Iemand al een idee wanneer we dit speledingetje kunnen verwachten. Ik geloof dat het zaken gaat bevatten als een offline gaming lobby online( snap je em nog ) Ook wordt de netcode verbeterd, maar er zijn schijnbaar nog meer features.
msn lijkt me wel fun internet explorer ook maar die zou dan of iritant werken omdat je geen toetsenboord heb moet je alles met je dingetje schrijven of met je stem msn met praat functie maar er moet wel zowel terug geschreven als gepraat kunnen worden beetje vaag maar lees het maar goed door dan snap je het wel
Ik geloof dat er geen IE en msn in kwam hoor, je kan uitnodigen versturen via msn, maar niet praten dermee, voor zover ik weet hoor...
waarom zou je msn en internet explorer op je xbox willen? je kan toch niet typen en het zou alleen maar bandbreedte vreten op de microsoft servers en komt het xbox live network niet ten goede.
Zit dit in een nieuw kitje of kan je het gewoon downloaden? aangezien ik nog maar 1 maand live heb....
ja dat zou ik ook wel eens willen weten knap lullig zou dat van microsoft zijn om een nieuw kitje op de markt te brengen...
Deze jongen hier probeer alleen maar geruchten de wereld in te helpen. er komt wel een update voor xbox live ( als je het 1.5 wilt noemen dan noem je het zo maar ) anyway. met de update kun je zoals eerder vermeld mensen via hun mobiel,MSn optrommelen om op Live te komen. ook zal je waarschijnlijk je eigen pagina krijgen waar je screenshots ofzow neer kan pleuren.... Dit kost je niks (nja 59 euro voor kitje / $5,99 per maand na 1 jaar*) en je zal het alleen hoeven downloaden.. * Dit was ongeveer de prijs voor Amerikaanse inwoners!!!