Kan er niet precies op zoeken. Maar als in de lijst kijkt van de server die je kiest staat er wel dag 1 en dag 2. Gister btw 2 multi kills achterelkaar. Tegenstander zat vast op de boot op Canals. Eerst schoot ik een volle amtrac kapot met me tank en daarna een chopper die vol zat.
Ja beetje zonde van je geld joh. Die mappen waren uit gekomen toen ik vorig jaar op vakantie was. En ik baalde een beetje dat ik niet thuis was toen hij uitkwam. Maar was het niet waard geweest. Voor op console zijn ze te groot. Ben wel benieuwd hoe het is op pc.
Armored Kill is ook weinig aan op de PC, te weinig tanks al je met veel mensen wilt spelen, vaak genoeg moet je dat pokke eind lopen om daarna weg te worden geblazen door een tank en als je met minder mensen speelt dan is het ook weer geen zak aan omdat je niemand kan vinden.
Speel AK alleen als ik een beetje will trollen. Zoals laatste met een paar man proberen long range te snipen. Aftermath, B2K for the win. Endgame is leuk als je met een team speelt op coms en CQ is ook soms wel leuk om wat wapens uit te proberen en wat te unlocken. Btw check deze montage. Zou ook wel graag zo goed kunnen snipen.
Damn, net op grand bazaar CQ. Andere squad komt steeds naar de B flag en ik flank ze en zie 4-6 man in dat gangetje aan de zijkant staan. Ik gooi 1 granaat en haalde max een triple kill. Had ik er 2 gegooid (was toch support en heb er standaard 2) had ik dan door 2 granaten te gooien 4 instant kills gehad (multi kill) of zouden ze dat zo niet hebben geteld?
Damn, wat een gemiste kans. Misschien was het me toch niet gelukt want ze kregen al alles op zich af.
Ben toch maar eens bezig gegaan met m'n End Game assignments. Heb nu de eerste drie binnen, maar zit wat te worstelen met de Dirt Bike roadkill. Iemand tips op welke modus je dat het best kan doen? Ik dacht dat Nebandan Flats de meest geschikte map is ivm makkelijk te berijden terrein, maar in Conquest zit bijna iedereen in een voertuig of bij een vlag bij een gebouwtje...
Nebandan Flats Conquest. Reed een half minuutje rond en toen kwam ik twee gasten tegen die van de ene vlag naar een andere aan het rennen waren.
Ik moet die IFV kill nog halen. "Destroy 1 enemy IFV from airdropped IFV" Veel te moeilijk. Of je komt een andere tank/IFV tegen (die sneller/beter zijn) of je rijdt over een mijn of iemand plakt wat C4 op je of je wordt geraakt door een javelin/rocket launcher.
Ook op Nebandan flats doen. Beter geen volle server en gewoon Guided Missile gebruiken. Dan kan je op een afstand blijven en hem met een gewone wapen hem afmaken. Die is idd wel het pittigste van alle Endgame assignments. Maar zeker niet onmogelijk.
De keuze is aan jou. Maar als je het tof vind om alle maps/gamemodes eens te spelen en alle achievements/assignments etc wil hebben is Premium voor 2800 natuurlijk een koopje. Anders raad ik je in ieder geval Back to Karkand, Aftermath en End Game aan.
Ja ik zit te twijfelen om de game te halen. Maar dan kan ik denk ik beter gewoon de premium editie in de winkel halen. Word het veel gespeeld? En hoe zit het met de grote van de maps ten opzichte van de spelers?