1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Huh, summonen? Echt volgens mij heb ik in dit spel altijd moeilijk gedaan. :D Ik heb alleen door die Ceaseless Disscharge o.i.d. gecheat weet ik nog. :9
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    lol ik ook. met een klap op zijn tumor ging die dood.

    ziek speel nu met andere

    En nu niet meer. ging dood....

    heb geen humanity meer. :| en die andere gozer kan ik zeker ook niet summomen zonder humanity
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.640
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Dude, prima dat je enthousiast bent maar je kunt posts ook editten hè? 8) 4 posts achter elkaar van 1 persoon zonder interpunctie etc leest wat vervelend. Humanity kun je trouwens van ratten farmen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je ook geen hard humanity meer in je inventory?

    En anders idd of rats in de depths of skeleton babies in tomb of the giants gaan farmen
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb geen zin om helemaal terug telope xD. laat nu staat zoon summon sign achter als ik mensen help krijg je vlgns mij ook humanity

    Hebben jullie wel altijd humanity dan? telkens als je dood gaat gaat je humanity weer weg is echt irritan.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Jouw schrijfstijl, die is pas irritant.

    Anyway, als je iemand anders helpt de area boss ergens te verslaan krijg je inderdaad ook Humanity. Kun je gelijk wat ervaring op doen voor als je hem zelf moet verslaan.
     
  7. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Lelokedan.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    @oneshot1tkil: Er bestaat zoiets als een [​IMG] knop waar andere je al op attent hebben gemaakt.

    Want tripple posten binnen nog minder dan 5 minuten is wel heel erg. Dus let er voortaan op. Dit is nog maar een verbale waarschuwing. Herhaaldelijk door blijven gaan kan uit lopen tot een OW. ;)
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet echt volwassen om zo te reageren op iemand die je probeert te helpen.

    Ik wil je nog wel even een uitleg geven over humanity als je dit wel kan respecteren ditmaal:

    Humanity is die teller links boven in. Soms als je enemies verslaat kan er een humanity opgeteld worden bij die counter. Dit is actieve humanity, om het even zo te noemen. Dit draag je bij je, tot je dood gaat en niet je souls/humanity meer oppakt. Dan verlies je het. Sommige enemies droppen ook humanity als item. Dit staat gewoon in je inventory. Als je dit gebruikt, wordt er weer een extra humanity opgeteld op die counter. Die actieve humanity kan je vervolgens gebruiken om human te worden bij een bonfire (Reverse Hollowing optie bij de bonfire), je bonfire upgraden (kan je ook bij de bonfire doen, met de optie 'Kindle Bonfire') en kan je gebruiken om je covenants te upgraden. Bovendien als je veel humanity bij je draagt, gaat je item discovery omhoog. Dit betekent dus dat je meer zeldzame items krijgt als loot van enemies.

    Dit is een beetje wat je kan doen met humanity. Als je eenmaal human ben heb je weer andere mogelijkheden in de game. (Summonen van andere NPCs of spelers, invaden in wereld van andere spelers, maar je kan ook geinvade worden)

    Je kan hier nog wat over nalezen op deze website: http://darksouls.wikidot.com/humanity
     
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan iemand me helpen met four kings.

    levels die me kunne helpen: 76 to 113
     
  11. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk jij nou werkelijk dat iemand ik jouw wil helpen? Met zulke reacties die jij geeft? :+
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Nou, je krijgt een hoop souls.

    trouwens wat heb ik misdaan? heb alleen een keer lelokedan gereageert.
    omdat hij zij dat hij hoofdpijn kreeg van mij ofzo, Naja dan kun je niet iets aardigs terug verwachten.....
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    No offense, maar ik steek tijd om een uitleg te geven over humanity. Ik krijg daar niet eens antwoord op. Dus ik ga voortaan ook niet meer uitleggen als ik daar niks op terugkrijg. Heb het idee dat ik dan tegen een muur zit te praten.

    En nogmaals was het niet heel volwassen om te reageren met 'lelokedan' als iemand je probeert te helpen.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Op zo,n manier kom je nooit voorbij O&S
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ?????? Ik heb het over the four kings....
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Tanken die shit, full Havels aantrekken en een schild met een fatsoenlijke magic defence, dan zijn ze totaal niet moeilijk.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Of, als je niet kunt tanken, zoveel mogelijk damage dealen in korte tijd!
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen dagen even de DLC afgerond met een maatje na een goed half jaar niet meer gespeeld te hebben.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet Manus en Kalameet nog steeds doen maar kom niet echt meer in de juiste Zen-modus om het te proberen :+
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En? Conclusie? :9
     

Deel Deze Pagina