1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    @ Hybrid

    Je plaatste een tijdje terug een lijst met BF updates die gewoon verwijderd kunnen worden. Heb nu bijna 18 gb aan bf3 data. Beetje veel...

    Kun je die opnieuw plaatsen?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    #816. :)
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Je mag mij best reviven hoor hybrid :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wanneer dan? :p
    Wel dode servers zeg. haha.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Genoeg volle servers hoor voor elke dlc + basic game :thumbs:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja weet ik. Maar vanavond in de servers waar ik even in speelde raakte nooit vol.
    Al is 4 vs 4 ook wel grappig soms.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht ga even een pistol only server spelen. Omdat ik nog headshots moet hebben voor de STAC. 9 van de 10 keer gekilled door een shotgun of Assault rifle. :emo:
     
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Gewoon met de magnum scoped spelen op neushaarkanaals
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Koekkoek Raafie. Ging echt helemaal kapot toen je dat zei met die tank haha. :+


    Droge vid van Rivalxfactor. :cool:

     
  11. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    [NOPARSE]http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2925730254951303455/[/NOPARSE]

    haha nice vid van xfactor.

    denk dat ik zo ff potje bf3 ga spelen. tijd geleden. heb alleen maar planetside2 afgelopen tijd gespeeld.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft die grote update de game beter gemaakt? :)
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff. Geen idee. Er is tot nu toe elke maand een grote update geweest.
    Ik vond het zoiezo al een prima game. Maar van die hardcore gamer nerdjes zeuren weer met elke update, net als in bf3 destijds.

    Levelcap had laatst weer een ps2 filmpje. Hij was nu meer tevreden. Probeer het nog eens hybrid :).

    Je kan nu veel sneller "ingame currensy" krijgen door dat ze ribbons hebben toegevoegd waardoor je "x-amount" currensy voor krijgt. Elke 10 kills ofzo. En ook voor base captures. Dus je wapens en of attachements kopen is stukken makkelijker. Alhoewel alles nog erg duur is.

    Ik ben aan het sparen nu voor een shotgun, kost 1000 certs. 3 of 4 dagen gespeeld nu en zit op de helft. Dan heb je een shotgun die op close range 1-hit kill is.

    Maar goed zo weer ff mn xbox op starten.

    Lol @ battlelog al die pc nerds xbox afzeiken omdat het zo'n kleine hdd heeft. uhhh. ik heb een harddisk van 250 gb erin zitten ?! Soms denk ik echt dat die hele game community bestaat uit kleine meisjes.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Las ergens dat er een grote update van 7 gig was. En dat iedereen er wel blij mee was. Volg PS2 wel een beetje maar niet extreem ofzo. :)
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh, nee joh. 7 gig is ongeveer de grote van de helft van het spel. Wel game update 7 was laatst. Misschien dat je dat gelezen hebt.

    Als je een beetje een game pc hebt kan je planetside 2 proberen. Heeft verdomd veel weg van battlefield. Een beetje fps gamer kan er zo mee uit de voeten. Ik zit in een outfit met honderden europeanen. Toch wel geniaal om dan een basis aan te vallen met +100 bombers en jets.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat kan ook. Me PC kan het wel aan op low. Maar als het te druk word is het niet veel soeps meer. Wil wel wat upgraden maar zitten nu zo dichtbij de next gen consoles dat ik even wil kijken wat ik met me geld doe en hoe duur alles ook word. :)
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2 is vooral CPU heavy. Vrijwel elk video kaart kan het aan, tenzij hij ouder dan 5 jaar oud is ofzo. Ik heb keer voor 30 eu 4 gb extra werkgeheugen gekocht en speel het nu op high. Ik zou ook nu bf3 op pc op high kunnen spelen. Maar ik wacht denk ik wel op bf4 om hem dan misschien op pc te kopen.

    Nu ik zo die battles heb mee gemaakt in planetside ben ik toch wel benieuwd hoe dat in bf is. In planetside, soms kom je dan gewoon niet verder dan een paar meter omdat er 30 assaultrifle dudes op je staan te wachten. Die chaos enzo mis ik toch wel op de xbox.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoorde idd dat het alleen niet echt CPU geoptimaliseerd is en daarom best heavy is? Ook geen quad core support toch?

    Altijd leuk als je na een potje wat berichten krijgt van teammates met complimenten over je tank driving in een potje Rush op Bazaar. Heeft dat veel oefenen de laatste tijd toch nog nut gehad. Jumpde vroeger nooit in de tank. Nu bijna standaard. :)
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net neergeknald door een apache op hardcore/no map (sabalan pipeline). Vraag me toch af hoe ze me steeds spotten wanneer ik ergens op een bergje lig tussen de struiken.


    Ik hoorde die chopper trouwens niet komen, of hij schoot van gigantisch ver en dan vind ik het nog plausibel maar omdat je vaak je bike al niet hoort en dit al eerder is gebeurd lijkt het me dat het een bug is?
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    De gunner heeft zoom of IR. Dat is perfect om campers op te sporen.
     

Deel Deze Pagina