1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet hier zijn? > http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82995
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gta VI (Ja echt..) moet gewoon een fictief gebied zijn met alle gebieden van Gta Vice City/ IV en V bij elkaar. En dan Vice City en IV weer opgepoetst en uitgebreider.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon die BMX of wat voor fiets dan ook pakken en rondrijden en dan zie ik het wel. Die fiets was een simpel ding in GTA:confused:A maar zo gigantisch fun om gewoon lekker rond te crossen. Wat ik daarna verder allemaal ga doen voordat ik met een missie begin....heb je even? :D
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt nu gelukkig ook gelijk alles exploren, niet dat je op een eiland vast zit.

    Komt vast de storyline niet ten goede :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuw toch?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gepost in de vorige pagina of nog eentje terug, maar deze zijn beter qua resolutie :).

    Hoe gaan ze dit fixen trouwens, als ze het fixen? Al is dit wel een extreem geval:

    [yt]n5jh18DP1i8[/yt]
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik sowieso crap vond en me een leeg gevoel gaf in GTA 4 is dat als je LC van bovenaf 's nachts bekeek je overal rood/witte lichten zag opdoemen. Vloog je dichterbij vaagde echt alles weg en reed er geen hond |:-

    Maar aangezien ik ergens terug las dat er nu vijf keer zoveel mensen op straat kunnen zijn zal het wel drukker worden.
     
  8. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het spel daadwerkelijk zo mooi zijn als die screens, wordt het met de 360 echt huilen met de pet op :emo:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat het nu wel goed zit..kijk maar eens naar deze shot, want in IV zou het vanaf deze hoogte alleen maar stipjes zijn:

    [​IMG]
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    want
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zal wel Far Cry stijl worden.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    dan heb je geen speelbare framerate
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jij hebt de game al gespeeld op 360?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is gewoon om resources te besparen toch? Als je minder verschillende soorten autos laat spawnen kost het minder rekenkracht. Maar dat zit al in GTA sinds GTA I volgens mij. Tis bijna iconisch
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hahaha, ja altijd eeuwen zoeken naar die ene auto of naar een Sanchez. Dan vond je hem en reden ze overal! :eek:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben met een derde playthrough van RDR bezig, want ik had daar echt zin in, blijft overigens een geweldige game. Maar ik heb er altijd van gebaald dat je geen enkele andere camera view kan kiezen, zowel in RDR als MP3 niet. Ik vond dat echt cool in GTA IV om rond te lopen EN te rijden met de camera op zijn allerdichtst op de auto/character, zag er gewoon vet uit. Hoop echt dat we dat ook weer in GTA V krijgen. Maar aangezien ze dat nu al met twee andere games niet gedaan hebben, drie eigenlijk, LA Noire ook niet, begin ik het me wel af te vragen. Meerdere cameraviews zijn gewoon nodig, sowieso wanneer je in een auto zit. Afwachten maar.

    Ze moeten het gewoon maken zoals Skyrim, dat je met twee knoppen..ik dacht de analogs, de camera naar wens kan uit/inzoomen en dat ie daar ook blijft dan.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jonah Hill zou de zoon van Michael moeten inspreken volgens IMDB, wat is geupdate. Waren volgens mij al meerdere geruchten over. Vind hem niet als Jonah klinken in de trailers. 8)
    Mhm, in Michael-trailer klinkt het dan weer wel als hem.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hier ben ik nu precies ook bang voor he! Precies wat jij zegt, dat ze de camera verpesten. Vind het ook altijd top om de camera zo dichtbij te zetten en dan gewoon een stukje rondlopen en sights bekijken.

    Hopelijk is de politie wat minder lomp dan in GTA IV want soms is het gewoon leuk om achtervolgd te worden maar bij 1 ster ben je ze zo makkelijk kwijt, zo'n politiewagen rijdt dan gewoon vol ergens tegenop en gooit zn eigen over de kop. En ze mogen soms wel iets minder aggressief bij 1 ster.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij klinkt absoluut als hem, ik dacht ook echt meteen dat het die acteur was in die tweede trailer...maar ja, in de GI cover story zeiden ze dat Rockstar geen celebs voor stemmen wilt gebruiken meer...dus tja...guess not.


    Het zal denk ik wel loslopen hoor. Je hebt in GTA games ECHT meerdere camerapunten nodig, sowieso in een voertuig, maar ook absoluut te voet. In GTA IV was dit de back knop en het moet gewoon hetzelfde blijven, het zal wel niet nodig geweest zijn voor RDR, LA Noire en MP3. En in RDR werden alle knoppen al gebruikt voor iets...LA Noire en MP3 weet ik niet zeker.


    Moet haast wel fake zijn toch? Ondanks dat de map een box is nu en de previews hadden het erover dat de map inderdaad geen rondje meer is...en de quadbike. De character lijkt nogal copy & paste werk, maar toch:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mocht het echt zijn, dan ben ik niet te spreken over het camera standpunt wat veel te ver weg staat. Zo heb je geen connectie met het character.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina