Pff, broekje, je bent hier nog maar 3 jaar Nee, maar het is ook geen populaire game op Live en de meesten hebben het spel alweer weggelegd dus vandaar dat er niet zoveel reacties meer zijn. Hier wordt zover ik weet niet 'gediscrimineerd' op basis van populariteit.
Halve dag lijkt me wel heel kort. Ik heb er al denkik 12 uur in zitten en ben nog niet klaar. en ben niet eens echt op zoek naar collectables. Zijn er mensen die me helpen met de multi achievements als ik klaar ben met de single?
Huh ? Nu opeens sta je vooraan in de rij op Gijs te helpen?? Hoe verrassend is dit. Het is toch te droevig voor woorden. Had je mij ook wel kunnen helpen. *Uitloggen* Mij zie je hier never nooit meer terug BAH !!!!!
Had inderdaad gekund ja, maar had andere dingen te doen. Nu kan ik wel even helpen. Huh? Als ik mij niet vergis, heb je al lang de multi achievements gehaald?
Ja idd, Zie vorige pagina. Omdat ik het 1 week geleden al vroeg !! En jullie niet beschikbaar waren/of gewoon geen zin hadden om te helpen. En nu heeft Gijs hulp nodig, en hij krijgt binnen 1 uurtje hulp aan geboden. Denk ff na hoe *piep* lullig dit voor mij moet voelen dan......
Rustig maar hoor. Er zijn altijd mensen die willen helpen. Je had gewoon pech even dat mensen waarschijnlijk een andere game speelden
Als we hastags gaan gebruiken Ok, genoeg gezeik, jullie moeten back on topic !!!! #Reborn #TombRaider #Multiplayer #Lara #HelpGijs
Tis hier niet een ik roep wij draaien forum. Mensen kunnen op ene moment wel eens geen zin/tijd hebben en dat heeft niks te maken met hoelang je op het forum zit... en het tis maar een spelleke toch ?
Ooh dit is zo grappig, ik post niet vaak, maar dit is toch wel OT: Zijn de multiplayer achievements eigenlijk snel te halen, of is het dagen en dagen werk?
En toch is het zo, uitgespeeld met rond de 12,5 uur speeltijd... Heb zeker niet alle collectibles, relics en ga zo door... Vind ik niet belangrijk en bij elke cutscene heb ik zsm geskipt.