[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net een dagje moto gp2 ik heb rookie nou af en ga zo beginnen aan pro en ik heb ongeveer 8 challenges nog niet gehaald. Welke bike pakken jullie nou eigelijk want ik heb nou de Honda NSR maar dat is volgens mij niet de goeie want het is maar een 2-takt.

    Ps: Voeg me maar even toe op je friend list kzie jullie online !
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2-takt schijnt in MotoGP2 het snelste te zijn als je naar de world scoreboards kijkt.. Best jammer, want IRL is het dus andersom.. Ik rijd overigens nu wel met de 4-takt Honda RC in MotoGP2, gewoon omdat die 'vetter' klinkt en toch harder loopt op de rechte stukken.. ;)
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    he mensen weet er iemand hoe je snel weg scheurt bij de start als het nat is?? ik blijf dan steeds als enige staan spinnen.
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon langzaam je gas oplaten komen... that's the trick :)
     
  5. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik dat doe, zijn mijn tegenstanders sneller... zeker als ik harde banden heb. Hoe moet je dat dan doen?
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    omg ik heb me gas op A staan dus dat langzaam gas laten opkomen word dan wel erg lastig.
    Waarom zijn die standaart instellingen niet wat beter bedacht, nu moet ik me weer helemaal iets anders gaan aanleren.
     
  7. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Djeez,

    Hoe sla ik de rijder op.?

    Heb nu een zooi challenges en matches achter de rug, maar dat had ik eergister ook al. Maar die rijder en de punten etc. zijn allemaal weg. Moet ik dit opslaan of gaat dit automatisch. Ik weet wel dat ik ff tussentijds live ging spelen en daarna de boel hard heb stopgezet.

    thanks

    mX
     
  8. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook bij de start dan even de rechter thumpstick gebruiken om gas te geven. Zo doe ik het namelijk. Toch blijft het lastig die challenges maar wie heeft er zin om vanavond wat te trainen met mij (en dus mischien wat anderen) rond een uur of 9 half 10 ??
     
  9. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal kijken of ik thuis ben anders ben ik er :)
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje? Hoe kan ik met mijn eigen bak live spelen? Nu kan ik telkens alleen maar een bak kiezen en daar mijn settings aan hangen. Is het niet mogelijk om met mijn eigen bak te racen?

    gr.

    mx
     
  11. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Een single player seizoen starten :confused:

    Ah, dat heb je al...wat denk je van de meest linker bike selecteren?
     
  12. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, twi, klopt het dan dat ik op xbl wel gebruik kan en mag maken van mijn eigen bike?

    thanks


    edit: en hoe kan ik dan wel racen op die tracks waar nog geen tijd voor staat? Niemand selecteerd deze bij de quickmatches??

    edit2: Damn ik ben er al achter hoe het in elkaar steekt. Ik heb mijn live account rider en normale rider van elkaar gescheiden. Maar dat is juist niet echt de bedoeling.

    Ach van voor af aan dan maar weer :)

    mzzl

    mx
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  13. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal proberen je vragen hier in een keer te beantwoorden:

    1. Je unlocked de tracks door in singleplayer Career mode te gaan doen.

    2. Door Career mode te starten en races te winnen kan je je eigen rider maken en uitbreiden. Deze kan je dan op Live ook gewoon gebruiken. Het is zeer aan te raden om voor een eigen rider te gaan en alle kampioenschappen te doorlopen. Een full custom bike is sneller, dan de snelste demo bike.

    3. Als je een tijd wilt rijden op tracks die je nog niet unlocked hebt, dan moet je inderdaad een Live game van iemand anders joinen. Je rijdt dan mee als ghost, maar je tijden worden wel meegeteld. Als de host niet die banen selecteert, die jij nog niet unlocked hebt, vraag hem/haar dan gewoon om een bepaalde track te rijden. Of je geeft even aan, dat je nog niet overal een tijd hebt en vaak loopt de host dan gewoon voor jou wel even de tracks af waar jij nog een tijd moet neer zetten.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    _O_ thanks Dschadir.

    vanavond ben ik weer in MGP2 op Live denkik. Als je graag die banen wilt rijden? Stuur maar een friend request en een invite, of join me als ik host en dan zal ik die banen wel voor je opstarten!
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha,

    thanks, ik ben er al uit, moet alleen die laatste track nog doen en dan zijn ze allemaal unlocked. Was wel leuk gisteren. Zat in de quickrace telkens op estoril te hopen. Toen ik om 2 uur in de nacht dacht: Ik kap ermee, en wat denk je...start iemand die track :)

    Dusse, alleen sheridon of zo nog maar en dan alles unlocked.

    nog ff

    mzzl

    mX
     
  16. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie je bike eigelijk allemaal afgesteld ik heb hem gewoon op de normale stand staan maar ik weet niet of dit goed is ?
     
  17. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit ook gewoon een volledige singleplayer game? Of echt puur gericht op live?
     
  18. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen live en ben er toch helemaal verslaafd aan :cool:

    En @ Pablow, ik heb ook alles op standaard hoor :)
     
  19. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt genoeg, ik ga hem halen:p
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    You won't regret ;)
     

Deel Deze Pagina