1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ziet er prima uit dacht ik zo! :thumbs:
     
  2. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog iets leuks ontdekt: voor iedereen die een CSR stuurtje heeft er is een nieuwe firmware voor waardoor je geen koppeling meer nodig hebt maar wel handmatig koppelt... het stuur regelt het koppelen voor jou als je de flippers gebruikt. Het heet ACL (Auto CLutch).

    Greetz
    Alexander
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zal even foto's maken van mijn Fina BMW uit het DTM kampioenschap van 1992. Hopelijk lukt het joinen morgenavond wel.
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ben benieuwd of ik morgen überhaupt kan meedoen. Heb internetproblemen met xbox. Ben al een uur bezig en het lukt nog steeds niet. Me broertje heeft een nieuwe TV gekocht en moest een extra kastje voor het netwerk (http://www.alternate.nl/html/product/TP-LINK/TL-PA411/1029307/?tk=7&lk=4268) aangeschaft worden. Nu is het probleem dat hij mijn kastje uit het netwerk heeft gegooid en ik hem niet meer gekoppeld krijg aan het netwerk. Dus mijn broertje heeft weer geluk haha:mad:
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Meeeeh poep After Effects. Helemaal de preview gerendered en naar youtube geupload. Heeft ie geen geluid mee gerendered. kak :'-(


    edit: Maar daar is die dan! :)

    [yt]jJWnhV4NDxs[/yt]
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Super nice filmpje weer!

    Ik was uiteraard weer m'n headset vergeten. Heb even snel eentje van Marktplaats opgepikt. Geseald en wel voor 10 euro (de nieuwste wireless).
     
  7. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    ben benieuwd hoe het vanavond gaat de merc heeft wat versnellingsbak problemen
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Zo maar eens de xbox aanslingeren
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zoals beloofd mijn BWM:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vanavond pitstraat binnenkant houden bij de uitgang
     
  11. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een klote gedoe dat xbox live... Het lijkt er wat mij betreft op dat Rovaro en ik hetzelfde probleem hebben, als de lobby al voller is, tegen de 8 ofzo, komen we de lobby niet meer in. Vandaag kwamen we allebei goed de lobby in omdat we vroeg waren.
    Helaas vloog toen het internet er toen even geheel uit (laptop had ook even geen internet) en lag ik dus uit de lobby en dan kan ik niet meer joinen. Heb het bij Rovaro ook vaker gezien dat hij een wat vollere lobby niet meer kan joinen. Vind het heel vreemd, want mijn router staat goed, de juiste ports zijn open voor mijn xbox.

    Had wel graag mee gedaan. Ook al had ik niet die geweldige pole tijd van btender kunnen verbeteren, want die was wel erg goed, had ik misschien wel vooraan mee kunnen doen. Want ik had toch wel een kwali tijd van in de 1:34.x verwacht, alleen dan wat langzamer dan die van tender, top tijd! Heb zelf maar 1x zo een tijd gereden tijdens het oefenen (1:34.37), dus enorm knap om dat er tijdens een kwali uit te persen
     
  12. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik zo plotseling weg was maar na 3 in rondes iets van 4 keer achterstevoren te hebben gestaan vond ik het wel best eigenlijk.
    Tis niet mijn baan en ik heb al moeite genoeg om dat ding een beetje onder controle te houden...
    Volgende keer proberen we het gewoon weer.

    Greetz
    Alexander
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @ Mental en Alexij
    Volgende keer beter! Misschien dat we je jou (en Rovaro/Coldzero) volgende week weer als allereerste moeten laten joinen!

    Met die snelle (kwalificatie) rondjes is het ook een beetje geluk hebben altijd.. De auto moet net doen wat je hoopt dat ie doet ;) Nu viel het allemaal op z'n plaats!


    EDIT: \o/\o/
    Superraces gehad! Heat1 voorop gestart en voorop gefinisht. Nori en F1Freaky streden een tijdje om plaats 2 waardoor ik weg kon rijden en daarna relatief veilig naar de finish kon rijden.

