1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.419
    Leuk Bevonden:
    3.402
    De afgehakte ledematen gameplay toevoeging was juist de ondergang van deel 2. Ten eerste werd daardoor de framerate negatief beinvloedt. Ten tweede strookte het niet met de mentaliteit van het eerste deel, wat de meeste fans nog steeds het beste deel vinden. Ninja Gaiden 1, ondanks allerlei belachelijke scenario's was die game ontzettend focused. The art of killing en relatief weinig bs daaromheen. Het eerste level, in het ninja trainingskamp, is nog steeds een klassieker.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel grappig dat het hele veld na een gevecht onder het bloed zat eigenlijks, dat gaf toch wel extra impact

    Ik vond dat Steel on Bone ook wel wat hebben ( eindelijk iets positiefs gezegt over NG3! \o/ ).
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.426
    Leuk Bevonden:
    4.942
    Ninja Gaiden nu op Hard aan het doen, lekker pittig maar ng steeds te doen. Gelukkig flink wat Essence opgespaard zodat Potions geen probleem zijn. Net Alma voor de eerste keer verslagen, ging beter dan verwacht. Blijft vet dat het ook gewoon andere vijanden zijn.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand hier de demo van Razor's Edge gespeeld?

    Ik wel en ik vond hem erg tof eerlijk gezegd. Sowieso een hele verbetering t.o.v. deel 3.

    Het is weer een stuk moeilijker. En niet door de hoeveelheid enemies maar vooral ook omdat ze slimmer zijn (kan ook zijn omdat ik niet super goed ben).
    Ook is er veel meer diversiteit in enemies en zijn er gelukkig meerdere wapens en ninpo.
    Die je dit keer ook weer kunt upgraden.
    En tot slotte: BLOED!!! :+
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Wanneer komt ie eigenlijk? Ga 'm denk ik wel weer kopen. Kijken hoe het verbeterd is :)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.426
    Leuk Bevonden:
    4.942
    Ga hem waarschijnlijk ook wel kopen, maar eerst deel 2 nog uitspelen :+

    (en mijn gigantische backlog, tegen die tijd is het spel alweer 3 jaar oud :lol:)
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hij komt 5 april uit. En op dit moment is ie 25 euro bij WowHD.
     
  8. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Zelfs de Razor's Edge demo vond ik maar matig. Bij 2 heb ik ook het idee dat het afhakken van ledematen wat preciezer ging, hier lijkt het wat meer random.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh prima prijs. Misschien toch maar even aanschaffen.

    Het is nu wel duidelijk dat je de game niks vind. Elke keer als er iets gepost wordt in deze topic, begin jij weer te zeuren dat ie slecht is. Het is duidelijk ondertussen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het is misschien wel een opgepoetste versie, maar ik vind hem wel lekker spelen.

    Hij is trouwens 31 euro incl bij Yourgamezone.nl...
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren ook even de demo geprobeerd van Razor's Edge.

    Mijn grootste blijft toch wel bestaan, het is een saai spel waar je van arena naar arena rent om tegen een groep vijanden te vechten.
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    25 euro bij WowHD?

    Dan mis ik toch iets? :x
     
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is toch een nieuwe uitgave die de oude fans juist tegemoet moet komen? En ook deze uitgave vind ik nog steeds waardeloos dus post ik mijn mening. Wat erg zeg!

    Mja, het is te hopen dat Yaiba: Ninja Gaiden Z een stuk beter wordt. Hopelijk gaan ze met deze spinoff wat meer terug naar wat de oude games juist zo goed maakte en laten ze alles liggen wat 3/Razor's Edge zo tenenkrommend slecht maakte. Ze hebben iig wel genoeg feedback ontvangen met 2 bèta versies van Ninja Gaiden 3 (het origineel, de Wii U versie).
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk is het niet erg dat je je mening post. Alleen post je constant hetzelfde, dus op een gegeven moment is het wel duidelijk. Just saying ;)
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is Keiji Inafune erbij, het komt wel goed.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

Deel Deze Pagina