1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0


    [​IMG]


    [gb]Informatie=(/gb]
    Release Date: April 2, 2013
    RP-T+ for Rating Pending, Targeting a Rating of Teen or Above:
    Genre: Persistent Online Action
    Publishers: Trion Worlds, Namco Bandai
    Developer: Trion Worlds​


    [gb]About the game=(/gb]
    The visionary open-world shooter MMOG Defiance serves as a companion to the tandem television show on Syfy. In an entertainment first, the game and show will influence and depend on each other, and even feature some players' characters on the TV shows as extras.

    Set on a future Earth, Defiance introduces players and viewers to a world where humans and aliens live together on a planet transformed by decades of conflict. The game combines the intense action of a 'AAA' console shooter, with the persistence, scale, and customization of an MMO, while its TV counterpart weaves the rich tapestry of the world into a series with the scope, characters, and drama of a classic sci-fi epic. Because they exist in a single universe, the show and the game will influence each other and evolve together over time, with actions in both mediums driving the overall story of Defiance.


    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [gb]Trailers=(/gb]
    [yt]-sviODNEETY[/yt]

    [yt]3qbjjtYY2YE[/yt]


    [gb]Reviews=(/gb]
    [yt]2wTWDLmMcIQ[/yt]

     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: nooit van gehoord maar leuk idee

    *gaat reviews zoeken*


    :eek: wtf , dit ziet er best cool uit.


    Kaneda, heb jij de beta ook gespeeld?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  3. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    krijgt goede beoordelingen, had er nog nooit van gehoord xD
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bizar dit, dikke TPS-MMO op de 360 komt volgende week uit en bijna niemand lijkt van het bestaan te weten :+

    Denk dat ik dit wel even ga kopen
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The visionary open-world shooter MMOG Defiance serves as a companion to the tandem television show on Syfy. In an entertainment first, the game and show will influence and depend on each other, and even feature some players' characters on the TV shows as extras.

    Set on a future Earth, Defiance introduces players and viewers to a world where humans and aliens live together on a planet transformed by decades of conflict. The game combines the intense action of a 'AAA' console shooter, with the persistence, scale, and customization of an MMO, while its TV counterpart weaves the rich tapestry of the world into a series with the scope, characters, and drama of a classic sci-fi epic. Because they exist in a single universe, the show and the game will influence each other and evolve together over time, with actions in both mediums driving the overall story of Defiance.

    Release Date: April 2, 2013
    RP-T+ for Rating Pending, Targeting a Rating of Teen or Above:
    Genre: Persistent Online Action
    Publishers: Trion Worlds, Namco Bandai
    Developer: Trion Worlds


    Season pass en Deluxe edition upgrade staan er al voor:

    http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/Defiance/66acd000-77fe-1000-9115-d802545907d1
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  6. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me verrassend leuk, de graphics staan bij mij toch niet op 1
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wil best een post maken, die kan ik in jouw post zetten Kaneda.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    qua graphics moet je van een mmo ook geen wonderen verwachten

    als het maar lekker speelt toch :)


    zit hier nu ook een maandelijkse fee aan vast?
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    O deze was ik al helemaal 8) had nog ergens een beta invite liggen ook :lol:

    Is en best toffe game geworden volgens mij, beetje Borderlands/Fallout stijl en gameplay maar dan online.

    Hier een hele duidelijke review door iemand die het gamen snapt: [yt]2wTWDLmMcIQ[/yt]


    Hieronder de Skill tree + generator :
    [​IMG]

    Zeker ff halen denk, ff kijken wie van mn vrienden ik nog meer kan porren anders ga ik voor de PC versie.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  10. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    '' Defiance ligt vanaf vandaag in de schappen voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC. Defiance is een MMO shooter waar geen maandelijkse kosten aan vast zitten. Wel kent de game kleine microtransacties, maar zijn slechts voor XP-boosts of cosmetische doeleinden. Geen ‘Pay 2 Win’ dus ''

    bron: http://inthegame.nl/videos/defiance-launch-trailer-welcome-to-the-new-age/

    Tevens kent het spel een season pass voor 3200msp.
    Dit is voor 5 aankomende DLC pakketten.

    https://www.defiance.com/en/dlc/xbox-360/
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Deze hou ik nog zeker op m'n radar. Maar aangezien de game pas net uit is, weet ik nog niet zeker of ik 'm wil. Eerst even ervaringen van anderen en misschien wat reviews afwachten.
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat niet. Ik heb echt zin in iets nieuws, dus dit lijkt me wel tof. Hij zou eigenlijk 2 april in de schappen moeten liggen, maar gamemania krijgt m morgen pas(daar heb ik m gepreorderd). Ben vooral erg benieuwd naar de shadow war pvp. Vond het in wow altijd kut dat je met een laag lvl ventje geen kans had tegen hoog lvl ventjes in pvp, dit lijkt wel anders in defiance.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb ff een simpele startpost in jouw startpost gezet. Aangezien jij enthousiast bent mag je hem zelf updaten als je dat nodig vindt! :)
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem op de PC gekocht. Ziet er leuk uit doet me aan mercenaries denken. Hopelijk doet mijn xbox controller het erop!
     
  15. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, dat ziet er een stuk beter uit :) Ik betwijfel of ik het veel zal updaten, mezelf kennende. Nu hebben we iig een thread om onze ervaringen in te delen.
     
  16. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wachtte totdat iemand een topic maakte want ik ben daar niet zo goed in. Bedankt daarvoor!

    Ik probeer hem al sinds 2 april te kopen want het zou een werelwijde release zijn maar ik heb hem alleen gisteren nog maar voor de ps3 gespot. Hopelijk ligt hij vandaag in de winkel. Op de gamemania site staat 12 april FYI.

    Ook nog een puntje de game slurpt iets van 12GB van je harde schijf op. Installeer de game niet vanaf je dashboard want als je hem opstart doet hij dat al automatisch en dan installeer je hem anders 2x. (kost je natuurlijk geen extra geheugen maar wel 2x meer tijd.) ook trek zeker een uur uit voor alle updates in het begin dus verwacht niet de game in je box te stoppen en na 5 minuten al online te zijn.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga in de lunchpauze even langs de gamemania, laat wel even weten of hij er al is

    zag op de site idd ook 12 april staan
     
  18. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, eerst was het 2 april. Dat veranderde naar 5 en nu blijkbaar naar 12! Dan zijn tegen die tijd iig een hoop serverproblemen opgelost.
     
  19. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteren meegenomen van Nedgame te Haarlem (wel laatstse exemplaar)
    Nog niet echt tijd gehad om hem goed te testen, dit ook ivm met het installeren en de benodige patches die er bij komen kijken.

    Mocht je er klaar voor zijn dan kan je nog best een uurtje iets voor jezelf doen terwijl je wacht dat alles compleet is.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laat ff weten hoe het is, heb 2 vrienden kunnen overtuigen om hem ook te halen maar moet dit weekend met de schoon familie weg dus kan hem pas maandag ofzo halen :mad:

    Zag trouwens dat de game toch nette community cijfers van gemiddeld 8.5 krijgt , terwijl die meestal veel lager liggen, nog niet echt officiele cijfers helaasch.

    Wel echt vaag hoe zo een game compleet onder de radar doorglipt, ga er maar vanuit dat ze het marketing budget in de game zelf gestoken hebben :+
     

Deel Deze Pagina