1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eerste screenshot is gelekt

    [​IMG]
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol: For real?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :lol: Nieuwe engine hadden ze het toch over? :+
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee niet echt natuurlijk :+ Is een masker-grapje
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Beter word deze cod beter dan Blops 2, god wat was die game slecht, singleplayer verneukt met die keuzes, multiplayer wilde niet vlotten.
    En ook hadden ze de zombie mode goed verkracht :'-(.

    Maar ben benieuwd of deze cod ook gaat uitkomen op de next-gen, want anders wacht ik zeker met het kopen van de cod voor deze generatie.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze laten hem zien op 21 mei bij het Xbox event. Dus denk het wel. ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is toch sowieso bevestigd in de press-release dat hij voor de next-generation consoles komt? Eerst door een website die het artikel toen offline haalde en vrij gauw daarna Activision zelf. En inderdaad..het evenemtn waar de nieuwe Xbox uit de doeken gedaan wordt..waar beter dan dat om je nieuwe CoD te onthullen.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Battlefield is al onthuld... Dan is het nu de beurt aan COD. Lijkt me stug dat ze BF4 nog een keer showen. Als ze het doen verwacht ik wel wat nieuws.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou het ontzettend tof vinden weer een nieuwe COD uit te zien komen over de tweede wereldoorlog. Met alle grafische verbeteringen en online flow van nu van dien.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Uit de persrelease: 'Call of Duty: Ghosts komt op 5 november uit op Xbox 360®, PlayStation®3 en PC. Call of Duty: Ghosts komt ook beschikbaar op next generation platforms. Call of Duty: Ghosts heeft nog geen classificatie ontvangen. '
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik vind dit wel tof klinken:

     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2013
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Post-apocalyptische stealth shooter die zich afspeelt in de (nabije) toekomst, klinkt zeker niet slecht.
     
  13. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er echt veel stealth in de nieuwe COD game komt, ben ik verkocht. Het is alweer jaren geleden sinds er een écht goeie stealth game is gemaakt _O_
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    oktober nog...

    en je leest stealth verkeerd denk ik... tzal wel soort van secret missions zijn, covert ops.. maar tis cod, dus blind schieten met auto aim (LT + RT), hollywood, nades uit het niets, one man army, invisible lines etc...

    Iedereen weet elk jaar weer een smoeje te verzinnen om de nieuwe CoD te halen terwijl ze de maanden ervoor schreeuwden hoe kut het was enzo maar dan wordt het aangekondigd en begint iedereen te zeggen van "ik ben stiekem benieuwd want BLA".. en elk jaar facepalm ik mezelf weer, ik ga een facepalm op mn gezicht tatoeëren
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    hahahah en zo dacht ik er dus ook over... op het moment dat hij goed een week uit is begint iedereen weer te zeuren dat het weer het zelfde is en nog slechter speelt dan voorgaande delen... kan je een beetje verwachten toch :b:
     
  16. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    En ondertussen lachen ze zich bij Activision helemaal dood
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En ondertussen zijn er geen andere shooters die CoD kunnen vervangen. Gare Gears, Halo of de zwaar geflopte Medal of Honor.

    Oja, imo
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laatste Halo was niet gaar man en in elk geval Grafisch 100x beter dan welke COD dan ook. :mad:

    En wat raar dat je Battlefield 3 niet noemt? Stukje erkenning? :+
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha ja. Misschien had ik BF3 ook moeten opnoemen want die speel ik weleens voor de afwisseling. Maar de games die ik opnoemde waren van vorig jaar. BF3 is alweer een game uit 2011.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Not my point.. Plus je argument wankelt want Gears is van 2 maanden terug.. dus niet van vorig jaar. Cod is gewoon populairder vanwege imo, het gemak, zolang dat blijft blijft iedereen het kopen.

    Maar wat ik bedoel is dat iedereen eeuwig loopt te schreeuwen hoe kut Cod is maar uiteindelijk koopt iedereen het maar met een smoes van "ja deze is anders, want blablabla".. Meerdendeel wilt de game maar niet toegeven bij de casual massa te horen. "Stealth ja ik ben verkocht, nieuwe engine ja ik ga hem halen, Infinity Ward ja mijn studio blind kopen"
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013

Deel Deze Pagina