1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heerlijk ..... je kan echt dus die 100 % sync halen want het spel heeft geen niveau instellingen. In het begin lijkt het veel. Maar wat ik heb gedaan is echt het geld zoeken dan de mappen kopen effe alles clearen en dan afwiselend hoofd en zij missie gedaan. Veel gecraft / getrade.

    Echt een heerlijke game in een voor mij geweldige setting!

    Als je het spel hebt zou ik zeggen begin eraan en dan ben je meteen verslaafd!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    :{

    Ik ga er zeker nog wel verder mee, verhaal heb ik al uit, maar op moment uitgeleend.

    En meteen verslaafd? Nee, daarvoor heb je duidelijk te weinig dit topic gevolgd. :+
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    ik was meteen verslaafd!
     
  4. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Game gisteren uitgespeeld en ik heb het gevoel dat de game vooral een gemiste kans is. De engine zal meer kunnen (meer npc's op het scherm, weereffecten), maar is gewoon niet goed afgewerkt.
    - Ben diverse keren naar een cutscene gelopen terwijl het bijvoorbeeld 's nachts was, en vervolgens was de cutscene overdag. Snap niet dat ze dan niet de tijd- en weersomstandigheden aanpassen, zoals bijvoorbeeld Red Dead Remption dat prima deed.
    - Een aantal zaken zitten in de game maar worden eigenlijk niet aangehaald. Jagen en craften bijvoorbeeld: waarvoor zou je het doen? Waar heb je geld voor nodig? Ik heb het schip geüpgrade, maar verder kon ik niks vinden wat ik nodig had of wat leuk was om te kopen. Zelfde geldt voor de Assassins missions. Die zaten wel ergens in het menu, maar wat was het nut? In Brotherhood was dat veel duidelijker. Je werd er door de game ook echt naartoe geleid.
    - Minder (goede) platformlevels zoals de tombes in AC2 e.d. Vond ik altijd erg tof om te spelen, maar die treasure map levels vond ik veel minder.

    Ik denk verder wel dat de games hierna weer beter worden. De bugs zullen er bij IV wel uit zijn wanneer ze een jaar langer aan de engine hebben kunnen schaven, en is veel goed gefundeerde kritiek verschenen die de ontwikkelaars volgens mij makkelijk kunnen oppakken. Ik blijf benieuwd.
     
  5. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag maar het laatste deel van de DLC spelen. Ik durf te wedden dat er verwijzingen naar AC: Black Flag inzitten. Ben behoorlijk nieuwsgierig.
     
  6. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de zeemissies ook opnieuw spelen als je het spel al uitgespeeld hebt. En is de dlc de online pas van 2400 punten waard?
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dlc is het waard maar niet veel mensen spelen de mp dlc.

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  8. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb, is het normaal gezien mogelijk om elke sequentie opnieuw te laden/spelen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat kan inderdaad, maar ik denk dat hij bedoeld of je die zeemissies ook gewoon los kunt spelen. Dus zonder delen of gebieden van het verhaal zeg maar en dat is niet mogelijk. Je kan het alleen doen zoals jij zegt, maar moet wel iedere keer naar je schip lopen, afhankelijk van hoe ver je er vandaan bent.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij de release van AC3 vond ik het de grootste teleurstelling in de AC geschiedenis. Ik kon d'r niet inkomen, het begin was giga traag, ik wilde met Connor spelen en niet met Haytam, ik werd gek van de bugs en glitches met als gevolg dat de game bij mij in november alweer in de kast lag om nooit meer aan te raken.

    Ik ben blij dat ik de game een tweede kans gegeven heb begin april en na de updates en het bijstellen van mijn verwachtingen vind ik het opeens een geweldig toffe game. Ik heb van het weekend alle story missies uitgespeeld en ze wonderbaarlijk ook allemaal 100% behaald en nu ben ik rustig de achievements aan het maxen. Er is nog steeds genoeg mis met AC3 op technisch gebied en op een paar vlakken stelt de game zeker teleur (de steden, de veldslagen en de soms rommelige besturing), maar de sfeer en de zee missies maken het nu helemaal goed.
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb de game sinds gister. Maar ik vind het juist vet. Boston is groter dan ik had verwacht en Haytam vind ik best wel cool
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Idem dito, was een launchgame voor mijn Wii U, pas afgelopen weekend echt meters gemaakt. Ben nu Connor, heb wat leuke wapens en het is echt fantastich!
     
  13. XBOX360-Niels

    XBOX360-Niels Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de on-demand versie ook in het Nederlands is?
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De talen staan op de pagina.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo, gisteren aangeschaft. Wil toch nog de serie spelen, deze dan op de 360 en de volgende 2 op de PS4.

    Moet zeggen dat ik weer onder de indruk ben. Die sfeer en presentatie is echt geweldig.
     

Deel Deze Pagina