1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.893
    Leuk Bevonden:
    3.277
    De screen die bij release date nieuws post van net hoort.

    [​IMG]
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap zijn punt wel maar vind het wat beperkt om te zeggen dat dat de manier is om BF interessant te maken voor echt competitief spel.

    Je kan ook zeggen dat dit gewoon factoren zijn in BF waar je mee moet leren werken en dat je dus onderscheidend moet zijn op andere manieren.

    Dus wie gebruikt bijv supression het best in zijn voordeel, wel team werkt het beste samen. Wie speelt het beste in op het verloop van de game qua squad samenstelling e.d

    Als je er puur een gun on gun reactie spel van wilt maken dan probeer je imho CoD na te bouwen in BF3

    Ook omdat de gametypes die vaak genoemd worden bij dit soort betogen niet echt de typische BF gametypes zoals CQ en Rush zijn

    Ik heb er niks op tegen als ze dat soort opties toe zouden voegen maar ik blijf het rare gedachte vinden dat je je core mechanics aan zou moeten passen om zogenaamd competitieve matches te kunnen spelen.

    Competitive play gaat imho niet om wie er beter kan mikken. Maar om welk team het beste presteert met de middelen en mogelijkheden die het spel bied. En dus wint

    Wie er beter mikt is maar 1 kleine factor (in BF)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is dat je even playingfield moet hebben voor competitive play zoals bij iedere sport. Supression zorgt ervoor bijvoorbeeld dat opeens een kogel random van het midden volledig naar rechts gaat of die volgende keer volledig naar links. Dus het is nooit hetzelfde voor ieder team bijvoorbeeld en het is dan ook niet wie zich het beste aanpast omdat het zo random is. :)
    Zelfde geld voor de zon zoals in het filmpje op Sharqi. Als aanvallend team ben je zo in het nadeel omdat je in de zon kijkt bij die laatste mcoms. Ik vind het wel cool als normale gamer ook al mag het iets minder. Maar de betekend eigenlijk gelijk dat die map niet gebruikt kan worden voor competitive play. Ook al is prima voor competitive play qua layout. Geef dan de admin in een speciale mode de keus om het uit te zetten of minder te maken en het is win win voor iedereen.

    Grootste punt blijft wel battlerecorder/spectatormode. Dat moet de eerste stap zijn. :)
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Betreft het bericht hierboven:
    [​IMG]
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Naja, ik denk daar dus iets anders over. Je moet dan gewoon zorgen dat je niet ge-supressed word :+ En de mechanic zorgt voor een random effect maar dat wil niet zeggen dat het helemaal bepaalt of het beste team wint of niet.

    Niet in supressing fire lopen lijkt me ook een belangrijke skill/tactiek :+

    Het klinkt mij teveel alsof hij wil dat de guns net zulke 'lasers' worden als die van CoD. En dan schiet je volgens mij het doel voorbij. Dan probeer je niet om BF3 zo gebalanceerd te maken dat het een eerlijke skill meting word maar ga je puur de game zo wijzigen zodat je skills uit CoD beter tot hun recht komen.

    BF3 speel je imho ook iets meer met je hoofd dan met je reflexen (laten we zeggen 40/60 waar CoD imho iets van 20/80 is)

    En daar kun je ook onderscheidend in zijn als team.

    En nog iets anders, ook al heb je in BF supression, in CoD ben je als je niet als eerste schiet ook in 90% van de gevallen de sjaak. Dus wat maakt het dan uit?


    En map balans, tsja dat is misschien een punt. Maar elke shooter heeft ladingen mappen die in serieuze matchplay niet gebruikt worden.

    Ook CoD heeft gigantisch veel mappen waarbij 1 spawn in het voordeel is. Die gebruik je dan gewoon niet.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah dat zegt die niet dat het lasers moeten worden. Maar als jij beter richt en beter de recoil countered moet jij de overhand hebben en niet dat er dan een externe factor bepaald of die kogel raakt gaat of niet. Ik heb wel soms dat ik vol gesupressed word en dan net nog op het lichaam schiet van de tegenstander maar door de supression deviation gaat die kogel naar zijn hoofd. Allemaal misschien wel oke voor normale gamers maar zoiets kan gewoon niet in competitive play.

    Maar ja agree to disagree dan. Ik denk dat een aparte competitive mode waar een "normale" gamer niets van hoeft te merken best een win win kan zien voor de BF franchise. :)
     
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik heb ook die gameplay gedownload 1080p. Probeer het via een USB stick op m'n xbox af te spelen maar het geluid loopt 2x zo snel als het filmpje, via netwerk lukt t niet om em af te spelen helaas, maar de graphics zien er wel super uit zo.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.814
    Leuk Bevonden:
    837
    Dat kun je niet menen, hogere FPS = vloeiende gameplay. CoD 2 speelde ik altijd capped op 250 fps.
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is de nieuwe xbox 60 fps, ben daar wel aan toe nu we het er toch overhebben. Het maakt de game niet beter, maar wel fijner om te spelen.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar op gegeven moment gaan ze weer terug naar 30 als de hardware weer wat verouderd is, dus ik denk dat ze beter direct voor 30 kunnen gaan zodat nieuwere BF games niet als inferieur worden beschouwd.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    DAt zien we dan wel weer, voor nu gewoon alles lekker 1080p60
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In een console periode halen ze in loop van de tijd er ook meer uit.
    Als je nu kijkt naar de hardware van de 360 en wat voor games eruit komen. Klopt er ook iets niet.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Urban is altijd goed. ;)

     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vraagje: In BF3 is het soms makkelijk om spelers in gebouwen/containers/... te spotten omdat hun benen er uit steken. Zal dit verholpen worden in BF4 of is dit niet mogelijk? Een van de redenen waaraan ik denk is dat zo'n muur kapot moet kunnen gaan en dat de textures (?) daardoor anders zijn waardoor je zoiets blijft tegenkomen.
     
  15. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is natuurlijk altijd mogelijk. Je hebt al hit registration voor die muren. Wat je nog moet toevoegen is dan een goed 3d model voor een prone soldaat, en dan programmeren dat deze niet door een muur heen kan. Dan moet je nog zorgen dat iemand die prone gaat ofwel wat naar voren gaat als hij gaat liggen met z'n kont tegen de muur aan, of dat de prone niet doorgaat (maar in plaats daarvan een crouch misschien). Het is de vraag of het probleem groot genoeg is om de kosten te rechtvaardigen.

    Ik hoop van harte dat er een groot aantal klassieke maps terugkomen in BF4. De B2K set was erg goed en wordt alleen maar beter als er meer spelers op de server kunnen. Zou mooi zijn als daar wat van meegenomen wordt. Een aantal BF3 maps zouden wat mij betreft ook meegenomen mogen worden. Gezien het bijna dezelfde engine is moet dat vrij eenvoudig zijn. Zou toch zonde zijn als we afscheid moeten nemen van Grand Bazaar, Seine Crossing en dergelijke klassiekers.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Btw GT vroeg nog tijdens de event of de gameplay in 1080p was.
    Toen zei de maker dat het een stuk meer was. :+
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt nice om Omar in BF3 te horen (en te zien in het filmpje @ 01:20 o.a.) :D.
     
  18. xFearz

    xFearz Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Wassup game bitches
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    [​IMG]
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dus commander mode komt terug,.. ben benieuwd of de next gen consoles die ook krijgen. zou kunnen want we verwachten wel gelijke playercount aan de pc toch
     

Deel Deze Pagina