Welke racegame is op dit moment is best als je geen xboxlive hebt? Ik heb al een rallygame Ik vind realistisch het leukst
Denk DTM, goeie realistische racer. Gaat wel veel tijd inzitten, daarom heb ik hem weg gedaan. Zag er wel goed uit en heeft ook een goede gameplay.
Tja ik heb op het moment midtown madness3 en motogp2 en dat zijn allebei waardige race games zonder live. Er is veel te doen in allebei de spellen bij mm3 heb je 50 missies en checkpoint en blitz races. Bij motogp2 heb je weer een career mode (die behoorlijk pittig is). Het is dus maar waar je van houdt. Mm3 is gewoon lekker door de stad denderen en af en toe een wagen mee nemen in het verkeer (een echte fun racer dus). Bij motogp2 is het vooral serieus racen en proberen nette ronde tijden neer te zetten.
Midnight club 2 is ook erg goed, spannende races, mooie omgevingen, goeie singleplayer. Het is alleen niet realistisch, maar dat is midtown madness 3 ook niet (voor bovenstaande). Voor realisme kun je het beste DTM of motoGP 2 kopen denk ik.
Ik zie dat je van realistische spellen houdt.. ik zo dus gaan voor DTMRD of MotoGP (net of je meer van auto's of motoren houdt)
realistisch word dan zoals eerder genoemd dtm mm3 vind ik tegenvallen, op live is ie misschien wel aardig maar ik vond het stom dat je overal (lantarenpalen, bomen enzo) door heen beukte alsof het papier is, auto's die snel wegvliegen, niks voor mij, misschien veranderd mn mening als ik meer online gespeeld heb maar dan nog vind ik het zoals verwacht niks.
MM3 valt denk ik af online is het een wreede game, maar offline valt er niet zoveel te beleven. het is trouwens ook meer een arcade racer dan een realistische racer. en als je dan toch voor een arcade racer zou gaan dan zou ik eerder voor burnout 2 kiezen dan voor MM3 of Midnight Club 2.
En weer iemand waar iedereen een voorbeeld aan zou moeten nemen Post eens wat nuttigs, want aan deze informatie die niks zegt heeft niemand geen ene reet.
jouw post is trouwens ook erg nuttig...zeg dna meteen er bij welke racegame jij voor hem het beste vind jij ha ddie gozer ook gewoon een pm kunnen sturen. ik vind pgr heel goed moeilijk uit te spelen en goede multyplayer.