1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die muziek :lol:
     
  2. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van Zac? Ik had een toffere champ verwacht.. En ook zijn skills zijn nou niet echt iets waarvan ik denk, die moet ik spelen. Ik hoop dat de nieuwe champ weer van het vrouwelijk geslacht wordt.. Een soort Fiora maar dan met meer ontsnappingsmogelijkheden! Ben nu Ashe aan het trainen voor ranked, voorheen enkel Akali en als Aka banned was, Janna gespeeld (normal en ranked) en bij de Silver 3 gekomen. Hoop met Ashe erbij bij Gold te komen. Pure Akali account werkte goed, ik win elke normal wel met Akali na een totaal van 1000 normals en 300 ranked games met haar.. Nee dat verveelde niet, maar om bij de pro's te komen moet ik toch echt meer champs leren dan 2 :/

    edit: iemand tips voor nog een leuke champ? Iets waarmee je in ranked een beetje door die 'noob'games kan prikken. Wil nog wel eens flink op m'n bek gaan met Akali.. Fed zijn en dan is hele team afhankelijk van mij. Ga ik dan 1x dood, verliezen we gelijk.. Akali Syndrome probeer ik altijd te ontwijken iig..
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik carry mezelf voornamelijk met Renekton, Varus/Graves en Thresh maar dat is dan wel in Silver 1 (Bijna Gold V). Voor erg laag elo kan ik alleen maar zeggen: Verbeter je mechanics en dan zou het met bijna elke champion wel gemakkelijk carryen moeten zijn.
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Zal ook eens kijken richting Renekton. Leek mij altijd al een toffe champ :)
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Volgende champ word een vrouw, is al aangekondigd. :)

    Ik carry zelf games het hardst met Volibear jungle. Die ganks werken 9/10 keer gewoon en haal ik er een kill mee. Vaak ook omdat ik turrets ongelofelijk vroeg al kan diven met m'n passive. Dan in lategame gewoon flash + flip op de enemy adc gooien zodat die uitgeschakeld is en dan gewoon mijn eigen adc beschermen en proberen zoveel mogelijk damage op te vangen.

    Voor support is Thresh/Leona super chill. Met die ulti van leona gevolgd door je e + q (stun) en dan je team degene laten killen. Thresh is gewoon een kwestie van goede hooks landen en erin ulten.

    Zit zelf nu in Silver 5 maar helaas al 2 keer m'n division series verneukt.

    Edit: Zucht, ben er al weer klaar mee. M'n adc disconnect dus ik vraag in all chat of ze hem niet willen killen. Nee hoor, gelijk erop springen en de kill pakken. Komt ie terug in lane, dc'ed hij weer en weer hetzelfde. Ben er al weer helemaal klaar mee, tering zooi.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nasus(jungle of Lane) is ook een beest. Nasus jungle: level je Wither en gank continu de lanes. koop Iceborn Gauntlet en Warmogs.

    End game teamfights ga je niet dood en doe je ook nog flink damage met je Q en je ult.

    btw: laatst een potje Anivia Support gespeeld. Is fun, alleen jammer van je mana costs :mad:
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Iemand zin in een keer duo queue? Zit in Silver V atm en speel voornamelijk jungle/support.
     
  8. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil wel een keer duoQ doen, zit ook in Silver V en speel voornamelijk jungle en adc:thumbs:
    Voeg maar toe: Sjak Patat
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  9. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Me too! Ik speel mid/top Akali of supp Janna. Voeg mij toe als je wilt! Misschien leuk om een XBW 5v5 team op te richten?? ^^ username: XxSorcerssxX silver iv nu!
     
  10. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij heb ik jou wel in mijn friendlist staan?:+
    Alleen nog nooit samen gespeeld

    Lijkt mij een leuk idee, als we 5 man kunnen vinden ;)
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben Bronze 1 (68 LP). ook goed genoeg? :+
     
  12. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here (Bronze 1), maar wil best wat potjes duo queuen aangezien solo vaak echt een hel is :p.

    Username is GwanMezzla, feel free to add :)
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij hebben we zeker wel 5 mensen hier rondlopen voor een team. Silver I (75 LP), soon to be Gold V.
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Voeg jezelf aan deze lijst toe anders?

    Nerrion - Silver V - Support
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nerrion - Silver V - Support
    Snellejelle - (bijna 30) - Top
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Nerrion - Silver V - Support
    Snellejelle - (bijna 30) - Top
    Sjak Patat - Silver V - ADC/jungle
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nerrion - Silver V - Support
    Snellejelle - (bijna 30) - Top
    Sjak Patat - Silver V - ADC/jungle
    FlyingBroccoli - Silver I - Top, ADC, Support (Kleine support champion pool)
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een drukke week denk je lekker even een avondje te kunnen LoLen en dan liggen de servers er al een paar uur uit.:mad:
     
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Servers doen het weer bij mij, met ''thereisnourflevel''

    Edit. Aaaaaaand it's gone
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  20. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen het al weer hoor!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina