1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Injustice: Gods Among us

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 20 jun 2012.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Speel nu vooral met Raven, leuk karakter!

    Alleen bleek mijn gold abbo verlopen te zijn en de code die ik gekocht heb al gebruikt te zijn, hopelijk vandaag een reactie van de shop zodat ik vanavond eens online kan gaan !
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Der is gewoon een demo van ook op xbox live.:thumbs:
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet precies wat ik van de game moet denken, het ene moment ziet het er ontzettend tof uit, het andere moment interesseert het mij vrij weinig, voornamelijk door de characters end e stijve animatie. Heb de game toch gekocht omdat ik sowieso een fan van het genre ben. Ik kom er later wel opp terug wat ik eigenlijk van de game vind:+ Weet wel na genoeg video's te hebben bekeken dat Catwoman en Killer Frost de eerste twee characters zijn die ik ga uitproberen.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Paar filmpjes van een Injustice toernooi. Als spelers weten wat ze doen ziet de game er toch heel tof uit imo.

    [yt]_vk66M7SOF4[/yt]
    [yt]KYFVUSfYe38[/yt]
    [yt]z_g50mjOTYw[/yt]
    [yt]XNlBHf-J_R4[/yt]
    [yt]04aVZemB2b4[/yt]
    [yt]xQDgqzlMJWU[/yt]
    [yt]GWT09A3yOvk[/yt]
    [yt]QnrA4eMW4A4[/yt]
     
  5. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan iemand mij uitleggen wat de release check on/off (in button settings) precies doet?

    Veel mensen op andere forums (gamefaqs/gamespot) zeggen dat je deze op off moet zetten.
    Spelers in de filmpjes hierboven zetten hem bijvoorbeeld ook allemaal op off
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het heeft te maken met het buffer systeem van Injustice. Wanneer jij een knop indrukt registreert het als een input maar ook wanneer jij de knop los laat, dus twee keer. Dit is gedaan om sommige inputs makkelijker te maken, meer speling in de timing van bijvoorbeeld het invoeren van een special.

    Nadeel ervan is dat er soms teveel speling in zit en je aanvallen krijgt die je misschien niet wilde.

    Of je het aan of uit zet heeft voornamelijk te maken met je voorkeur.
    Ik heb het op uit staan omdat ik in MK9 er ook al problemen mee had dat ik bewegingen te snel invoerde, kreeg constant moves met Ermac die ik niet wilde.
     
  7. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Bedankt voor de info! :) ik ga hem ook op uit zetten want ik heb al een paar keer gehad dat ik een move uitvoerde die ik helemaal niet wilde!:lol:
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    DIT is pas stijve animatie:

    [yt]vZpAMiHu1pQ[/yt]
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Neemt niet weg dat MK9 en Injustice beide stijve animaties hebben...imo.
    Game ziet er verder erg mooi uit(behalve the NRS gezichten haha)
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je ziet in hoeverre ze vooruit zijn gegaan met de animaties tov MK vs DC heb ik niets te klagen. :)
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [yt]RFwC8dV2l1Y[/yt]
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ie in de game niet pixelated is koop ik 'm :+
     
  13. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Injustice besteld, komt morgen als het goed is binnen.

    Ik hoop dat the Green Arrow fijn speelt, anders zal mijn favoriete char misschien the Joker worden of the Flash :thumbup:
     
  14. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Green Arrow speelt fijn! :) - en ik vind Nightwing ook heel tof...

    ik zag dat Lobo ook een move heeft met een 'trekhaak', vergelijkbaar met Batman... is het dan nog wel logisch dat Skorpion DLC wordt? ik krijg toch steeds meer het vermoeden, dat the good old 'Get Over Here!' stiekem toch absent zal blijven in deze game...
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wilde afgelopen weekend online wat potjes gaan spelen maar uiteindelijk 1 potje kunnen doen.

    Speelt er amper iemand online ofzo of had ik gewoon even pech?
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nightwing is erg chill idd, tot nu toe mijn favoriet _O_

    Ik heb af en toe ook dat het heel lang duurt voordat er een game gevonden wordt, en some gaat het ook juist heel snel en kan ik er een paar achter elkaar spelen. Weet niet waaraan het ligt, want op piektijden heb ik juist vaak moeite en op daaltijden - zeg woensdagmiddag 2 uur :+ - juist niet.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als mensen Injustice willen spelen stuur me een FR of een berichtje(moet friendlist eerst opschonen). Ik heb de game nog maar nauwelijks aangeraakt de afgelopen week en wil toch wel een paar matches spelen tegen mensen van XBW. leuker dan tegen random online mensen.

    Ben nog behoorlijk slecht en weet ook niet welke character ik echt wil spelen.
    Ik heb Catwoman en Killer Frost even geprobeerd, erg leuk characters maar Raven en Nightwing trekken mij ook wel.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil meedoen met die Invader magazine prijsvraag op FB maar ze vragen het cijfer van de game in hun magazine. Weet iemand dit, ik kan em nie dlen op mn samsung
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2013
  19. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond de story mode gedaan. Het is toch wel lastig om over te schakelen naar een andere character als je er nog niet gespeeld mee hebt. Geeft toch wel aan dat de characters erg afwisselend zijn, pluspuntje :thumbup:
     
  20. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost, maar er is nieuws over de tweede DLC character.. namelijk: Batgirl!

    Staat wel wat info over op verschillende game nieuws sites.

    Ben er niet super enthousiast over, had liever een ander character gezien maargoed...
     

Deel Deze Pagina