Net nog een heerlijk relaxed potje conquest op caspian gespeeld van 82 min. 52-20 geƫindigd. Weinig try hards en snipers. Lange tijd dat ik nog zo heb kunnen 'genieten' van dit spel.
Wat zijn jullie top 5 maps van BF3 nu we alle DLC's hebben? 1. Seine Crossing 2. Noshahr Canals 3. Epicenter 4. Azadi Palace 5. Markaz Monolith
1. Azadi 2. Sharqi Peninsula 3. Strike at Karkand 4. Caspian Border 5. Grand Bazaar 6. Gulf of Oman 7. Kiasar railroad Top 3 zijn imho de maps waar je altijd wel genoeg fights hebt die wat voorstellen en niet uren op zoek bent naar je tegenstander.
zet ook de gametype er even bij anders zeft het me niet zoveel ik zou je geen top 5 kunnen geven maar kan wel zo zeggen dat voor CQ vanilla maps imho nog steeds de beste zijn op firestorm na gevolgd door Gulf of Oman, Aftermath mappen , dan een hele tijd niks en dan pas de overige DLC
Gewoon CQ. Beste game mode. Moet zeggen dat Kargh Island ook wel hoog staat en wel op 5 kan staan. Blijf dat ook wel een leuke map vinden. Ook voor tanks. Btw net even Wartapes gebruikt in de audio options. Shit dat geluid gaat hard zeg. Meer Hollywood ook.
Ik vind dit spel echt zo buggy geworden met de laatste patch/update/end game/whatever. Ik rij net met een bike langs de A flag (riverside, in de bossen) en besluit om door te rijden, lukt niet. Lijkt wel of ik word teruggetrokken zoals een elastiek. Zit ik opeens in een LAV met mijn bike en word ik neergeschoten door een enemy met zijn G36 ?! Geluid skipped/verdwijnt constant.
Gekke was dat er echt niemand in de buurt was want de vlag knipperde niet. Waar ik nu wel aan denk, misschien is die lav toevallig op mij gedropt vanuit die AC130.
ASVAL is een best lekker wapentje. Alleen bewegen en schieten werkt totaal niet dus je moet gewoon stilstaan om iets te raken. Maar dan is die wel super accuraat. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/2/83642489/174263791/
lol dat zei ik al vanaf het begin iedereen vond het maar een matig wapentje toen Volgens mij een van mijn meest gebruikte wapens in bf3
Alleen deed die in het begin. 22 damage en dat ging naar 16. Nu doet 20 damage en stopt dan bij 18. Dus eigenlijk is die beter geworden als je hem gebruikt voor lange afstanden.
Ligt het aan mij of wordt er meer rond gekloot dan dat men het objective speelt? Elk team heeft 4-5 snipers van de 12, altijd aan het campen. Wat een onzin, je speelt op je xbox met 12 man in je team en je besluit dan maar te campen? Sowieso op hardcore maps, je moet gestoord zijn (ik dus) om een flag te capturen want rondom je heb je zoveel gasten aan het campen die je wel neer schieten. En wanneer ik met een mortar 10 x op een gebouw vuur waar een paar gasten op een dak zitten moeten ze gewoon dood gaan. Ik ben echt benieuwd naar BF4 want dit spel vind ik met de dag minder. Vroeger had ik vaak leuke potjes maar nu is het meer een camp en troll fest.
Vandaag weer... ik join een rush server, map was Damavand peak. Was nog maar 5 minuten bezig en ik word al gekicked. Ik zag een vijand (waarschijnlijk de admin) gewoon langs me de trap op lopen, ik volg hem en knife hem langs voren. Ik kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vindt als je het niet verwacht. Nu net TDM, binnen de 5 minuten kicked. Ik schiet 1 iemand neer met mijn famas en that's it. Logica? Het is echt te moeilijk om een leuke server te vinden waar beide teams evenwaardig zijn en iedereen een beetje moeite doet zodat het wat leuk blijft. Ik ga er even mee kappen, heb er echt genoeg van.
maar nog steeds moet je zoas je zegt wel stil gaan staan. Het is niet meer zo'n kut wapen als het was maar je moet er wel echt bewust op gaan spelen. Altijd voor de headshot gaan en rustig aan snelle 1v1's als je allebei in beweging bent win je er niet zo vaak mee ik speel er heel zelden wel eens rush mee maar voor de rest kan ik er niet zoveel mee, er is altijd wel een wapen wat handiger is