[Halo] Cheats gevraagd

Discussie in 'Algemeen' gestart door Legola5, 9 jan 2003.

1. rich11224

rich11224 Guest

o ja ik ben ook wel op sidewinder geweest (heel makelijk met die tank en een gost)(doe jij het ook zo??)

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    :+ sorry niet mijn schuld,het was via xboxcoonect(tunneling software) dus halo online,hij nam een foto met digi cam en toen naar mij opgestuurt(ik kan moeilijk op men eigen richten met mijn ventje natuurlijk)

en over je andere reply:
    ik kan zonder voertuigen erop alleen met een ghost of met een ghost en een tank of met alleen een warthog.Ik kan er dus op met alle combinatie's(behalve alleen met de tank niet)

3. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met 16 man S. link of online gaat doen en allemaal tegelijk de plasma/frag rocket trick dan moet het wel lukken.

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    De enige cheat die ik ken is die in 1e level om 3 wapens te bemachtigen, is me al verscheidene keren gelukt in co-op, en ik ben er vrij zeker van dat het me ook al gelukt is single player, maar dat is wel lang geleden dan. Verder enkel trucs, zoals ergens op geraken waar je anders moeilijk kan komen; bovenop control room of hoe noemt dat gebouw, enz...

5. rich11224

rich11224 Guest

die lukt mij altijd gewoon keihard rennen voordat de checkpoint komt

6. rich11224

rich11224 Guest

maar destrukt hoe kom je dan zonder andere voertuigen op sidewinder??)dus aleen met een warthog bijvoorbeeld???):{

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2003
  7. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de jeep dmv granaten en rocket op het level schieten, en als je 400% shield instelt kunt je jezelf erop schieten als je op de richel bij een van de basissen gaat staan, ik meen dat het de blauwe is maar weet niet zeker!

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mij ist ook gelukt in Singleplayer! :D Je moet die ene banshee van dat platform naar beneden schieten. Als je dan verder vliegt kan je verder vliegen door ut level zonder de vijanden. Is alleen een btje saai.

9. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet dat van de banshee maar dat bedoel ik niet.
    ik bedoel bij de eerste brug die je tegenkomt, waar die pelican met de warthog overheen vliegt.

en als je dan verder gaat dan kan door het lvl. zonder enemies enzo.

10. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo cheats bestaan niet dat wat jullie cheats noemen zijn domme spelfouten.

11. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Nee dat noemen we glitches...

En rel legde het goed uit,bij de richel.

Kan ook met de 2 rocket jump uit het level,dus zonder voertuigen.

12. Mc2

Mc2 [TCR]-[Snake]

Leuk Bevonden:
    0
    EEJ des-d1, da heb ik toen ook een paar x samen met jou gedaan, alle voertuigen in een basis van bg, op het level op 2 manieren, op sidewinder met 4 manieren
    IKKE IS HET [-T2K-]SNAKE van xbc.......
    en ik ken The Matrix ook nog
    van Halo............ ofniej giel? :D
    ik blijf het er gewoon inwrijven hoedat ik jullie 3 op franks verjaardag heb GEPLET!

13. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Lol da klopt,heb jij die foto's nog van buiten het level bij damnation?(wanneer gaan we weer is samen kloten?:+)

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Uhm, wel on-topic blijven:+. Ik ken mijn nederlaag nou onderhand wel.:{ Maar ik speelde Halo haast nooit en jij heel vaak, niet eerlijk:'-(.

15. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    in blood gulch he, als je met je ghost uit het level probeer te geraken daar achter de rode basis (wat me al verscheidene keren is gelukt). Kijk dat lukt me soms wel, maar als ik in een multiplayer game zit met vrienden moet het in 1x lukken en dat is bij mij niet. Bij mij duurt het soms wel 20 x ofzo. Lukt het jullie meestal wel in 1x en hoe?

EDIT: sorry voor de slechte kwaliteit van het beeld. Maar deze plek bedoel ik dus, en dan neem ik die donkere lijn waar de cursor van de ghost op gericht staat zeg maar.

dus mijn vraag is, hoe kom ik daar in 1x het beste op, want mij lukt het pas na 20 x ongeveer.

Alvast bedankt

TOEDELS

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  16. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Zozo, jullie hebben allemaal heel veel coole stuff. Kunnen jullie daar niet een faq voor schrijven ofzo? Hoe je (bijna) elke glitch in het spel tegenkomt ofzo.
    Is wel strak

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    als je een tijdje wacht, banshee op een platform zet, even uitstapt etc of stilhangt in de lucht kun je nog steeds checkpoints en dus vijanden triggeren.

18. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 jul 2003
  19. CyberThug

CyberThug Halo Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het ooit eens opzij geprobeerd? zo doe ik het namelijk altijd :)

Deel Deze Pagina