Ik heb net naast 3 andere spellen Shenmue 2 binnengekregen. Toen ik het boekje las zag ik dat je ergens op een winterdag begint en het de bedoeling is dat je in de zomer klaar bent. Is dit echt belangrijk? Alvast bedankt, Bisc
je hebt in shenmue 2 een goed en een slecht einde. om het goede einde te krijgen is het de bedoeling voor de zomer klaar te zijn met spelen. als je normaal door speelt haal je dit gemakkelijk. volgensmij moet je echt gewoon heel lang niets doen en rondjes lopen wil je na de zomer het pas uitspelen.
Klopt, in het begin maakte ik mij ook zorgen over deze "tijdsdruk" terwijl je als je normaal speelt makkelijk het einde zonder problemen haalt. Wel 1 tip, pauzeer je spel als je wat gaat doen of save hem
Niet zo dom doen Rego, geen nutteloze antwoorden geven, en al zeker niet als je het spel niet hebt:{ Nogmaals: Dus je hebt ook genoeg tijd om hele dagen te werken? Ipv, doorgaan met het verhaal en 's avonds werken?
als je de bad ending krijgt dan ben je wel heel erg langzaam kan ik je zeggen ...je kan hele dagen werken als je maar de datum in de gaten houd..oh ja en het slecte einde is dat die chinees lan dee je pakt in die grot met die zwaard dan krijgt super dragonball z powers ofzo ben t een beetje vergeten
Waarom zou je heel de dag of overdag gaan werken ? Je kan beter gewoon 't verhaal blijven volgen.. En alleen gaan werken als je ook echt geld nodig hebt.
Nu moet ik bijvoorbeeld mijn huur v/h hotel betalen. Ik sta liever gewoon één dag in die stomme balletent (dubbelzinnig), ipv halve dag verhaal, halve dag werken. Capisch?
Ja sorry, sloeg inderdaad nergens op maar ik had ff niets te doen. Daarom ook I'll play nice from now on
Hmm.. ff kleine SPOILER ALERT Selecteer onderstaande quote als je 't echt wil weten End of little spoiler alert
Haha, ik weet niet of ik nu te ver ga met vragen. Maar nu hoef je ook niet meteen te betalen bij het hotel. Kun je straks dan gewoon weggaan zonder te betalen?
Haha, ja je kunt gewoon niet betalen. Je kunt trouwens alleen 's ochtends werken hoor in hongkong. Ik heb het spel een tijdje geleden uitgespeeld, dus als je nog vragen hebt. Vraag .
Sorry voor de schop, maar waar kan ik het beste werken? Want ik heb nu 2 keer op zo´n dock gewerkt, kistjes sjouwen dus. Maar zijn er nog beter betaalde baantjes?