1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een jaarabonnement kan ik dan nog wel kopen denk ik zo. Het is ook zonde om meerdere malen drie maanden te kopen, want dan ben je natuurlijk duurder uit.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Klopt, voor zo'n 38 euro heb je 14 maanden Live op eBay, althans een paar maanden geleden :+
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb op een betrouwbare site ook al 12 maanden voor €35,49 gezien. Ook geen slechte prijs.
    Bedankt voor je reactie.
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt niet heel lekker als je LS-knop kapot is|:- Beetje een vreemd verhaal, want het draaien levert geen problemen op, maar het drukken wel, maar ook niet altijd. Soms moet je dus meerdere malen drukken om te gaan rennen in BO of om tijdens het snipen nauwkeuriger te richten.
    Zit er nog garantie op via Microsoft of zit er iets vast en kan ik er zelf wat aan knoeien?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    2 jaar garantie geloof ik. Je kunt altijd even bellen.
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb dit probleem ook gehad met vele controllers. Ik heb zelfs drie weken geleden een controller gekocht (nieuw) en die LS was ook niet lekker soepel. Ik heb het gewoon zo gelaten. De reden voor een nieuwe controller voor mij was omdat ik met de vorige niet meer kon 'rennen'.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bellen naar de winkel waar ik hem gekocht heb?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Op controllers zit een half jaar
     
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat het hem niet meer worden. Zit er niets anders op dan een nieuwe te kopen.

    Maar zoals ik al zei doet de LS-knop het soms wel, kan het zijn dat er iets vastzit, waardoor hij het soms niet doet?
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de moed en wanhoop weer begonnen met de SP waar ik ergens in het midden ofzo geëindigd was. Snap er simpelweg geen reet van hoe ze dat geregeld hebben met die missies en klikte maar ergens op..

    Graphics waren wel ok maar die effecten, om nog niet te spreken over dat hele 'verhaal', wat BO zo fantastisch maakte staan ze in deel 2 abuis af te breken, slechte verhaal opbouw. Na een paar missies, klikte overigs steeds op dezelfde maar het bleek toch chronologisch te spelen snel weer uitgezet bij die missie uit de eerste trailer..grootste pauper game uit de historie.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Op de flyer staat 16 April? Zouden we dan onderhand is geen trailer / preview krijgen?


    Overigens heb ik vandaag na lange tijd weer eens BO2 aangeraakt. Wat een kansloos spel is het eigenlijk ook online :emo: Waardeloos.

    Dat hele lag-compensation om de mindere een voordeel te geven is echt te ver doorgeslagen. 9/10 ben ik host en dat verschil ( als je het dus niet bent ) is enorm. Geen host en je enemies vallen als bosjes om ... ben je WEL host, dan ga je dood om hoekjes en heb je 3 magazijnen nodig om iemand omver te krijgen.

    Mag van mij nog wel aangepast worden. Zit mij een te groot verschil in tussen potjes. Het ene sta ik 51-10 en het tweede sta ik 25-10. Goed, zijn leuke scores ... maar in dezelfde lobby tegen dezelfde mensen is het best vreemd dat het dan ineens "niet" lukt.

    Goed, nu heb ik wel begrepen dat ze er aan werken. Vandaag was echt één van de ergste dagen die ik heb gehad kwa lag.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [yt]uqngqpM3-ic[/yt]
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]jdJONV3KvW0[/yt]
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    The most fan-orientated DLC yet?


    Die gast moet is minder snuiven.

    Gun's en een fix voor de lag is waar de community om roept :+ Koekert.
    Voor de rest zien de mappen er leuk uit!
     
  20. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik wilde net gaan vragen of Revolution het een beetje waard is om te kopen, maar ik dat ik de 50 euro maar investeer in de Season Pass:+ Ik koop nooit DLC, en aangezien BO2 toch nog het enige is wat ik zo nu en dan speel, kan ik het net zo goed gelijk goed doen. De standard maps beginnen me nu namelijk wel een beetje te vervelen :emo:

    edit: En nu ik zie dat het maar 4000 points kost die je voor 35 euro op ebay kan krijgen, is 't al helemaal geen probleem :p
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013

Deel Deze Pagina