1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    ( Valencia ;) ) . Maar voor de rest goed punt.

    Nee, gewoon nee. :'-(
     
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    F***! nu gaan de Mataatjes weer voor minimaal 700k.. Staan er ook nog maar 7 op.. |:- :p
     
  3. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn volgens mij weer aardig wat auto-buyers actief. heb al een aantal keren een speler erop gezet die vervolgens binnen 1 sec verkocht is. 1tje zelfs voor meer dan ik hem als buy now erop heb gezet. Dat was echt wazig.
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand een idee of er nog een echte markt crash komt? Ik volg nu al een tijdje Ronaldo omdat ik hem wel kopen maar ben nu al een aantal weken aan het wachten op een mogelijke markt crash. Maar ook na de release van TOTS premier league daalde zijn prijs amper. Kan dit nog gebeuren wanneer er een TOTS versie van Ronaldo komt?
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    De echt goede spelers zoals Neymar, Robben, Messi, Ronaldo enz. dalen inderdaad nauwelijks/niks. Ik denk volgende week pas als de BBVA ook is geweest. Veel mensen gaan pakjes openen in de hoop op een TOTS Ronaldo of Messi. Dan ben je binnen natuurlijk.
    Ik heb net als investering MOTM Ivanovic gekocht voor 180k. Goedkoopste BIN is 210 nu. Denk dat ik met wat geluk straks zo 100k op hem pak. Zit maar 24 uur in de pakjes en is gewoon 1 van de beste BPL CV's. Goede workrates ook.
    Goede tip om ook te doen! Bijna alle goede MOTM kaarten zijn minimaal 100k duurder dan toen ze in de pakjes zaten. Bijv: Muller, Neuer, Reus, Lewandowski enz..
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    De crash is al weken bezig. Ik heb gisteren Ronaldo gekocht voor 1007k en dezelfde avond weer verkocht voor 1110k, als je Ronaldo wilt zou ik hem woensdag a.s. iets vóór de nieuwe TOtS release kopen voor hopelijk 1mln. Dat is gewoon een goede prijs voor hem, lager ga je hem echt niet krijgen. Zelfs nu bij de BPL release (meest populaire competitie) is Ronaldo wat gestegen!

    Paar weken terug was Ronaldo nog 1,4mln he!
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik had blijkbaar nog 150.000 coins op m'n account staan. Dus uitgegeven aan premium pakjes.

    Aaaaand it's gone. Beste speler was Aimar. En die is kut. :emo:
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke thanks! Viel me inderdaad ook al op dat die telkens vlak voor TOTS daalt naar rond 1 miljoen en dan weer snel omhoog vliegt. Naja dan inderdaad volgende week maar eindelijk eens halen!
     
  9. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    wat denken jullie, gaat EA FUT eindelijk wat minder nep maken volgend jaar, want je kan wel leuk al die TOTS kaarten in je team zetten, maar als ik met emenike welliton santana ga spelen win je alles gewoon 1000x zo makkelijk.

    Mijn hoop gaat een beetje uit naar die first touch dribbling, hopen dat dure spelers ook daadwerkelijk beter zijn volgend jaar FUT13 is zo niet normaal nep.

    Speel laatste tijd alleen maar h2h en dat is zoveel toffere gameplay, als je beter ben uit zich dat vaak ook echt in de score in tegenstelling tot in FUT.

    Het concept van FUT is wel gruwelijk verslavend, maar als ze nou iets meer naar de h2h gameplay gaan, zou het pas echt leuk gaan worden.
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal mee eens! Maar toch blijf ik het spelen door de afwisseling die je in je teams kan maken. Ga een gokje wagen, heb er nog 3 MOTM Ivanovic bijgekocht. Nu dus 4. Ik denk echt dat ik hier een mooie winst mee ga maken. En anders maar niet, dan koop ik Emenike, Welliton en Santana :D
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Die neppe arcade-stijl moet eruit, met die long shots die állemaal richting de kruising gaan, onafhankelijk van de afstand waarmee ze afgeschoten worden. Pace betekent alles.

    In H2H is dat natuurlijk ook wel een beetje (de snelle spelers zijn nog steeds érg handig), maar de complete snelheid en 'echtheid' zijn veel beter gebalanseerd. Waar je in FUT aanval na aanval opzet en het spel ongelofelijk snel op en neer gaat en je uitslagen krijgt van 5-2 en 8-3, is het bij H2H veel meer een tactisch spelletje.

    Als FUT volgend jaar richting de H2H gaat, hou ik het misschien vol tot het einde. Nu speel ik het zo nu en dan nog bij een vriend, maar verkoop ik zelf alles al na een paar maanden.
     
  12. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Had op je aanraden voor 195k ivanovic gekocht, uurtje later verkocht doordat HH werd aangekondigd :eek:
    Wel met winst, nu zoek ik hem super cheap aangezien mijn geld weer eens op is xD

    Please ea, eerlijke fut volgend jaar
    Zoveel voordelen, en misschien word ik eens miljonair als ik toch niet al me coins aan pakjes uitgeef omdat de gameplay saai en oneerlijk is
     
  13. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    De prijzen van hem stijgen nu al weer wat op de ps3.
    Met HH komen er echt niet veel meer bij hoor. En nu zijn ze helemaal niet meer te krijgen. Ik wacht nog een paar dagen. Kijken wat de prijzen gaan doen.
     
  14. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij xbox is hij rond waar ik hem gister voor HH voor verkocht heb, ik zie hem niet echt stijgen denk ik
    Btw is futwiz ene betrouwbare site voor consumables prijzen, die zijn echt een pain in the ass om de buy nows vast te stellen
     
  15. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zullen de prijzen van de bpl tots spelers doen als deze week voorbij is? was van plan benteke te kopen hij is nu rond 420+ k. Beter nog even wachten neem ik aan tot spaanse tots? gr
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Mijn team tot nu toe:

    [​IMG]

    Nog een spits en een CAM nodig.
     
  18. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    wat een dreamteam.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Thx! Heb al wel gespeeld met een paar uit het team. Cazorla is geweldig!
     
  20. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja,was ik al bang voor...ik had Cazorla van 86,die viel me een beetje tegen,en met veel verlies verkocht :mad: Ik heb de coins niet voor deze Cazorla.
    Hoe is Felliani ?
     

Deel Deze Pagina