1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jun 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ooh, dan klopt t. Dat heb ik idd niet gespeeld

    en de SP ben ik trouwens ook niet uitgespeeld, verhaal boeide totaal niet

    ik moest me er echt doorheen worstelen ondanks dat het grafisch wel echt weer een hele goede game is

    maar stealth is weer net zo overpowered als in deel 2, of beter gezegd nog overpowerder want je kan met de boog gewoon cloaked blijven
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is de SP zo slecht dan? Ik lees juist dat ie vet is in de reviews...
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja het is niet echt slecht,..

    heel veel dingen zijn goed gedaan, het ziet er goed uit, het speelt lekker, je hebt vaak aardig wat verschillende opties om bij je doel te komen.. Al is het allemaal nog wel qua formaat van de mappen net zo als Crysis 2. Dus niet echt open a la Crysis. En de paar echt open stukken met voertuigen dwingen je dan meteen om ook een voertuig te gebruiken. Dus niet zoals Halo waar een voertuig een optie maar geen must is.

    maar het verhaal is voor mij in ieder geval totaal niet boeiend. En stealth is zo overpowered dat andere manieren om een level te lijf te gaan gewoon onzinnig lijken

    En omdat je met de boog dus gewoon gecloaked kan blijven voelt het allemaal als veel van hetzelfde

    Maar het is vooral het gebrek aan een goed verhaal waardoor ik snel de interesse verloor. Als dat je minder uitmaakt en je wil gewoon een mooie stealth shooter met degelijke gameplay dan is er niet veel op aan te merken
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Verhaal niet uitgespeeld? Het is maar 5 uurtjes.. :+

    Ben halverwege het verhaal gewoon langs de meeste vijanden gelopen, had geen zin meer om 20 minuten te schieten terwijl je hetzelfde bereikt als je dwars door hun linie loopt..
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja precies,.. dat soort dingen dus. Je kan er gewoon langs sneaken naar je volgende checkpoint

    Dat begint snel te vervelen, dat houd ik dus ook geen 5 uurtjes vol. Speel ik liever wat anders
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vijanden zijn gewoon cliché, alles is cliché in de game. Gameplay kan leuk zijn maar heb je na een minuut al gezien. Wat overblijft is een game met leuke graphics, meer niet. Fucking saai en het verhaal is daarnaast ook nog eens bedroevend slecht. Crysis 2 was toch een stuk beter.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de MP nog steeds.

    Iedereen die geïnteresseerd is in een spel waar skills nog wat betekenen zou hem ook moeten proberen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het cloaken houd me tegen om de MP een kans te geven, missschien is het een vooroordeel maar ik denk dat dat campen in de hand speelt

    En daarnaast lijkt het me overall sowieso wat beperkt vergeleken met BF3
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit weekend 20 euro bij de frs.Alle edities.
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Campen werkt niet in Crysis 2 en 3. Cloaken is vooral goed om je te verplaatsen.

    En beperkt vergeleken met BF3? Hoe bedoel je? Het is een compleet ander spel en totaal niet te vergelijken. Crysis 3 heeft meer weg van quake of unreal tournament, dan van BF3.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Campen werkt niet want het is allemaal objective based?

    Ik heb me dus echt niet in de MP verdiept, omdat de SP zo tegen viel.. Die van Crysis 2 heb ik ook amper gespeeld maar dat kwam omdat er niemand in mn friendslist het speelde

    Beweegt de MP zoveel sneller dan de SP dan? Omdat je met UT vergelijkt?
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    en nu vooe 20 euro goeie deal, of niet?
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooie deal voor de console versies. Ook de speciale edities zijn voor 20 euro :thumbs:
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Campen werkt niet, omdat het zo snel is en omdat er perks zijn die je laten weten of er iemand dichtbij is, of als er iemand op je richt. Je weet al voordat je elkaar ziet, dat er iemand in de buurt aan het campen is.
    En vergeet niet dat je zelf ook cloak hebt, dus die campers, die vaak erg slecht zijn, zien jou ook niet direct.

    De cloak is ook vrij goed zichtbaar. Misschien niet voor nieuwe spelers, dat is iets waar je aan moet wennen. Gecloakte spelers zijn ook veel makkelijker te killen, want die heb je met twee kogels dood.

    De MP heeft standaard unlimited sprint en een perk waardoor je 20% sneller bent, dus daardoor voelt het een stuk sneller dan de SP.

    Het spel heeft een steile leercurve. Dat is denk ik ook de rede dat er gemiddeld maar 1000 spelers tegelijk spelen.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit er bij de hunters editie iets wat je bij dfe ''normale'' versie niet kan krijgen?
    of is het alleen zo dat je dat dan direct vanaf het begin kan krijgen bij de hunters en bij de normale later krijgt ofzo?
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De Hunter editie zijn wat speciale dingen voor de Multiplayer

    Day 1 Access to predator/recon arrow and Hunter Nanosuit Module

    5 levels of Double XP
    Predator Bow Camo Skin
    3 Unique dog tags.

    Dat is alles, maar de hunter editie is dezelfde prijs als de normale editie bij de FRS
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Lol, Crysis 3 heeft dezelfde artwork als Crysis 2 als je in de Xbox Dashboard kijkt.
    Heb hem 20min gespeeld. Vind er geen fuck aan.
    Wie koopt hem? 22incl en je mag hem hebben :+
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013
  18. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heo weten jullie dat crysis 3 nu 20 euro is bij de FRS? is dit trouwens ook voor de PS3?
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
  20. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat dat op hun website? maar dit is wel interessant.
     

Deel Deze Pagina