1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Supreme commander 2 is ook nog een 360 RTS, maar ja ook weer Sci-fi
     
  2. Witcher R

    Witcher R Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Darksiders II is een echte aanrader!
     
  3. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    het is gameplay wise wel totaal anders, maar de Dynasty Warriors reeks (en aanverwante games) zijn wellicht wel interessant voor je, grote veldslagen en intriges/plotwendingen tijdens en tussen het battelen door... natuurlijk kent het een hack&slash insteek als je de leiders van een unit aanstuurt, maar het heeft zeker ook een interessante strategische opvatting, wat gewoon goed werkt op consoles met deze manier van spelen... en je voelt je meer betrokken bij de personages door de story driven invloeden!

    Als je de Empires varianten speelt, heb je meer controle over strategy en diplomacy, maar is het verhalende aspect weer minder...
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  4. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan misschien eens kijken bij Xbox Live Arcade games. Daar zitten een aantal bordspellen tussen als game; zoals Risk Factions, Carcasonne, Catan. Maar ook 'strategische' games; zoals Age of Booty, Red Alert 3: The Challenges, Toy Soldiers, Panzer General: Allied Assault, Anomaly: Warzone Earth.

    Niet echt een idee of alles even goed is. Ze zijn sws moeilijk te vergelijken met Rome Total War (Rome Total War 2 komt 3 sept 2013 btw).
     
  5. robtje

    robtje Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, kunnen jullie mij advies geven welk spel goed online is met veel spelers? ik heb al call of duty black ops 2 en assasins creed 3 ik was zelf het denken aan farcry 3 of crysis 3 maar heb op internet gelezen dat crysis 3 niet echt veel spelers heeft?

    hebben jullie nog een idee welk spel ik kan kopen voor veel spelers online en leuk is?

    Groetjes
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Battlefield 3.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    duidelijk Battlefield 3

    Farcry 3 is een erg leuk singeplayer spel. Maar als je vooral in multiplayer geinteresseerd bent is Battlefield DE absolute aanrader wat mij betreft

    Veel spelers, enorm veel content en je weet zeker dat het nog maanden/jaren veel gespeeld gaat worden
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  8. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een Tropico-game te kopen... Maar ik twijfel welke. Ik heb nog geen enkele ervan gespeeld, wel de demo van Tropico 4 en die vond ik al geweldig. Maar ik lees op het internet dat deze enorm op z'n voorganger lijkt en daarmee ben ik aan het twijfelen. Is er echt zo weinig verschil?

    Dan kan ik misschien beter Tropico 3 kopen aangezien deze minder kost? :)
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dragon's Dogma: DA of Mass Effect trilogy (PS:cool:? Ik heb de hele Mass Effect saga al eens gespeelt, indien dat uitmaakt.
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dragon's Dogma. Iets nieuws ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, lijkt me een no-brainer. :p
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    DD it is :).
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Sorry voor de late reactie, maar er zit inderdaad weinig verschil tussen de games. Ietsie meer mogelijkheden in 4, maar dat is te verwaarlozen. Toch heb ik 4 omdat ik tja, altijd toch de nieuwste versie wil hebben. Maar is dus niet echt nodig nee
     
  14. skystormer

    skystormer Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga van Tropico 4 dan wel voor de gold edition voor de extra DLC. Heb je toch weer net iets meer.
    Heb ze beiden, helaas ook beiden nog niet gespeeld.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Als ik weer een Call of Duty wil gaan spelen, wil ik dan MW3 spelen of Black Ops 2?

    /care Black Ops 2 besteld, morgen multiplayen 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  16. Witcher R

    Witcher R Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Luister, het begint nu verdacht veel op spam te lijken.
    Ik adviseer je ermee te stoppen. :)
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben op zoek naar een horror spel voor m'n xbox 360. Ik zat tedenken om silent hill: homecoming weer tekopen maar ben bang dat ik hem snel saai ga vinden omdat ik hem al eens gespeeld had( Nog niet uit gespeeld) Dead space series vind ik niet eng wel goed verhaal en gameplay enzo.


    Dus ik ben opzoek naar een goed horror spel!! Zou ik weer silent hill homecoming kopen die ik nooit heb uitgespeeld?
     

Deel Deze Pagina