Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flamingo, 3 jul 2003.

  1. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Wie heeft dit spel al? en wie speelt hem met een joystick van microsoft? Ik heb dit spel namelijk zelf al wel, maar ik zit te twijfelen of ik er zo'n joystick voor zou kopen.

    Verder is de game masterlijk, alleen als ik begin te rijden op de landingsbaan zwenk ik elke keer naar rechts :confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  2. Egghead

    Egghead Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder joystick is het spel niet te spelen. Sinds de 2002 versie is de "fly with mouse" eruitgegooid. Iets waar ik erg pissed om ben. Heb namelijk geen geld voor een joystick, dus is het onbestuurbaar. :mad:

    En mijn pa heeft zo'n Logitech Wingman, werkt erg goed. Het is een must om het spel goed te kunnen spelen. :)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    staat ke calibratie dan wel goed, ik had nog wel eens last met mn stuur dat ie naar 1 kant bleef sturen dus dat moest ik steeds goed calibreren enzo
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nu maar de Microsoft Controller bij gekocht en het vliegen gaat idd nu stukken beter.
     
  5. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik heb gehoord was het besturen enz. best moeilijk, kun je btw alles wel goed zien op 1 beeldscherm??
    Het lijkt me best wel mooi, maar ik denk niet dat mijn portemonee het toestaat om het spel+joystick te kopen:'-(
     
  6. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow dude, ten eerste, hoe kom je eraan, volgens mij is ie nog niet uit:confused:
    M'n pa is zo'n echte flightsimfanaat, helemaal lijp, 3 keer 21" schermen, knoppen voor flaps en gear, radio etc 8) 8) 8) maar met een joystick vliegen vind ik zelf nou niet zo top. Wij hebben een vliegstuurtje en dat is veeeeeel beter.8)
    Enne, ff offtopic, wij kopen een nieuw stuur, ik las dat je op zoek was, dus misschien wil je onze overnemen :)
     
  7. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Pa heeft 'm gedownload, hij had zo'n joystick van de Aldi gekocht en daar moest een spelletje bij, en ik zag ineens op zijn PC Flight Simulator 2004 staan.

    Dus ik ook helemaal leip, en heb 'm ook op mijn Pc gezet en een joystick aangeschaft.

    Maar iig. ik heb deze joystick aangeschafd (75,- bij MM), en hij doet 't perfect beter als 't toestenbord;

    [​IMG]

    En het enigste wat ik nu nog wil hebben is;

    [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    wie weet een site over dit spel ofzo want ben op zoek naar informatie.
     
  9. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Klik

    Het is we lgrappig om te doen maar verder vlieg je alleen maar wat en dat was het ook. In deel nummer 3 kon je nog wat schieten enzo....

    Maar wie weet nu nog een echte mooie vlieggame waar lekker veel actie inzit? en 't hoeft niet echt een sim/realistisch te zijn als het maar mooi is.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  11. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel eens wat een flight simulator. Ik heb vandaag voor het eerst flightsimulator 2002 gezien en ik vond het een mooi spel.
    Weet iemand al hoeveel vliegtuigen er in Fs 2004 zitten?
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    wat moet je prcies doen dan bij fs 2004 ? opstijgen en proberen te landen of wat is het nog meer heb totaal geen ervaring met deze games maar het lijkt me super strak
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet niks in FS, maar je mag alles.
     
  14. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Flamingo jij wildt toch zo'n microsoft stuur maar ik wil ook zo'n ding kopen weet jij (of jullie) waar je er een kan kopen want denk niet dat je zo'n stuur bij de Free Record Shop kan kopen
     
  15. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie vragen hebben, I'm the Flightsim man:D
    Flightsim is standaard niet zo super, kale scenery's weinig mooie vliegtuigen met simpele panels, in principe kan je (als je weet hoe het moet) via de Autopilot en VOF enz bakens de wereld rond vliegen, maar het handigste is om met minimaal 3 schermen te vliegen., Links Radar, Midden, Je panel met view, rechts Upper panel, radio stack enz.
    Maarja, ik weet ook wel dat niet iedereen z'n geld daaraan gaat uitgeven.
    Dus als je Flightsim echt goed wilt leren, koop dan een boek erbij(8) ik haat lezen) en ga dan steeds meer uitbreiden, enz enz, er zijn zat uitbreidingen te vinden.
    Voor de rest, begin te leren vliegen in een Cessna 182 S ofzoiets, gaat wel langzaam maar eerst 'leren' vliegen is wel belangrijk.
     
  16. hutkofer

    hutkofer Guest

    ik heb 2002, maar ik vind het niet moeilijk...lekke rspinnen met je extraatje :p
    duikvluchten maken met je boeing 747 enz.
    ik heb deze joystik erbij :
    [​IMG]

    echt lekkr sturen met dat ding...
    dat linker deel kan er trouwens af, maar dat doe ik niet ;) veels te handig
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    zitten de twin towers er nog in:D
     
  18. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil met Flightsim 2002? Betere graphics andere kisten, sure, maar specifiek??
     
  19. hutkofer

    hutkofer Guest

    de twins heb ik nog niet mogen ondekken, wel de empire state building :)
     
  20. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Uiteraard de graphics maar ook bijvoorbeeld de functies van het panel, nu met de nieuwe flightsim kan je in principe helamaal om je heen kijken (met zo'n hat view knoppie) en alles werkt, ja beetje moeilijk uit te leggen, maar het wordt zeg maar wat meer 3d in de cockpit. Voor de rest weet ik 't nog niet want hij is nog niet uit.
     

Deel Deze Pagina