1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe goed ze het geheim hebben weten te houden gaan we 21 mei zien. Voor hetzelfde geld klopt die spec sheet van een tijdje terug 100%

    Enige wat MS goed doet is helemaal nergens op reageren. Zelfs niks ontkennen

    en daardoor is elk mogelijk lek nooit meer dan een gerucht, tot het moment dat zij zelf besluiten om iets te melden
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Opzich toch een prima tactiek?

    Er zijn (helaas) nog geen controllers/console/Ui plaatjes gelekt :mad:.

    Van de andere kant, we krijgen dan 21 mei wel het totaalpakket, ik hoop ook dat het wat functioneler en er wat toffer uitziet dan de UI van de PS4 want dat vind ik dan weer 1000x niks.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weet niet echt wat ik hier nou van moet denken...Milo 2.0? Nah zal wel niet.

     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Te zien op 21 Mei.
    [yt]hm63uZi13i0[/yt]
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Kan die vent gewoon niet ophouden met raaskallen?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat ook...en hij is weg bij MS..dus wtf? Ah well, we gaan het zien.

    Trouwens



    Dat is duidelijke taal van Phil Spencer, hopelijk krijgt ie gelijk :D

    Meer negatieve shit...voor degene die het wil lezen. Ik wacht zelf lekker 21 mei af.

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=56443660#post56443660
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, 21 mei weten we meer, dat is immers nog maar 19 dagen ;). (iets minder dan 3 weekjes!)

    Ik hoop toch echt op nieuwe IP's en Halo 5 :+.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    I know i know...uiteraard zal een bedrijf alleen maar positieve dingen zeggen, maar 21 mei begint goed te klinken :D

     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht toch echt dat ze gewoon de Xbox opstarten en vanuit daar alles gaan laten zien. Tijdens de CoD demo switchen naar een skype gesprek en daarna vrolijk verder gaan met CoD.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep, dat zou best cool zijn om te zien. Gewoon dat je van alles kunt doen nu zonder het te hoeven afsluiten. Begin er wel naar uit te kijken, maar met mate...we gaan het allemaal zien. Wel fucking bruut dat we het gewoon live op Live kunnen volgen on da big screen :D
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Call of Duty: Ghosts komt op 5 november uit (item) en wordt onthuld tijdens de Xbox reveal. Dit doet mij sterk vermoeden dat de Xbox 3 ook op 5 november uit gaat komen! (of eerder, kan ook.)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zal wel een launch game zijn :). Wel een aantal fijne games dan alvast bij de launch. (CoD/Assassins Creed 4/Watchdogs)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BF4 waarschijnlijk.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Allemaal uitmelk titels behalve watchdogs.. al lijkt watchdogs me een port van de huidige consoles.. wat logisch is want ubi's doel is altijd de meeste launch games te hebben. Zal wel een just dance 8 tussen zitten en een ridge racer ofzo
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Is wel logisch, nieuwe IP's kosten meer en dus moeten er een x aantal consoles verkocht zijn (zodat het aantal potentiële kopers hoog genoeg is) voordat ze worden uitgebracht.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En daarnaast moet je een nieuwe IP ook nog maar weten te verkopen aan de mensen die niet elke dag op gaming sites zitten. Oftewel je moet een deel van je launch marketing budget aan specifieke titels gaan besteden

    de nieuwe BF en CoD verkopen zichzelf inmiddels voor een heel groot deel.

    Due je kan een hele rits bekend uitziende titels (maar dan uiteraard nieuwer/beter/mooier/sneller/harder/nu met 15% meer awesome) in een trailer reel voorbij laten flitsen en iedereen weet meteen of zijn must-have er tussen zit

    En als ik al niet van plan was om er 1 te halen dan moet ik eerlijk zeggen dat BF4 als launch titel me zeker over de streep had getrokken
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bf4 als launch zou idd super zijn , al hoop ik stiekem op pgr5!!
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Peter Molyneux, zegt eindelijk eens wat verstandigs in een artikel op EDGE
    klik

     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We weten helemaal niet met welke games we kunnen verwachten van de nieuwe Xbox. Ik neem aan dat Molyneux dat ook niet weet aangezien hij niks meer te maken heeft met Microsoft. Daarnaast hoor je van verschillende bronnen dat de nieuwe Xbox juist wel een gaming console is.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk zelf dat het all in one box zal worden. Ze zullen tijdens de onthulling vast redelijk wat over non-gaming stuff praten maar ook genoeg over Xbox Live, Achievies en wat er veranderd is en games!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina