[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    asval vond ik vreselijk om mee te spelen. recoil all over the place...

Mijn top 5 maps ;

1. Gulf of Oman (Omdat dat denk ik de map is waar ik het meest op heb gespeeld. Conquest 500 ticket servers. Engineer for the win. Vehicle warfare for the win.
    2. Strike at Karkand (Rush of Conquest) Geweldige map. Enorm veel mogelijkheden om te spelen.
    3. Ziba Tower als CQ map. Veeele uurtjes in deze map gestopt om snel mn wapens te kunnen levelen.
    4. Grand Bazaar omdat ik daar zulke chille gunfights op heb gehad. En denk een van mn hoogste killstreaks op haalde.
    5. Azadi Palace. Netzoals de B2K dlc. Veel mogelijkheden van gameplay. Prachtige map.

Dit is nu wel mn lijstje, maar zou het zo kunnen veranderen. Andere maps zoals Wake Island heb ik ook altijd leuk gevonden. Seine Crossing heb ik zelfde soort gunfights op gehad als op Grand Bazaar.

Ik pre-order meestal nooit, maar heb wel al geld klaar liggen voor als bf4 uit komt...

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand hoe ik op die ledge kom bij flag C (pleintje, midden van de map)bij Azadi palace?

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Net 4200 puntjes gekocht en wil een zon mappack kopen. Welke moet ik absoluut niet halen? :+

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tja waar hou je van, ben je meer van de close quarter combat of heb je liever grote maps met veel tanks/voertuigen?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan Close quarters en armored kill niet echt aanraden. De eerste lijkt teveel op CoD in een BF jasje en de tweede is te groot voor een max van 24 spelers dus te weinig actie

B2k, Aftermath, End game

zo zou ik de andere 3 ranken denk ik

6. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja, opzich hou ik van grote maps maar ze moeten ook weer niet al te groot zijn. Bij server browser kies ik nooit voor de kleine maps maar als ze langskomen speel ik wel :+ Ben nou bezig met Armored Kill, maar dan doe ik Close Quarters lekker niet. End Game en Aftermath zijn het de punten waard?

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waarom haal je niet Premium ? Heb je gelijk alles man.

Oh, laat maar. Je hebt er al een gehaald :p

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    End Game en Aftermath zijn imo (volgens Delphiki op de vorige pagina ook) zeker de punten waard. Maar de gaafste vind ik nog altijd Back 2 Karkand.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Premium kost toch 4000 MS points, waarom haal je dan niet alles?

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat hij Armored Kill al heeft gekocht en door B2K, Aftermath en End Game los te kopen hij goedkoper uitkomt dan 4000 MS points. :9

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speelde laatste weer eens 3 vlaggen Strike at Karkand. Blijft awesome op console. Heerlijk gevecht meestal rond de B vlag.

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En ik vind mezelf best wel een baas als ik in een tank rijd.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je een potje BF3 speelt waarin je je een baas voelt in een tank betekent dat maar 1 ding, waardeloze Engineers in het andere team :+

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hier nog zo een :+. Als ik een tank zie staan is het eerste wat in me opkomt in de tank springen. 40% van mijn kills zijn ook vanuit een tank. :9

@ Hybrid, ja vlag B levert veel mooie gevechten op inderdaad!
    @ Delphiki, STFU :+.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon een principe kwestie idd. Gratis tank is pakken dat ding. :p

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik juist zelden de tank. Ik mol ze liever :p Meestal pak ik een heli of een jet en ga ik juist op de tanks af. Met de bow of C4 dan meestal.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wou ik laatst nog vragen maar niet gedaan. Hoe vind je die mappen met maar 3 vlaggen? Ik heb het al gehad op Sharqi en Gulf of Oman en dat is zoveel leuker dan 5 vlaggen.

Via google/BF3 forum vond ik niks terug. Enkel een topic waar men kritiek uit op de 3 flag maps op de console. Ik vond het juist erg leuk omdat je een constante stroom hebt.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zijn de day 2 varianten.

De day 1 versies zijn 5 vlaggen en de day 2 varianten 3

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het ook niet precies. Maar het heet dan wel Conquest Assault Day 2 ofzoiets.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Meest mooie kill in mijn BF geschiedenis was met BF1943, een maat en ik waren wat aan het ouwehoeren en ik besloot voor de grap even een paar bommen te plaatsen op ons eigen vliegtuig, later gingen we er met een bootje naar het vasteland. Halverwege zat een vliegtuig achterna die ons ook nog bijna te pakken had, wij bereikten net het vasteland en toen bedacht ik me dat het misschien wel dat ene vliegtuig was met die bommen er op. Even het hendeltje overhalen om te proberen, en de rest kun je raden :+ Die gast zal wel gedacht hebben 8)

Deel Deze Pagina