1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klaar voor next gen... en dan komende 7 cods gaan op die engine...
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lijkt er wel op dat ie CoD: Ghost gaat heten. Hij staat zelfs op de Intertoys website.

    Heb wel zin in een CoD van IW. Zeker als ze met een nieuwe engine gaan komen. CoD is toch een game waar je elke keer op terug kunt vallen zonder dat het snel saai wordt. Sommige andere mp shooters daarentegen...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar stel dat het vergelijkbaar is met die Activision next-gen tech demo...dat zou best wel heel ziek zijn.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nou niet echt, zombies is leuk ja maar de mp vond ik na een maandje/anderhalve maand alweer saai en meer van hetzelfde.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eigenlijk moet dat gewoon de standaard worden, helemaal met next-gen! ;)
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het is natuurlijk wel persoonlijk. CoD is telkens meer van hetzelfde maar dat maakt mij niet uit. Game loopt als een trein en speelt gewoon goed. Veel unlocks etc.

    Heb andere shooters geprobeerd maar die zijn simpel gewoon saai voor mij. Behalve BF3. Die blijf ik gewoons spelen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Juist! Dat had ik dus met de eerste Black Ops. Ik denk misschien een maandje of twee gespeeld en toen begon het mij al te vervelen.Ben echt benieuwd of ik de nieuwe misschien weer tof kan gaan vinden. Met de nodige veranderingen en verbeteringen....perhaps.

    Gaat nog wel eventjes duren denk ik :)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Na enkele weken echt heerlijke scores te hebben gehad is BO2 sinds gisteren weer als een plumpudding in elkaar gezakt.

    Triple Swarm, Double K9 ... noem zo maar op. Dat ging echt als een trein. Nu heb ik het gevoel dat mijn wapens weer lucht schieten. Kan tijdelijk zijn ... maar leuk is anders :+

    Hebben ze recent de MSMC aangepakt? Want normaal was dat ding altijd redelijk sterk maar nu krijg ik tegenstanders met 10+ kogels pas dood. In andere lobbies met 4 ... De fuck?
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat gevoel heb ik ook met de Peacekeeper.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat zijn goede classes voor de map Grind? Ik speel veel met een peacekeeper op die map, maar welke classes en perks raden jullie aan voor Grind?
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    En verkocht voor een loyale €30, en dat terwijl ik de game voor €33 nieuw gekocht had :+ Die game verveelde me al bij het in de console stoppen..
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Helpt de FPS Freeks LINK ook echt of is het een fabeltje, op youtube zie je de meer populaire commentators die gebruiken, maar blijf er nog steeds sceptisch over :9

    Oh en ik ben van plan om te beginnen met commentaten(apparatuur heb ik), vind montages maken te lang duren en mij lijkt het veel leuker om lekker over de spel te praten etc, hebben jullie nog tips en hoe ik mijn eerste filmpje/channel kan introduceren? :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik kijk inderdaad meer van zulke filmpjes. Geniaal.

    Zou er trouwens nog meer micro-DLC komen? Heb wel zin in meer camo's :+
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik zou het echt niet weten.

    Zag wel ergens dat ze files hadden gevonden van onbekende camo's die nog niet beschikbaar zijn gesteld. Misschien binnenkort toch weer nieuwe camo's. Je weet maar nooit.
     
  17. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost die meuk eigenlijk? Ik verbaas me hoeveel mensen nóg meer extra geld over hebben voor een paar extra skins/rectiles..:eek:
     
  18. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  19. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom koop je m dan in de eerste plaats? omdat je een meelopertje bent met de grote massa? zo van iedereen heeft m dus ik ook maar?
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste commentary ooit, ging ook veel moeilijker dan ik dacht
    Als jullie nog wat tips weten wil ik die graag weten, en ja de background muziek had wat lager gekund :+

     

Deel Deze Pagina