    Heat2 heerlijk gereden. Achteraan startend samen met Nori en Rovaro (voor me) en Loyall (achter me) gelijk in rondje 3 de pit in gedoken. Bij het uitrijden van de pit en het remmen voor bocht 1 onstond een licht harmonica-effect waarvan het effect was dat ik een klein tikje achterop en een beetje kreeg. Had gelukkig geen gevolgen voor de wegligging en maar een beetje gevolgen voor de (0,4s) rondetijd. De volgende ronden vlak achter Nori gereden (was niet snel genoeg om in te kunnen halen), Rovaro en Denvan weten te verschalken, waarna er om ons heen telkens auto's om ons heen de baan op komen. Uiteindelijk reden we met Go Pro op plaats 1 en 3 (Flavour resp. Nori) en Warsteiner GP op plaats 2 en 4 (Freaky en ik). Uiteindelijk kon ik, met een gewaagde move in de corkshrew opschuiven van plaats 4 naar 2, en even laten door naar 1, Freaky voorbji. Daarna hard m'n best gedaan om een gaatje te slaan, en uiteindelijk ook de hoofdrace vooraan geëindigd, vlak voor Freaky en Nori!
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2013
  14. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    wat de mensen met connectie problemen ook kunnen proberen is een vaste ip aan hun xbox te geven en deze dan in de router in dmz zetten
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ondaks dat dit niet mijn favoriete circuit is toch hele sterke races gereden.
    Kwalificatie ging zoals verwacht: Zo rond de 1:34.7

    Heat 1: Bij de start had ik al meteen Bigga84 te pakken volgens mij met dank aan de geweldige acceleratie van de BMW. Toen Nori ingehaald, maar die haalde mij al weer vroeg in. Toen ik in de 1e bocht terug ging naar zijn 1e versnelling, verloor ik meteen mijn meters op Nori die ik niet meer had kunnen bij houden. Jammer, maar een 3e plek is ook niet verkeerd natuurlijk!

    Heat 2: Niet al te beste start, heb betere starts gekend. Kon tot rondje 4 redelijk snel veel mensen passeren, daar was ik wel blij mee. Toen 2 rondjes achter Denvan gereden, maar die reed iets langzamer als ik. Ik besloot toen te pitten, kwam het rondje daarna voor Denvan, Nori en AZT B Tender uit (die al gepit waren). Was van mij een goede strategie. Rondje erna ging Flavourlicious pitten, die kwam net voor mij uit (goede strategie trouwens;)) Paar bochten daarna kwam(en) de mooiste inhaalactie(s). Ik ging Flavourlicious voorbij, moest heel even van me gas af, Nori gaf mij een licht duwtje in de rug (thanks daarvoor;)), zag AZT B Tender rechts komen. Kon gelukkig als 1e door de knik naar beneden, met AZT en Nori in mijn rug. AZT B Tender passeerde mij kort daarna. Ik heb het heel lang vol gehouden om voor Nori te blijven. Bijna liet ik het alweer in de laatste ronde gebeuren dat ik mijn mooie positie verloor. Ging net wat wijd met het uitkomen van de linkerbocht naar boven de heuvel op. Hield mijn defensieve lijn vast, remde optijd met Nori rechts van mij, maar door het neppe afremmen van Forza als je buiten de baan komt, kwam Nori achter mij terecht. Dat was wel jammer, anders hadden we nog 2 bochten door kunnen vechten.
    Maar ik ben zeer tevreden met de 2e plaats en met het eerste 1-2tje in heat 2 van Warsteiner GP:thumbs::thumbs::thumbs:

    EDIT:
    één van mijn beste races ooit
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2013
  16. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb mijn xbox idd op vaste IP, maar idd nog niet die dmz mogelijkheid getest, zal ik voor de volgende keer ff doen dan
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Warsteiner GP scoort goed op Laguna Seca

    Teamverslagje in elkaar geflanst:):+
    [​IMG]
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Jij ging echt als de brandweer haha:thumbs:
     
  20. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Let er wel op dat je dan volledig het verkeer open zet naar je Xbox...
     

Deel Deze Pagina