1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305


    Erg vet kanaal heeft hij ook!
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vroem vroem. Lekker filmpjes maken van pCARS! :p


    [yt]sYce2tBJYG0[/yt]
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [yt]UAXhbUnHGno[/yt]
    _0_
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En voor uw kijk plezier (en 2 uur van je tijd :p) de hele DTM race van Hockenheim 2013:

    [yt]-gfWU15mjqY[/yt]
     
  5. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Robin Frijns mag dit weekend in Barcelona weer aan de bak in de GP2 voor Hilmer Motorsport. Dus snel maar even de nieuwe livery van Hilmer en Frijns nagemaakt:
    (ook te vinden in m'n storefront)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  6. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Ik zeg thumbs up
     
  7. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Lekker hoor paar weken op hoog niveau op forza. Ben met een vrijgezellen feestje aan het karten en met mijn 100+ kilo twee keer eerste geworden !!
     
  8. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.raceroom.net/

    Dit spel is welliswaar pc only (en mijn pc stamt nog uit het jaar 0) maar wel weer van dezelfde makers als Race Pro (SimBin)

    Iemand die deze free to play racesimulator al eens geprobeerd heeft?
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb hem op mijn pc staan, Grafisch Prima, physics Prima, en vooral het geluid is het beste wat ik ooit gehoord heb in een racegame. Heel indrukwekkend.

    Helaas komt de game met slechts 2 auto's en 2 banen en zijn extra banen en auto's relatief duur. (In vergelijking met iRacing, maar de prijzen weet ik niet uit mijn hoofd.)
     
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo ff de Forza plaatjes van mijn harde schijf aan het wissen........

    uit de oude xdoos:

    Eerste FM4 cup, made possible by Divimus, de seat leon SC. Opgestart in oktober 2011 !
    [​IMG]

    In december 2011 meegedaan aan 2.4 hrs, bij Raceworld Series, tegenwoordig TORA. uiteindelijk 20 rondes en compleet brak in 2 uur 45 min ... Uiteindelijk 39 ste van de 75!! inschrijvingen. Enige Nederlander... Je kon een CSR stuur winnen van Fanatec!, ging overiegens niet naar de winnaar. Hij werd verloot, maar hoe hoger je eindigde hoe meer kans je had.
    [​IMG]

    Openbare Lobby S klasse, sjeesen op Hockenheim met een klusbus..
    [​IMG]

    DTMcup uit 2012, samen met teamgenoot Bergje "training" op Suzuka
    [​IMG]

    1 van mijn mooiste (DTP)paints, DTM 2008 Shumacher. Loyall in zijn Audi in de achtergrond.
    [​IMG]

    20 mei 2013.......ff cruisen met Bergje360.....
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had deze ooit in PGR4 gemaakt:

    [​IMG]
     
  13. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Epic die duplo en yogho yogho logo's _O_

    @ flav...die darkside foto ken ik ook nog van je van devorige dtm8)
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    Forza Motorsport 5!

    • Beschikbaar op de releasedag van de Xbox One
    • Op de trailer was een streettrack te zien
    • Mclaren F1 en Mclaren P1 waren te zien in de trailer
    • Meer informatie op de E3!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Wat houdt die E3 nou in? Hoor daar meer mensen over
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Eigenlijk een groot evenement waar een hoop nieuwe games worden aangekondigd of extra informatie over games word laten zien dmv trailers etc.



    Edit : E3 is dit jaar trouwens 11-13 Juni ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Van oorsprong is het meer een technologie beurs dan games, zover ik weet. Maar idd zal MS dan wel moeten uitpakken met hun games. Met forza zeggen ze dat er in hun eerste jaar 15 exclusives zullen komen.. Mja als daar de helft kinect games van zijn, zegt 15 titels helemaal niks :)
    Ben wel teleurgesteld dat ze helemaal geen ingame demos lieten zien. Op forzamotorsport.net laten ze nog wat screens zien, misschien dat er paar uit photomode komen zoals
    [​IMG]
    Ik vind ze erg vergelijkbaar met de photomode screens van GT6, die gewoon op een oude PS3 moet draaien. FM5 wordt vast een kwa graphics mooiere game, denk dat het niet zozeer in licht effecten of car models gaat zitten, maar in hogere resolutie van de game zelf en hogere resolutie omgevingen/shaduwen.
    Tegelijk zou het mij zeer verbazen als Forza dit keer wel dynamisch weer en dynamisch dag/nacht introduceren, wat erg zonde zou zijn..
    Maar goed, zij maar speculaties van mij en misschien dat turn 10 nog kan verrassen.
    Forza zou voor mij de enige reden kunnen worden om een xbox one te kopen, want ik vind dat systeem verder niet overtuigen...

    Edit: Bij de PS4 vond ik het vreemd dat ze console aankondigen zonder die te laten zien, nu kondigt MS hun xbox one aan zonder echte gameplay demo.. vraag me nu af wat dommer is :p
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vind dit een prima presentatie als ik er over na denk. Ze hebben nu de console en de controller laten zien en ze hebben veel entertainment dingen uitgelegd. Dat betekend dat ze zich goed kunnen focussen op games met de E3.

    Sony, aan de andere kant, heeft nog niet zo veel aandacht gegeven aan hun social en entertainment en moeten dus een deel van hun E3 gaan opofferen.

    Ach ja, ik zie het wel. Forza moet gewoon uitgebreider worden. Nieuwe tracks, regen, nacht en specifiekere opties wil ik zien. Ze hebben met de Xbox One heel veel meer servers dus je kan lobby's met 32 of zelfs 64 man verwachten.
     
  19. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Sony had wel degelijk een verhaal over social features, zoals dat gedoe met die share button waarmee je makkelijk ingame clips kan sharen. Wat ik daar vooral miste was een feature als Xbox live party, want dat hebben ze niet en daar moeten ze echt eens mee komen.
    Ik vind dat MS de xbox wel heel erg als entertainment box probeert neer te zetten. Ik denk dat niet veel van die features zullen werken buiten de VS.
    Uiteindelijk is het ook een gaming console en ze hebben niet een echte game demo on stage gehad.. Sony liet het kastje niet zien, maar liet wel voor ons gamers zien wat het kastje kan.

    Dat van die Xbox live servers is een mooi verhaal, maar als de multiplayer peer to peer blijft, merk je daar niks van in games. Ben wel erg benieuwd met wat voor extra tracks Forza komt aanzetten. Zo te zien iig 1 city track, maar ben wel benieuwd wat voor real world tracks erbij komen. Ben erg skeptisch wat dynamic weer en dag/nacht, hopelijk onterecht
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja ik hoop ook niet te veel hoor. Kan alleen maar tegenvallen aangezien men al sinds deel 2 op bepaalde features zit te wachten.

    Spa, Bathurst, Zandvoort en Monaco en ik ben blij! :)
     

Deel Deze Pagina