1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 30 mei 2012.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Dit spel ligt al een tijdje stof te happen... na 1 volledig seizoen MyCareer is dat toch niet echt leuk meer. Welke modes zijn het leukst om te doen? Vorig jaar was ik een Association begonnen met de Suns, maar kan me er dit jaar niet echt toe zetten... Online ga ik me erg snel ergeren aan hoe iedereen speelt, totaal niet 'basketbalachtig'. Inboundpasses stelen en alles met Lebron rechtdoor sprinten & dunken.
     
  2. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens myteam. Hier zul je af en toe teams tegen komen die het beste van beide all-star teams hebben maar zeker in het begin is het leuk om te doen. Dan kom je ook mensen met gewone teams tegen. Hoe het na 10-20 wedstrijden is weet ik niet precies, zolang heb ik het ook nog niet gespeeld.

    Anders kun je altijd nog een mycareer op een andere positie doen. Speel zelf normaal altijd met een PG, maar dat begon ook een beetje te vervelen. Was erg verfrissend om eens met een center te spelen.
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb vandaag en gisteren nog eens MyCareer gespeeld en ik vind het ongelooflijk saai. Ik ga weer de 2K11 vergelijking maken maar op één of andere manier verveelde ik me nooit met die mode. Het spel dwingt je om te scoren en dan krijg je zoals ik net had onrealistische stats: 57 punten - 14 assists - 13 rebounds en in return krijg je een magere VC van 300. Ondertussen ben ik al een 94 overall maar ook al was ik maar een 70 overall scoorde ik makkelijk 30 punten.


    Ik hoop dat 2K meer op defense gaat focussen en het spel realistischer maakt, er gebeuren zoveel storende dingen waardoor ik niet kan genieten van het spel.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  4. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien maar eens vaker golden boosters openen. Na Tim Hardaway nu ook Oscar Robertson. Backcourt zit nu dus wel goed alleen nog en leuke center. Hopelijk krijg ik shaq een keer, als dat al kan.
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nog mensen die 2K13 spelen? Ik ben maar een seizoen met de Bucks begonnen. Geen geweldig team, maar wel leuke spelers met Jennings, Ellis en The Larry Sanders Show. Hopen dat ik de playoffs kan halen of anders een leuke lottery pick kan bemachtigen via trades.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wou gisteren nog een current season beginnen omdat ik dan onmiddellijk in de playoffs zit en zo verder kan gaan. Enkel moet ik mijn roster wat aanpassen, zo wil ik geen Kobe/Rose etc. tegenkomen enkel moet ik daar nog een oplossing voor zoeken.

    Ga gewoon OKC pakken omdat ik ze amper heb gebruikt in 2K13. Geen zin om met een kut ploegje te spelen. Heb zo al met de bobcats gespeeld en dat is soms gewoon frustrerend. :D
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat word ik gek van dit spel...

    Gisteren opnieuw mijn sliders ingesteld, gesaved (dat dacht ik toch, had 3 nieuwe saves gemaakt) en daar ben je eventjes mee bezig. Net alle minutes ingesteld van de playoff teams, duurde 30-40 minuten en nu wou ik net beginnen blijkt dat mijn sliders niet gesaved waren, niets. Kan ik opnieuw beginnen met alles in te stellen. :'-(


    Als 2K de optie niet had weggehaald om rosters te downloaden via 2k share had ik zo eentje gehad die al in orde was.
     
  8. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het vrijwel elke dag. Erg toffe game. Momenteel ben ik met een Association game bezig met de Bobcats.
     
  9. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook met de Bucks bezig. Ik ga volgens mij 10-10 op het moment. In het begin de Miami Heat en de NY Knicks geklopt. Het team speelt lekker, maar ik vind zeker de bank zeer matig. Ik ga me ook focussen om de play-offs te halen en daarna proberen versterkingen halen.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik speel enkel MyPlayer, zit bij de Sixers.
     
  11. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan doe je het beter dan dat ik het doe. Ik sta op iets van 8 - 13. De bank is inderdaad zeer matig. Vermaak me er overigens wel erg mee!

    @Tyrant:
    MyPlayer heb ik een aantal keer geprobeerd maar ik kan het maar niet boeiend vinden. Ik vind de beloningen soms erg krom en overall vind ik het vaak saai.
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie wilt er trouwens een keer online tegen me spelen?
     
  13. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik :)

    Voeg me maar toe. Je ziet mijn tag onder mijn avatar.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Myplayer vind ik te makkelijk dit jaar en weinig leuks aan. AI blijft te dom wanneer ik op all-star speel (meest realistische niveau) en als ik op hogere niveaus speel (superstar/HOF) moet ik nog meer dan de 40 punten scoren die ik al average en de AI gaat er niet op vooruit.

    Het is te makkelijk om je "in the paint" te bewegen en verdedigers weg te duwen zonder dat je je bal verliest, omgekeerd geldt dit ook voor de CPU (zelfs tijdens association).
     
  15. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Bucks heb ik bijna play-offs veilig gesteld. Record is op het moment 14-13. Ik had een zeer dramatische game tegen OKC Thunder. 1st quater; 19-8. Full time: 46-61. Echt een kansloze wedstrijd uiteindelijk, maar de komende wedstrijden zijn te winnen: o.a. tegen Magic.

    edit: Play-offs zijn veilig! Het werd nog spannend toen mijn record 14-14 werd en 7e stond. Een heerlijke pot tegen de Magic winnen met 51-68 zorgde ervoor dat ik definitief de play-offs in kon. Ik eindigde 5e in de Conference en moet nu tegen de Charlotte Bobcats. Let the games begin. Wel leuk, M.Ellis en B.Jennings beide in het 1ste All-Starteam. _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nog mensen die deze game regelmatig spelen? Ik wil graag online spelen, dus voeg me maar toe als je wilt :)
     

Deel Deze Pagina