Hey, Weet iemand al cker of hij komt en wanneer hij dan komt voor de xbox... Zit er nl behoorlijk op te w88 sinds ik 2 heb uitgespeeld.. Heb je een link... plaats hem er dan bij... Thnx... btw hoop dat ie er snel is als ie op xbox komt tenmiste
neeeeee waarom niet bedoel loopt toch prima op de box... waarom niet op de xbox dan????? heeft niemand hier dan goed nieuws over???
Ja staan ze ons eerst lekker te maken met silent hill 2. En dan komt er nu geen vervolg. JE ziet dus weer wat je allemaal met geld kan doen.
tuurlijk komt ie wel op de xbox waarom, zouden ze deel 2 uitbrengen en daarna deel 3 niet? omdat ie misschien slecht verkocht, maar dat zal wel niet zo, volgens mij word silent hill steeds populairder
SH3 is toch Playstation excl.? Tuurlijk kan de xbox het beter, maar daarom blijft hij nog wel PS excl. Jammer maar helaas. Koop anders Project Zero, zoals al gezegt is. Kippevel gegarandeerd
Krijg 'm binnenkort voor mijn PS2 Project Zero is trouwens ook een erge aanrader. Veel creapier dan SH2.
tja, dat was jammer, MS had gewoon met cash moeten smeiten om hem exclusief te houden, maar boeie, was toch niet mijn soort spel.
Het lijkt mij dat hij wel uit zal komen op de xbox, net als deel 2 duurt het gewoon wat langer. Maar dan ziet het er misschien wel een stuk beter uit en zitten er wat kleine extratjes bij. Dat exclusief dat zegt nix meer tegenwoordig.
Effe een n00b vraagje: Project Zero, is dat hetzelfde als Fatal Frame? Heb op Gamespot gekeken en kan het nergens vinden.
Ze hebben de naam veranderd voor de amerikaanse en europeses markt maar voor de rest is het precies hetzelfde spel. Het blijft desalniettemin een van de beste xbox spellen op het moment (IMO natuurlijk)
Deel 3 heb ik ook gespeeld. Om eerlijk te zijn vond ik deel 2 enger en leker dan deel 3. Ik weet niet waarom. maar bij Silent Hill2 heb je een enger sfeertje (misschien is het toch de ruis in het scherm wat het enger maakt)