1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope.
     
  2. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb hem helaas bijna uitgespeeld :mad: gister nog ff flink aant verzamelen geweest en alles op 100% en kan nu van het strand naar, wat ik denk, het laatste stuk! heb de box maar uitgezet, kan ik vanavond ook nog ff haha
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game uitgespeeld. Heel vet, alleen nog niet alle collectables en die ga ik denk ik voorlopig ook niet halen. Sommige platformen zijn echt frustrerend kut om op te komen, evenals bepaalde hoogtes, anderen zijn dan weer veel te makkelijk, zoals dat oude schip op het strand met wrakken. :cool:

    Opzich kan ik nu langzaam aan doen en later af en toe nog wat achievements meepikken.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Platforming is helemaal niet moeilijk in deze game ? Is ook nergens moeilijk te komen ... :):
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je weet dat je het tegen Yellow hebt, he :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kwestie van uitvogelen en daar heb ik nog wel eens last van. ;)

    En Jorrie krijgt 2 bitchslaps, punt. :+
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    WOOW wat een geweldige game, ik voel de spanning gewoon!!

    nu gauw verder spelen hehe
     
  8. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand zin om mij ff te matsen, ik moet nog 2 MP achievements.
    Laat ff weten hier/ of voeg me toe op xboxlive.

    1) Master Blaster 2x kill met explosief
    2) I'm all that (Free For All alleen nog )


    Dankjewel :9
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Wil je wel helpen maar wil eerst even de Single Player afmaken;)


    Ik ben gisteren ook maar eens de game begonnen..
    Ik had eerst nog me twijfels of ik het als TR fan een leuke game zou vinden maar ben tot nu toe erg verrast hoe leuk ik hem vind tot nu toe../
    Weet niet hoe ver ik ben
    maar ben nu in het gedeelte dat je in die bloed rivier gesprongen bent

    Ik kreeg deze achievement gisteren zonder dat ik er erg in houd dus zo moeilijk kan die toch niet zijn?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, is ook de enige SP achievement die ik niet heb, wilde bij mij ook maar niet lukken. Naar mijn idee heb ik er wel 50 afgeknald, maar noppes. En toen was ik er wel klaar mee ...
     
  11. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bij de 2de playthrough geprobeerd met de bow 10 headshots te maken, duurt ff maar dan heb je wel wat! ineens unlockte die dus.. en yellow is gewoon slecht in games, hij schaamt zich er ook niet voor want hij verteld gewoon eerlijk dat ie zelfs op easy moeite had met far cry 3, petje af! :+
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Prachtige game, maar iets te kort voor mijn gevoel. Halve dag en ik klaar met de game. 450 achievements, multiplayer is niks aan en de game complete op 80%. Ik ga echt niet alle collectibles pakken...

    Mag wat mij betreft een vervolg van komen, heb hier meer van genoten dan de vorige delen van TombRaider
     
  13. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Gijs :):

    Alleen jammer dat het hier een week moet duren voordat iemand een ander wil helpen...... jammer jammer :mad:
     
  14. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die andere mp chievo´s al wel dan? die 20 kills met turret is toch veel moelijker bijv. dan master blaster??
     
  15. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste kun je private doen, anders voeg me ff toe voor de free for all Ranked, kom ik over 1 uurtje online om ze alle 2 te halen. bedankt:9
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat zei ik toch tegen je ;) Het heeft niks met Tomb Raider te maken, maar zolang het spel duurt is het wel leuk om te spelen. Zodra je klaar bent raak je het niet meer aan, maar dan heb je wel een leuke SP gespeeld.
     
  17. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilo je ook wel helpen hoor.

    Normaal hoef je meestal geen week te wachten hier
     
  18. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had natuurlijk de topic kunnen blijven kicken elke dag met opmerkingen van niemand ?? etc. Daar had ik ook geen zin in. Hulp is niet meer nodig gisteren en eergisteren, samen met andere mensen de Tomb Raider op 1000 (G) gehaald. Dan help ik die mensen om hun game ook op 1000 (G)
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, je moet niet verwachten tot " we " elke dag kunnen reageren op berichten van iemand. We hebben tenslotte ook een andere leven buiten deze forum.
     
  20. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke dag is niet nodig, maar een reactie 1 keer binnen 7 dagen zou meer dan welkom zijn. Het zal wel aan mij liggen maar als andere meer populaire hier op het forum hulp nodig hebben staan jullie in de rij om te helpen. Ik geef gewoon mijn mening hoe ik er op dit moment over denk. Vroeger was het leuker hier, en mensen waren meer behulpzaam voor een ieder. :{
     

Deel Deze Pagina