1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 14 wordt qua veranderingen weer net zo waardeloos als z'n oudere broertjes.. Nieuwe gameplay elementen die wel iets toevoegen, maar zodanig half afgewerkt zijn dat het meer een ergernis dan een waardevolle additie is tot het spel :emo:

    Oh well, ik tel er toch wel weer 40 euro voor neer om het vervolgens een uurtje of 100 te spelen, en het dan weer weg te leggen voor de rest van het jaar :+
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen zijn weer van de baan erg raar allemaal.
    Telkens met een nieuwe spelersupdate heb ik 1 dag last van weg vallen en heel lang wachten voor je iemand vindt.
     
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hoi, ik zit nou al een tijdje met het vage probleem dat ik nog steeds geen XP krijg voor challenges. Het zal zeker wel hier te sprake zijn gekomen, alleen kon ik er niets van vinden, nog niet elke reply bekeken :).
    Ik heb hiervoor de early release gehad, alleen inmiddels van HD gewisseld en iig de option files daarvan niet overgezet.
    Iemand een tip om nu toch eens die xp te krijgen voor de challenges?
    Alvast bedankt!
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Verbonden zijn met xbox live ?
     
  5. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Wat denk je zelf? :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Kut spel dat altijd vast loopt in het startscherm tijdens een wedstrijd. Altijd ook een spannende pot, fuck it. Je kunt shirts trouwens niet strak aanpassen zoals Bale of Robben er een aan hebben toch?
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Zijn er hier ook mensen die veel Carrière's spelen?
    Speel nu een Carrière met Heracles, lekker team heb ik al na een seizoen :).
    Eerste seizoen 5de geworden en de beker gewonnen.

    Transferperiode loopt nu aan z'n eind, krijg opeens 19 (heb geteld :p) clubs aan de deur die interesse hebben in Pasveer 8).
    Wou m eerst helemaal niet weg doen maar ik wil veel jonge speler met een hoog potentieel dus ik heb m maar de deur uit gedaan voor 2,5mil aan ADO.
    Had er misschien nog meer voor kunnen krijgen want er kwamen al clubs die bijna net zo veel boden :p.
    Ook Overtoom voor 5mil aan QPR weggedaan en Everton voor 1.2mil.
    Kan voor Sterling nu ook al 8 miljoen krijgen na een seizoen terwijl ik m voor iets van 2 miljoen heb gekocht, maar die gaat de deur mooi niet uit :D.
    Heb ook een talentje uit m'n jeugdteam, middenvelder van 16 en nu al 70 gemiddeld :D.
    Dit is nu m'n team:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Raheem Sterling bij Heracles, ja? :+
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Wat? :+.
    Zie ik nu niet gebeuren nee maar je begint je Carrière natuurlijk in seizoen 2012-2013, toen ik m kocht was ie nog maar 67 ofzo.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Morgen next-gen FIFA beelden bij de presentatie van de nieuwe Xbox. :D
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kampioen met Ajax geworden uit tegen RKC. Win ik 3-0, zie je opeens RKC het kampioenschap vieren met de schaal en Ajax afdruipen.

    Leuk.
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Vreemd,

    ik speel al heel lang Carriere mode, en ben al veel keer herbegonnen met een ander team enzoverder.
    Al die keren heb ik nog nooit aanbiedingen gekregen van andere clubs om coach te worden... en als ik bij banen kijk dan staan er meestal geen ofwel zo een slechte club ofzo.
    Nu was ik een nieuwe carriere begonnen met Bremen, en de aanbiedingen vliegen mij om de oren, bijna elke club wilt mij... Spurs, Arsenal, alle clubs uit duitsland en italie, Psg, Lyon,...

    heel vreemd vind ik dat.. heb uiteindelijk maar voor Arsenal gekozen om hen terug naar de top te brengen. Meteen grote kuis gehouden en een goede spits gekocht! Man wat is Lacina Troare van Anzhi een beest! :)

    Heb ook "oude glorie" Ronaldinho gekocht, blijft een aanrader hoor voor elk team :)
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Traore is echt een beest. En inderdaad vreemd, ik krijg alleen maar honderden bondscoach aanvragen..
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ja die bondcoach aanvragen krijg ik ook constant!
    maar normaal krijg je er ook van andere clubs, en dit seizoen is dit de eerste keer dat ik dat krijg.
    al mijn andere carrieres, een stuk of 10 ploegen, heb ik nooit een aanbieding gekregen.

    Mijn aankopen van Arsenal die ik gedaan heb:

    Lacina Troare, Ronaldinho, Robinho, Romarinho, Atsu, Arouca, Soumaoro en Mignolet
    veel brazilianen dus ;) ronaldinho en robinho waren echt goedkoop.

    spelers verkocht: Diaby, Gervinho, Scezny en nog wat jeugdbrol :)
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Is volgens mij aardig random, ik heb al aardig wat carriere's achter de rug en nog maar een keer een club gehad die me benaderde om coach te worden :p.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Weekje geleden zelf ook weer carrière begonnen, met PSV voor het eerst, omdat ik er toch niet van uitga dat ik het lang blijf spelen. Normaal begin ik vaker met Utrecht of NEC ofzo.

    Teampje:
    [noparse]
    GK: Zoet 78 (+:cool:

    LB: Willems 74 (+2)
    CB: Van der Hoorn 75 (+2)
    CB: Viergever 73 (+1)
    RB: Arias 71 (+2) een talentje van 17 van 66.

    CM: Strootman 82 (+2): beest
    CM: Hiljemark 72 (+2): degelijk
    CAM: Djuricic 79 (+2): beest

    LW: Mertens 81 (+1): te goed
    ST: Locadia 72 (+2): degelijk
    RW: Depay 73 (+:cool:: tank
    [/noparse]
    Narsingh voor 22 miljoen verkocht aan Bayern, waren aan het opbieden met FC Porto 8). Hij was té ziek goed met z'n snelheid, maarja.
    Wijnaldum ook al voor 8 miljoen verkocht meteen aan het begin.
     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is een leuk 3,5/4 sterren team om online mee te spelen? Ik zoek een kopsterke spits, snelle flanken en technische middenvelders. Backs moeten ook snel zijn.
     
  18. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ajax jwt
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PSV.

    Spits: Matavz.
    Snelle flanken: Mertens en Narsingh.
    Technische middenvelders: Strootman, Toivonen (kopsterke 2e spits als CAM) en vooral... Wijnaldum. Geweldig in FIFA.
    Snelle backs: Hutch en Willems.

    :+
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Feyenoord... Zo de traditionele top 3 gehad nu.
     

Deel Deze Pagina