Reviews gamespot.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maXiman, 6 jul 2003.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat op www.gamespot.com te kijken naar reviews van xboxgames, zie ik bijna alleen maar lage cijfers! ik vraag me toch af, als ik cijfers vergelijk met die van xbw, wat ik nu moet gaan geloven. wat denken jullie hier nu van, hoe deze verschillen ontstaan?

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wat wat ik heb ondervonden zijn de gasten van gamespot een stelletje xbox-naaiers, ik zou zeker niet veel aandacht geven aan wat zei te zeggen hebben over een spel. Dan kun je beter bij xbw terecht lijkt me.

3. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ikzelf heb ook slechte ervaringen met gamespot.com, vaak geven ze slechte cijfers die ze slecht onderbouwen

4. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat serieus zo?

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gasten van gamespot.com zijn echt anti-Xbox. Die kan je dus ook niet serieus meer nemen.

6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het toch wel vaag want de andere platforms geven ze wel goede cijfers...maar ja het is ook wel heel erg anti om soldier of fortune 2 gewoon een 5.3 te geven....

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    neem nou een cijfer als Dead Or Alive Beach Volleyball, dankzij gamespot heb ik dus mooi wel 60 euro bespaard.

IGN gaf dit spel een 9,2 dus ik wilde 't gelijk gaan aanschaffen totdat ik hun review las, toen heb ik 't dus gehuurd en moet gamespot in dat geval toch volkome gelijk geven

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een review bestaat uit eigen meningen, nooit uit feiten. Er zitten misschien wel feiten in verwerkt over features van het spel, maar de beoordeling is altijd een eigen mening. Zo kan het dus zo zijn dat de ene reviewer het spel geweldig vind, en een andere klote. Het heeft puur te maken met eigen smaak. Als ik een review lees over een spel, vraag ik me altijd af over de minpunten die de reviewer geeft, of ik die ook zo min vindt.

9. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh...

Daar gaat deze topic nou juist over Benneke, op Gamespot zijn de mensen van mening dat de xbox zuigt. ;)

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan zijn het dus geen goede reviewers. Je kunt niet objectief zijn, als je uit principe er al tegen bent. Ik heb overigens nog nooit een review op gamespot gelezen. Ik gebruik altijd xboxworld, gamespy, gamezone.com en IGN. Van deze sites weet ik dat het goede reviews zijn.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Moved >> Xbox algemeen / discussie.

12. ITNL

ITNL Guest

jah ign vindt ik nog de beste. En xbw natuurlijk.

13. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    IGN is weer het andere uiterste, die strooien soms met 9's alsof het niets is. Doe mij maar Gamespy.

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Niet om lullig te doen, maar veel reviews op IGN stroken niet met mijn mening. Gamespot vind ik ook geen geweldige site maar ze geven andere scores.

Kijk, op sommige sites geven ze een redelijke game een 7. Op andere sites krijgt een redelijk game een 5 of een zes. Dan is een zeven al een stuk beter.

Soldier of Forune is nu eenmaal niet een briljante shooter als Halo. Dan hoef je hem ook niet op te hemelen.

Een review is een mening, en de Xbox heeft ook niet alleen briljante games. Dat je op de PS2 meer hoge cijfers komt door het feit dat hij bijna twee jaar ouder is en dus meer games bevat die ooit toppers waren.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2003
  15. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    IGN = fishy, gamespot = fishy...doe mij maar gamespy wat cijfers betreft (OK OK niet dat halo cijfer :p )

En voor rare: ik vind een 5 toch echt te laag hoor, ik vind het een fantastisch spel, who cares dat het volleybal niet al te diep is, het gaat erom dat je met je vrienden op de bank badpakken aan het uitkiezen bent, dat is het leuke van DOAX... is ook geen spel om in je eentje te doen btw...

16. mischa

mischa Guest

RtcW kreeg anders wel een 8 op de xbox en een 5,2 op de ps2 dus ze zijn niet anti-xbox uit principe, de xbox heeft ook een heel aantal mindere games!

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op te hemelen? Alle recensies boorden hem juist de grond in.

Deel Deze Pagina