Ik heb hier al een keer eerder een thread over geopend, omdat ik dacht dat het aan een spel (Yager) lag, maar dat blijkt niet zo te zijn. Mijn Xbox hapert zo nu en dan, hij moet zeg maar tijdens het spelen af en toe een fractie van een seconde laden. Bij Halo is dat bij sommige checkpoints, bij Yager (meerdere keren)en bij Wolfenstein (tot nu toe 1 keer in het spel) is dat bij erg drukke spelmomenten. Ik heb bij Yager ook al eens gehad dat het spel helemaal vastliep. Hier ben ik niet bepaald blij mee, en vraag me dan ook af : -of dit normaal is, of ofdat m'n xbox stuk is, laser stuk/beschadigd/vies of wat dan ook is, en of mensen hier ervaring mee hebben.? -en wat ik het beste kan doen, terug ermee naar dixons dan maar? Bedankt voor jullie hulp/advies.
hoogstwaarschijnlijk is je dvd speler nog zo'n oud ding die in de xbox v.1.0 zat. Als je em naar microsoft opstuurt zetten ze er een goede dvd speler in en dan loopt ie ook niet meer vast. Ik zou dus gewoon ff MS ernaar laten kijken. succes
Bij Halo en RtcW is het normaal, hij saved dan snel je checkpoint zodat je daar terug kan keren als je gedood word. Maar hij hoort niet vast te lopen bij een spel. Als het maar een keer gebeurd is is er niks aan de hand. Gebeurt het echter nog een keer, dan kan je beter naar Microsoft brengen, die sturen dan een doos waarin je je xbox moet doen en wordt hij de volgende dag opgehaald. Na 3-4 dagen heb je je xbox weer perfect terug. ^^misschien de DVD-speler?
kijk even onderop je xbox op welke datum ie is gemaakt; mssn kun je daaraan zien of het v 1.0 is ofzo :?
M'n xbox is van 17-10-2002. Ik heb hem ook nog niet zo lang. Ik heb gisterenavond met die klantenservice gebeld, en die zeiden dat ik eerst alles moest deleten van m'n harddisk, en dan nog es proberen of hij hapert. Anders moet ik hem idd na laten kijken.
Ik had het met halo. Ik dee the maw op legendary samen met een vriend van me toen ging het spel stotteren (blijkbaar door TEVEEL vijanden en actie )
Je moet wel raak schieten he idd, dat is het enigste moment in Halo waar de framerate een beetje daalt.
Als ie 1 keer vastloopt is ok.. Als een spel hapert dan is er ff een framedrop.. Is ook ok Als dit beide regelmatig voorkomt, misschien wel elke keer dat je speelt.. Dat is niet ok ! Ik raad je aan niks te deleten en ff de kat uit de boom te kijken.. Zoals ik al zei, komt het vaker voor dan zou ik ff je Xbox terug naar Dixons brengen, of naar Microsoft opsturen.
Iets dergelijks dacht ik ook al. Ik heb het gelukkig niet vaak, maar bij bv Yager op steeds dezelfde plekken (zeer drukke spelmomenten) en dat is slechts een aantal keer in het spel. Maarja, ik vind zoiets dan jammer omdat ik dit gewoon veruit m'n leukste spel vind. En bij wolfenstein is het 1 keer voorgekomen, en dat laden bij die checkpoints bij Halo leek me idd normaal, maarja, je gaat dan toch meer twijfelen als het voor je gevoel niet helemaal normaal is. Voor de rest heb ik het bij al m'n andere spellen helemaal niet. Ik heb gelukkig nog niks gedelete, want dat zag ik niet zo zitten