1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Weet je zeker dat dit van Apple was want zou het raar vinden dat ze een mail sturen met een link waar je je email en ww moet intoetsen
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nooit op zulke emails reageren !!

    Dit is de enige echte site van Apple.
    [​IMG]
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als fishing. Als ik jou was zou ik snel je wachtwoord veranderen op de echte Apple website.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heel snel je Apple ID wachtwoord (en geheime vragen indien ingesteld) wijzigen!
    Bedrijven vragen nooit of te nimmer naar je inloggegevens.

    Als je het emailadres van je Apple ID bijvoorbeeld ook voor je Hotmail account gebruikt, hier ook het wachtwoord zo snel mogelijk van veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor jullie reacties. Heb meteen gebeld naar Apple, omdat ik toch wel geschrokken ben door de mogelijke fishing. Is hier overigens geen sprake van en het lijkt nu allemaal te zijn opgelost. Nogmaals bedankt!
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik krijg het idee dat de (zwarte) iPhone 5 veel gevoeliger is voor beschadigingen is dan voorgaande versies.

    De zwarte coating aan de rand van de telefoon is bij mij nu al op verschillende plekken aan het slijten. iPhone 4 zag er na 2 jaar gebruik nog als nieuw uit en nu na 2 maanden iPhone 5 irriteer ik me mateloos aan de witte puntjes die te voorschijn komen achter de zwarte coating.

    Ik heb de telefoon altijd in een hoesje als ik hem niet gebruik.

    Meer mensen hier last van?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De een heeft er niet/nauwelijks last van, de ander heeft er juist weer (erg) veel last van. Is niets van te zeggen, en als het zo erg is zou ik ff met Apple contact opnemen.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik een 5 album set op itunes koop krijg ik dan alle 5 als losse items/albums?
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgelost
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je iPhone je vrienden niet vinden :+. Heb je al geprobeerd om 'm uit en aan te zetten?
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Leuk spelletje voor op je iPhone/iPad: Knights & Dragons
    Het is game waarbij je een team kan maken van knights, waarbij je armor moet upgraden en andere bazen moet verslaan. Ook draait er een deel om de PVP actie, zo kan je nieuwe armor krijgen en andere handige dingen zoals gold en andere resources krijgen.

    Als je hem dan installeert, zou je mij veel helpen door deze code te gebruiken na de intro: XBB-RCD-HHH
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Zaterdag naar A'dam toe naar de genius bar om mijn iPhone 5 na te laten kijken naar de slecht werkende power button. Nu moet ik een reserve kopie maken van mijn gegevens. Nou is dat geen probleem maar hoe zit het met je game saves? Candy crush level 60 gehaald en ver in GTA... Raak ik die data kwijt of zet hij die ook over op de reservekopie?!
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon via iTunes een reservekopie maken en je savegames zijn in orde. Toevallig weekje geleden nog getest met Real Racing 3. :)

    Wat is er kapot aan de aan/uit knop dan, reageert niet goed?
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Top! Mijn iPhone 5 heeft last van aangaan als je op de rechterkant drukt, druk je links op de power button dan doet hij het gelijk. En met oog op garantie wil ik dit direct verholpen hebben. Wil hem geen week kwijt zijn dan maar een dagje Amsterdam :)
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds kort dat mijn scherm niet meer meedraait. Rotatievergrendeling etc. staat uit. Heb hem al hersteld en een paar keer uit en aan gedaan. Niks helpt... Iemand enig idee?
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Schudden / Klein tikje geven.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet mijn iPhone ook af en toe een corrigerende tik geven :+
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is de beste manier om m'n contacten van m'n HTC(android) naar m'n iPhone over te zetten?

    Heb dat Vodafone Backup programmatje gebruikt maar daar heeft hij slechts 140 v/d 800+ contacnten meegenomen...

    En iemand nog tips wat apps betreft?
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2013
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    800+ contacten?!!? Wellicht een grote schoonmaak houden? ;)
    Heb zelf toen ook van alles geprobeerd maar écht fatsoenlijk importeren is me niet gelukt. Via iCloud maar alle contacten ingeklopt. Geloof dat het me toen wel was gelukt ze te importeren, maar alle contacten met meerdere nummers stonden er meerdere keren in (per nummer een nieuw contact), achternamen werden afgebroken, etc..

    En toffe apps, tsja, waar ben je naar op zoek? Check Apple Sliced Price Drops, wel handig voor apps die tijdelijk gratis zijn. Gebruik verder Find a way, José!, Waze navigatie, Nu.nl, Tweakers, IMDB, Carmaggeddon, Plants vs Zombies, Real Racing 3, DM1 Drummachine, 9GAG, Action Movie FX, Beardify, Dropbox, Soundcloud, Marktplaats, en nog wat andere apps.. Waren in mijn geval allemaal gratis via Apple Sliced, wellicht inmiddels weer in prijs verhoogd.
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Draw racing 2 is ook aan te raden als spel/app :D
     

Deel Deze Pagina