1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de trilogy ook gespeeld? Zoja lijkt deel 4 hier veel op, is het meer van hetzelfde? Of zitten er echt vernieuwingen in.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Honestly? Het is niet veel nieuws. Beter uitgewerkt en mooier, maar niet echt heel vernieuwend. Maar de sfeer en de fun maakt eigenlijk alles goed. Veel verschillende gameplay elementen, dat houdt het ook leuk.

    Als je Sly games tof vond, dan kan ik niet anders zeggen dan dat je deze vet gaat vinden. Als je van platformers houdt, dan zit je wel goed.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgende week ook Sly halen, zin in een platformer \o/
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hij blijft vet hoor. Sly 4. Ik las ergens een (nederlandse) review dat het allemaal kinderlijk eenvoudig is. Ik vind het eigenlijk wel meevallen, er zitten best moeilijke dingen tussen. Vooral de bossfights zijn lekker pittig. Echt weer de moves van hun uit je hoofd kennen voor je ze kan verslaan. Daar houd ik van.

    Ondertussen ook maar God of War Ascension aangeschaft. Ik houd nu eenmal van die serie en het speelt zo lekker weg. Ik ben benieuwd of deze ook weer lekker wegspeelt.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Is de Skyrim versie van de PS3 nog steeds zo buggy als eerst?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Speel momenteel Okami HD die nu gratis is voor plus leden. Wat een geweldig spel is dat zeg :eek: In tijden niet zo genoten van een game als Okami! Spel heeft best wel wat weg van de Zelda games maar heeft daarnaast meer dan genoeg eigen smoel om anders te zijn. Graphics, muziek en verhaal zijn enorm sfeervol en het geeft enorm voldoening om de omgevingen weer in hun oude vrolijke staat terug te laten keren. Echt een heerlijke game _O_
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ook gedownload net. Volgende week aan beginnen. Net klaar met Infinite. Ik heb de smaak weer te pakken, echt een periode gehad waarin games me nauwelijks nog konden boeien.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Misschien Okami ook maar proberen. Bioshock weet me namelijk voor geen meter te boeien :{
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ga er straks aan beginnen! Overigens is The Cave ook gaaf!
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here. De game na een paar uurjes spelen maar weer verkocht.....is gewoon niet mijn soort game.

    Die heb ik ook gedownload, dacht dat dat die zwart/witte game was, maar het plaatje na het instaleren laat iets anders zien....nog niet opgestart omdat ik eerst andere games wil uitspelen.:9
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik geef het ook maar op. Net nog eens geprobeerd maar het is 'm voor mij ook gewoon niet. Begin van de game is erg sfeervol, met name het rondlopen door Colombia voelt tof aan. Het schieten vind ik echt gaar en de wereld voelt leeg.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Het word later wel beter, maar het schietsysteem is gewoon wat gedateerd.
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ook begonnen met Okami HD. Geen idee zo wie maar iemand van hier gaf mij via ps3 een berichtje om hem echt te proberen ook nu ik plus ben geworden. Moet zeggen dat het een hele goede aanrader is. Dus bedankt nog. In het begin had ik wel zoiets van.. wtf. Maar als je dan ook echt dingetjes kunt gaan doen ( na ongeveer half uurtje intro lijkt het) dan is het verslavend.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Okami is de eerstvolgende game zodra ik klaar ben met ME2.
    Origineel nog nooit gespeelt, dus ik ben benieuwd!:b:
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Haha zit nu iets van 20 uur in Okami HD en ben echt psyched over de game. Wat een spel _O_ Enige irritante zijn wat mij betreft de missies waarbij je opgravingen moet doen. De Celestial Brush reageert mijns inziens te traag en te onnauwkeurig waardoor het een beetje trial and error wordt en voor irritaties zorgt. Verder is het echt een pareltje! Wel eens dat je je een beetje door het eerste uur heen moet worstelen, maar wanneer je de vrijheid krijgt is het genieten geblazen :cool:
     
  17. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen dank.;)

    Ik ben zelf nog maar iets van 5/6 bezig en tot nu toe al erg enthousiast over het spel. Morgenavond kan ik weer paar uurtjes spelen, nu al zin in. Sowieso het sfeertje spreekt me enorm aan en de intro was idd erg uitgebreid. Verder is het concept met de brush goed uitgewerkt en zijn de powers tot nu toe leuk.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  18. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ah, snIz dus. Ik zocht op je ps3 naam. Tnx! Zat te neuzen bij de games die je hebt en kwam "the unfinished Swan" bij jou tegen. Even de trailer opgezocht en lijkt mij ook prachtig. Is de gameplay zelf lekker?

     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik vond The Unfinished Swan erg leuk. Zit niet enorm veel gameplay in, is meer een emotionele kunstzinnige ontdekkingsreis.
     
  20. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Sluit me volledig aan bij Killamonkey! Je speelt een ontzettend mooi/artistiek verhaal in 'Unfinished Swan' en ik vond de gameplay wel echt vernieuwend. De trailer is hier ook een goede weergave van. Gameplay is verder redelijk 'simpel', in de positieve zin van het woord, het verhaal speelt gewoon heel makkelijk weg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina