1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat plus er komt lijkt mij idd duidelijk, het zou alleen rot zijn als ze als apart abonnement voor de PS3 en PS4 zouden gaan verkopen al kan ik mij dat niet voorstellen omdat je nu ook een abo voor de PS3 en Vita samen hebt.

    Verder hoop ik wel dat je de gratis PS3 games straks gewoon op je PS4 kunt downloaden en spelen zodat de PS3 straks echt de kast in kan :+
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Wie van Zelda houdt moet zeker Okami checken, nu gratis met plus!
     
  3. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er vanavond aan begonnen en meteen ongeveer 2 uren gespeeld. Wat een heerlijke game tot nu toe. Heb een trail van 30 dagen plus, dus ga deze game sowieso nog veel spelen. Okami HD is zeker een aanrader.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha same here. Morgen maar eens aan beginnen :D

    Edit: Nu een uurtje of 2 gespeeld en wat een heerlijk bijzondere game is dit zeg :eek: Genieten geblazen dit!
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Yep

    Dit is voor de EU Store (US Store krijgt andere games).

    PS+ begint nu wel erg aantrekkelijk te worden.

    Alleen jammer dat ik Hitman al op de release heb gehaald.
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Store zegt dat ik de ingevoerde code reeds gebruikt is, het is een vrij belangrijke code voor BF3 online pass en premium. Bellen met Zavvi, Sony of EA?
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    EA. En anders Sony. Zavvi kan hier weinig aan doen. Vaak geven ze een nieuwe code als de oude code niet werkt. En als zij adviseren toch contact op te nemen met de verkoper, dan moet je dat doen als last resort. Maar je komt er nu nog niet veel verder mee waarschijnlijk.
     
  10. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    De code is dus al gebruikt door een kut pools account, helaas zou Sony me pas over een paar dagen meer info kunnen verschaften. Probleem is dus dat ik niet zeker weet of ik een nieuwe code krijg aangezien de communicatie tussen deze drie en waarin vooral Zavvi gewoon ruk is|:-
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik lees op Neogaf dat ps+ members deze maand Catherine en Hitman Absolution er bij krijgen. Niet de minste games :eek:
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    EU of US
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hitman was al bekend. Catherine zou nice zijn. Wil deze game al een tijdje graag hebben.

    PS+ is erg aantrekkelijk. Maar ik ben best bang dat ik games koop die over een tijdje gratis te downloaden zijn. Heb dat al een aantal keren meegemaakt :p

    Heb in Januari Okami gekocht. Hitman Absolution tijdje terug gehaald. Vorige week heb ik Dishonored gehaald (zal je zien dat die volgende maand naar PS+ komt).
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Beetje matige PS Vita alleen. Sine Mora vind ik niet zo heel interessant. Maar goed, Catherine en Hitman Absolution heb ik al alleen het zijn wel erg goede deals. Malicious wilde ik ook altijd nog wel een keer proberen.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mooie deals weer~!:thumbs:
    Catherine altijd al een willen spelen, maar houd niet van puzelen dus niet gekocht, maar zo kan ik de game in ieder geval nog eens proberen.:9

    Hitman nooit interesse in gehad, maar ook deze nu dan maar eens proberen.....als ik er ooit nog aan toekom tenminste.8)
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het niet echt leuke games, maarja smaken verschillen natuurlijk ^^ Heb ik tenminste een beetje tijd om m'n spellen uit te spelen! Damn ik heb nog zooooveel te spelen, heb pas weer far cry 3 gekocht. Zit nog in het plastic omdat ik gewoon geen tijd heb gehad :mad:
     
  18. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb alleen een Vita, dus ik vind het jammer dat beide Plus games voor mei shoot em ups zijn. Sine Mora lijkt me wel cool, though.
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp er niks van. Ik heb een tijdje terug een paar demo's gedownload en later weer verwijderd. Het vreemde is dat sommige demo's waaronder Infamous en Uncharted 2 zonder gevraagd opnieuw worden gedownload. Weet iemand hoe dit komt?
    En hoe kan ik mijn downloadgeschiedenis verwijderen?
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat autodownload gedoe aanstaan lijkt me?
     

Deel Deze Pagina