1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die moet je gewoon kunnen downloaden via Halo 4 zelf en klopt bij elke DLC release komt er een playlist (nu alleen nog Castle). Daarna zitten de mappen in de playlists verwerkt.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij moet dit via de game zelf downloaden, niet via de marketplace.

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het bleek aan hem te liggen, hij dacht echt de season pass gekocht te hebben, maar dat was dus niet het geval.

    Hoe zit het trouwens met de nieuwe maps. Zijn die allemaal ook in Infinity Slayer te vinden of is het meer voor Big Team?

    En begint het standaard altijd met oude maps? Ik koos net Infinity Slayer en Big Team en bij beide begint het elke keer met oude maps..best vervelend. Ik wil nu gewoon ook die Majestic en Crismon maps zien. Ook in Rumble Pit kregen we eerst alleen maar oude maps...dus het is gewoon zo random als maar kan of begint het gewoon echt altijd met oude?

    Misschien vanavond maar even proberen, maar tot nu toe heb ik spijt van de season pass. Waarom hebben ze gvd niet een playlist erin gezet waar je alleen de DLC maps krijgt? Net in IS kregen we Harvest, en dat is één van de DLC maps, toen Solace..een oude dus en toen weer Harvest, waarom laten ze ons dan niet een andere nieuwe map kiezen?
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Krankzinnige lags de hele avond in Halo 4 al. Hebben jullie er ook last van? Ik check de player lists en zie gewoon bij elke speler een rood streepje.

    En qua map packs....had de season pass nooit moeten kopen. Als ik nieuwe maps wil zien moet ik Castle DLC playlist in gaan, want de Crimson en Majestic komen amper tot niet voor...waardeloos....fucking waardeloos.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nope, bij juist niet meer. Maar dat is ook alweer paar weken terug dat ik heb gespeeld. Misschien steeds met Amerikanen gematched...
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat me opvalt is dat een bepaald groepje de Castle DLC speelt en dan heb je iig drie nieuwe maps. Maar straks over een paar maanden wanneer de maps in de andere playlists gegooid wordt en deze ook weg is...hopelijk krijg ik dan vaker nieuwe maps te zien in de selectie in modes als IS en Big Team, nu is het echt een drama. Maar al die mensen die normaal Castle DLC playlist speelden..zullen dan ook IS of Big Team etc spelen...neem aan dat nieuwe maps vaker langs zullen komen dan, toch?
     
  7. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was alleen bij Halo 2 het geval toch? En wellicht bij een paar Halo 3 map packs die nu gratis zijn, maar daar zijn er nog steeds een aantal waar je voor moet betalen.
    Die zijn required ook nog voor een aantal playlists.
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij Halo 2 werdt de DLC op een gegeven moment gratis en bij Halo 3 is het eerste map pack gratis geworden.

    Maarja, games zijn nu duurder. Geef ons tenminste een filter optie om naar DLC te zoeken in plaats van dat ik de hele tijd in een join in progress richting Exile krijg. Wat naar mijn mening te meest ongebalanceerde map ooit is. |:-
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja want het is nu echt fucking fucking slecht. Heb ik gvd die season pass gehaald en alle map packs, keek ernaar uit om al die nieuwe maps te checken en ik krijg gvd alleen maar de oude maps in Big Team, IS enzovoort. De enige manier om drie nieuwe maps te krijgen is via de Castle DLC playlist, leuk...maar ik wil die Majestic en Crimson maps ook zien. Iemand op Team Xbox zegt dat als ook maar één iemand in een lobby de nieuwe mappacks niet heeft...dat er ook nooit een nieuwe map in de selectie zal staan. En ik maar denken dat een shitload aan mensen die season pass wel hadden gehaald :mad:
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch logisch (was bij de voorgaande titels ook het geval)? Hoe kan iemand de maps spelen als hij/zij die niet heeft? Daarom heb ik die season pass niet gehaald heb, zelfde was het geval bij Reach. Nieuwe maps kom je nooit tegen, heb meerdere nieuwe maps op Reach ook nooit gespeeld hierdoor.

    Het is ook moeilijk om een filtertje te programeren zodat mensen meer waarde uit hun product kunnen halen.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2013
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik had de season pass bij de limited edition, dus voor mij is het niet zonde van mijn geld, maar zou het ook kut vinden als ik er apart voor betaald zou hebben.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Had de eerste mappack gehaald, paar keer gespeeld in die DLC playlist, daarna nooit meer één van die maps tegen gekomen. Hoewel de nieuwe maps me leuk lijken ga ik dus echt geen 1600 punten uitgeven voor die paar keer dat ik op een nieuwe mpa kan spelen.
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Van een grote franchise als Halo zou je inderdaad een heel stuk beter mogen verwachten wat DLC betreft. Sowieso, 3 maps voor 800 punten is al erg duur. Dan heb je 1 DLC playlist met steeds dezelfde 3 maps en gametypes en dan heb je ook nog veel mensen die alleen voor de (vaak lompe) achievements spelen en vaak daarmee de match benadelen.

    Het is inderdaad dat het bij de Limited Edition zat, anders had ik het nooit zelf gekocht en zal dit ook zeker nooit doen tenzij ze flink meer service gaan geven voor je geld.

    Ben zelf helemaal klaar met de MP van deze game, heb niet bijzonder veel gespeeld na de eerste week behalve om de nieuwe maps te checken en de achievements te halen. Campaign vond ik wel aardig alleen te kort. Ik ben lang niet zo'n fanatiek Halo-fan zoals anderen dat zijn, maar de MP van deze game voelt totaal niet als Halo voor mij. Behalve dan de verschrikkelijke netcoding (?), het hinderlijk onderbreken van het spel wanneer iemand de game verlaat.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Op de originele Xbox was het gewoon fijn zoals hier al keertje genoemd door iemand. Met Halo 2 had je ook nieuwe map packs en na een tijdje werden die gratis waardoor iedereen lekker kon knallen. Maar ja, toen was de Xbox nog best underground en kon je ook alleenmaar met CC betalen. Die mooie tijden zijn helaas voorbij, maar het is gewoon schandalig dat ze die mappen niet gewoon flink verlagen of zorgen dat je alleen wordt gematched met DLC-spelers. Opzich gebeurt dat al in Halo 4, maar niet goed genoeg...
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is wel logisch, maar gewoon zwaar slecht geregeld nog steeds. Er had simpelweg gewoon een playlist moeten zijn waar al die nieuwe maps voorbij komen van alledrie packs. Maar misschien wanneer straks Castle in de andere modi is verwerkt...wie weet krijgen we dan wel vaker de nieuwe maps. Want genoeg mensen spelen de Castle playlist en die zullen dan toch echt ergens heen moeten.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou kunnen dat er straks een algemene DLC-playlist komt, hopelijk...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt man, eigenlijk moeten ze wel. Want dit is niet waar je voor betaald...alleen maar oude maps in de selectie krijgen.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook helemaal met je eens, het is ook slecht geregeld. Er zijn ook zoveel zaken die 343 zo maar laat varen terwijl de oplossing zo voor de hand liggend is of dingen veranderd die totaal niks toevoegen. Beetje jammer, en als er iets veranderd, duurt het 6 maanden.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste Halo 4 spelers.

    Ik heb een vraagje , ik ben al lange tijd level 50 multiplayer en ik level maar niet up. Ik heb gelezen dat het iets met specializations te maken heeft ? (http://halo.wikia.com/wiki/Specializations). Maar ik kom daar niet achter hoe ik verder kan levelen...
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je moet een specialization uitkiezen via het menu en dan level je weer...
     

Deel Deze Pagina