jo, Over die halofilm: waar wordt ie dan geshowd ik wil best geloven dat halo een internationale film is, maar ondanks z,n populariteit denk ik dat er geen film wordt gemaakt over een game die vervolgens in de bios gaat draaien. Nou ja, zeg het me maar.
Een film over Halo lijkt me knap slecht.Het is echt iets voor een game. Ik bedoel de Masterchief is een saaie eikelmet een geweer. Hoe willen ze daar een sprekend karakter van maken ? Ik hoop dat het niet gebeurd, kijkend naar andere films die op games gebaseerd zijn.
Komt ook helemaal niet. Film lijkt me niet zo leuk, tenminste minder leuk dan het spel zelf. Daar kan je tenminste controleren wat er gebeurt en leef je je echt in. Bij een film is dit niet zo.
Misschien Althans, dat waren geruchten zo'n 2 jaar geleden die na een dag of 2 weer werden tegen gesproken en verder nooit meer zijn opgedoken :{ of je moet het hebben over de "Wie moet de MC spelen in een Halo film"-topic, dat puur hypothetisch was.
tsja..een film over Halo zelf lijkt me helemaal niet leuk..wel eentje over Halo: The Fall of Reach..dat moet een Star Wars basher woerden maja..die komt niet.
Best dat het verhaal van Halo niet zo'n echt goed verhaal is voor een film ofzo zeg maar best wel. Dan happy zo'n vent die van punt A naar punt B loopt en dan allerlei ventjes afschiet en dat was het dan. Ik denk niet dat ik me daar een paar uur mee kan vermaken. Ik denk dat inderdaad 'The fall of Reach' inderdaad een beter verhaal heeft om te verfilmen. Maar dan heeft het wel een beetje een vaag einde maar daar moeten ze dan maar iets op verzinnen.
een film over tfoR lijkt me veel leuker. (De meeste mensen kennen het wel maarja). Of over First Strike
ze staan anders in hollywood te springen om er een film van te maken . alleen bungie/MS hebben er een beetje moeite mee omdat ze van games meestal crap films maken . stond geloof ik ergens op bungie.net toendertijd "always open for negotiation"ofzoiets.
Ik heb "de andere topic" opgezet, daar ik me best kan voorstellen dat een halo-film goed ontvangen zou kunnen worden. Dat de film ook een disaster kan worden is mogelijk, maar kijk eens naar de eerste mortal kombat film. Die was op zich niet eens zo slecht en werd redelijk goed ontvangen door het publiek. Het is idd de vraag wat voor een soort film? Volledig CGI of acteurs? Kijken we naar FF-TSW (Final Fantasy - The Spririts Within) dan zeg ik voor mezelf dat ik het grafisch een superfilm vond, alleen het verhaal vond ik niets. Waarom dan toch een Halo film als daar ook het risico is op een waardeloos verhaal? Nou, wie zat niet met een brede grijns voor zijn 82cm breedbeeld tv met THX ultra speakers (ik heb alleen de tv hoor ) toen ie hoorde in de cutscene met de monitor dat er meerdere halo's waren, of de ware bedoeling van halo? Waren dat niet goede verhaal "twisters" om in een film te zetten? Ik denk van wel. Bungie heeft met Halo een goed ding in handen. Met halo 2 wordt het mijns inziens alleen maar beter. Laat ze een film maar eens proberen. Met de huidige CGI kan het er niet slecht uitzien. En anders stoppen we toch allemaal de dvd van Monsters Inc. in onze box en starten het filmpje "For the birds" nog maar eens. Sorry voor deze lange reply (ik zal voor straf 1 uur niet halo spelen ).