Ik snap zijn punt wel maar vind het wat beperkt om te zeggen dat dat de manier is om BF interessant te maken voor echt competitief spel.
Je kan ook zeggen dat dit gewoon factoren zijn in BF waar je mee moet leren werken en dat je dus onderscheidend moet zijn op andere manieren.
Dus wie gebruikt bijv supression het best in zijn voordeel, wel team werkt het beste samen. Wie speelt het beste in op het verloop van de game qua squad samenstelling e.d
Als je er puur een gun on gun reactie spel van wilt maken dan probeer je imho CoD na te bouwen in BF3
Ook omdat de gametypes die vaak genoemd worden bij dit soort betogen niet echt de typische BF gametypes zoals CQ en Rush zijn
Ik heb er niks op tegen als ze dat soort opties toe zouden voegen maar ik blijf het rare gedachte vinden dat je je core mechanics aan zou moeten passen om zogenaamd competitieve matches te kunnen spelen.
Competitive play gaat imho niet om wie er beter kan mikken. Maar om welk team het beste presteert met de middelen en mogelijkheden die het spel bied. En dus wint
Wie er beter mikt is maar 1 kleine factor (in BF)
Laatst bewerkt: 2 apr 2013