Om maar voor de zoveelste keer in deze discussie te mengen..
Zucht. Simpele creaties zijn er ook nog steeds:
Even serieus, hoe simpel wil je het hebben?! Het tekenstijltje van Pokemon is in
elke generatie altijd hetzelfde gebleven (check gewoon even die vogel, hoe vet!) Ik zou aan Black Kyurem nog steeds kunnen zien dat het een Pokemon is. Dus wtf loopt iedereen altijd te miepen? Ik bedoel, dit soort shit zie je toch niet?:
Dan zou Pokemon pas kak zijn.
En oh ja:
Hey, een blauw schildpad! Maar die is niet van vroeger (deze schildpad is van de vijfde generatie)
Wat je dus allemaal beweert is pure lariekoek. Echt een bizarre creatie verder hoor, deze schildpad.
Daarnaast is bijna elke Pokemon wel ergens van afgeleid.
En verder, Siemenn, jij hebt de game al gespeeld? (ik neem aan dat je het over X en Y hebt), zo ja, vertel even hoe die was?
Als je verder de trailer bekijkt is al die shit gewoon in 3D, en de gameplay is gewoon pre-cies hetzelfde. Weer gewoon 'grid-based environment' en elke trainer staat gewoon weer op je te wachten. Battles zijn nu in 3D, maar blijven toch precies dezelfde gameplay houden, zie hieronder + check de trailer analysis :
En drastische aanpassingen aan de game gaan ze toch nooit doen want X en Y blijft hoogstwaarschijnlijk (kan niet anders zoals elke andere Pokemon) compatible met Black 2 en White 2. Dat wil zeggen, je kan gewoon je Pokemon uit Black en White 2 transferen naar X en Y.
Blijkbaar hoef jij verder geen verandering, blijf dan maar lekker Red en Silver spelen. Die hebben bazenhuisjes en Pallet Town en 'simpele Pokemon'. Maar wedden dat je X of Y toch weer haalt? En er weer over gaat miepen? + Volgens mij was jij nog de eerste hiero die Pokemon Black 2 aan het spelen was
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4679518&postcount=908
Dit is nog niet geconfirmed en hoogstwss een 1 april grap. En anders, fuck it inderdaad. Doe je toch gewoon lekker normale form Mewtwo in je party?
Het enige wat ik fucking hinderlijk vind van Pokemon is de serie. Ash is 100000% hetzelfde gebleven en heeft zelfs nog een kiddier uitstraling gekregen dan ooit. Serie gaat helemaal nergens meer over, en ben, net als jullie wss, na Johto gestopt.
Maar de games, daar blijf ik altijd volop van genieten. Er zitten altijd nog wel harde Pokemon tussen de nieuwe generaties, en die tyf je dan ook in je team die je sterk en bruut maakt. Al een sickoud concept sinds de release van Blue, Red en Green, en het blijft nog steeds genieten. Pokemon zal verder nooit meer zo populair zijn als toen. Maar er zijn nog steeds kiddo's die het oppikken en voor hun is de 5th en in de toekomst de 6th gen hun eerste gen. Als zij dan naar de eerdere gens kijken hebben zij weer zoiets van wtf zijn al die fucking onbekende poeplelijke pokemon.
Hoezo is dat een probleem? Elk deel verkocht to dusver als een trein (en dan druk ik het nog zacht uit): (Black&White) , en X en Y zal dat weer doen + zal een zieke boost voor de sales van de 3DS geven. Elke CoD is toch ook vrijwel hetzelfde? Het blijft een shooter en blijft CoD. Dit is en blijft een typische Pokemon RPG.
Overigens, qua serie/anime is dit weer interessant:
Erg jammer dat Nintendo hier niet meer mee doet.
Klik om te vergroten...