[system-link] RtCW, BF en MM3

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Stig, 7 jul 2003.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje. Ik houd namelijk vandaag een LAN bij mij thuis voor 12 personen. Daarvoor heb ik Halo natuurlijk en de hierboven genoemde spellen. Maar na een beetje onderzoek heb ik het gevoel dat je voor een spel bij bijvoorbeeld RtCW 12 xboxen nodig hebt om met z'n 12en te kunnnen spelen. Volgens mij heb je dat probleem ook bij MM3. weten julie daar meer over???

Nog een vraagje: Ik kan niet met een andere xbox linken bij Brute Force? Hier begrijp ik ook helemaal niks van!

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heet luiheid van de developers, en je zou er echt enorm mesjogge van worden als je geenLive hebt zoals ik... Alles is veel te veel live gericht, en system link en splitscreen moet je zien als extra, en it pisses me off... :mad: Over bruteforce: heb ik nog niet gedaan, maar via XBConnect lukt het mij (en vele anderen) ook niet :confused:

3. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thanx voor je reactie1

4. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    brute force gaat over link.

5. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mm3 ook al via linken geprobeerd. En idd 1 persoon per x-box. Dus je hebt er 8 nodig om aan dat maximum aantal te komen. Best kut.

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nou ja, bij halo kan je met 8 personen spelen met 2 x-boxen

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, bij Brute Force ook hoor :) En bij Mechassault met 4 op 2 xboxen, maar deze developers zijn dus gewoon extreem lui geweest en hebben hun game veel te "xbox-live-based" gemaakt, terwijl ik het liever zie als een extratje... :mad:

8. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje dan, wanneer komt er eens een shooter uit die wel splitscreen is de systemlink mode ondersteund uit?

Ik speel nu altijd Halo via XBConnect en dat raak ik nog niet beu, maar ik wil ook een beetje afwisseling hebben :{

Deel Deze Pagina