1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zal het wel even voor hem invullen: SUPER VET! :D
     
  2. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Of: Op het eerste gezicht aardig maar eigenlijk heel erg karig. Ik was er iig zo doorheen en vond het geen waardige DLC, althans, niet voor een game zoals Dark Souls.
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat komt omdat je gewoon te goed bent inmiddels. ;)
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Praat lekker voor je eigen :p

    Het is een leuke DLC, beetje kort aan content qua prijsverhouding maar zeker de moeite waard als je meer Dark Souls wilt.
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha het was ook meer mijn mening. Maar in ieder geval. Ik was er zelf zo'n 10 uur mee bezig. Ik was zo geinteresseert in die hele wereld van Dark Souls, dat ik alle plekken 3x had bezocht om te kijken of ik vergelijkingen kon vinden met de andere wereld. Dus het is maar hoe je het bekijkt. Maar ik beschouw het ook zo: Extra Dark Souls is altijd beter. Ik kan begrijpen dat sommige 'm wat kort vinden. Ik vond het 'm zeker waard. Vergelijk het eens even met andere DLC's die je kan kopen tegenwoordig voor 800 MSP (of soms 1200 MSP) en dan een 2 uur extra content krijgt. Deze DLC bied zeker 4 uur extra content (Als je tenminste niet overal heen rent en delen skipped. Als je dit wel doet, moet je ook niet zeuren over de lengte)
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik was bij Sen's fortress maar kan nu opnieuw beginnen door problemen met m'n oude gamertag. Is een wizard een goede optie?
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Sorcerer is echt easy mode, echt de makkelijkste run die ik ooit heb gedaan.

    Ook hilarisch in PvP trouwens, bereid je voor op ladingen haatmail.
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ok mooi dan ga ik extra voor de Sorcerer :p Maar weer eens overnieuw beginnen dan...
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Een paar dingen die belangrijk zijn:

    - Big Hat Logan vinden in Sen's Fortress en zijn questline beginnen en bijhouden, anders loop je belangrijke spells mis.
    - De Moonlight Butterfly Horn is enorm handig.
    - Focus op INT, niet te veel in je andere stats stoppen. De damage output van je spells is het belangrijkste en de MBH scaled ook mee met INT, en als melee wapen heb je daar genoeg aan. Je zal over het algemeen toch redelijk op afstand blijven van enemies dus denk vooral niet dat je veel END en VIT nodig gaat hebben (ik had aan 15 VIT genoeg).
    - Crown of Dusk en de Bellowing Dragon Crest Ring halen, die geven beiden 20% extra damage.
    - Rickert in New Londo verkoopt helemaal op het begin al een extra Soul Arrow en de Heavy Soul Arrow.
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Wat ik niet snapte in m'n eerste halve playthrough is dat je met de Souls van sommige bazen wapens kan maken. Maar hoe? Tnx voor de tips. Misschien vanavond maar eens beginnen :)
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat kun je bij de blacksmith in Anor Londo laten doen, voor de MBH heb je dan een +10 spear en de soul van de Moonlight Butterfly nodig. Check de wiki maar voor andere wapens.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet sommige wapens inderdaad naar +10 upgraden en vervolgens kan je bij de Giant Blacksmith dit laten omzetten naar een Boss weapon in combinatie met een boss soul. Er zijn wel verschillende combinaties mogelijk. Dus met de meeste boss souls kan je 2 verschillende wapens maken, alleen kan je die soul maar 1 keer gebruiken per playthrough. Dus dan is het even afwegen wat je wilt ;)
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond deze net op internet:

    [​IMG]
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Super vet! :cool: Alleen welk monster zou dat nou zijn? Mijn eerste ingeving was Ceaseless Discharge, maar dat lijkt me niet.
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Aan de helm te zien, een van de Gargoyles?
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk de Gargoyles.
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jep nu je het zegt. ;) Alleen was die helaas niet zo lastig, dus zo vaak ging je daar nou ook weer niet dood. Neem dan gewoon Ornstein & Smough. :+
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou, ik heb 'm toch wel een aantal keer opnieuw moeten doen. Vooral toen ik nog een low level character had.
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had er nooit echt problemen mee eigenlijk. Het mooiste vond ik nog wel in mijn NG+. Ze hadden me niet eens 1 keer geraakt :+
     

Deel Deze Pagina