerd, ik kocht altijd direct een nieuwe console, maar vervolgens had ik er weer spijt van omdat er geen ruk op te spelen was. Ik wacht wel een tijdje bij de volgende.
     
  17. plazz

    plazz PlasmatronNL

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kunnen ze geen nieuwe memes meer verzinnen? :+
    [​IMG]

    Het klopt in beide gevallen wel...
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wie weet kijken de WiiU eigenaren dan ook over 5 jaar terug naar die meme en lachen ze erom , want de ps3 heeft nu aardig wat games :+
     

Deel Deze Pagina