Morgen komt ie denk ik Ik denk dat ie morgen komt Omdat de meeste bedrijven niet na feestdagen bezorgen komt ie denk ik morgen of het duurt nog 2 maanden of zo maar dan word ik gek Als ie niet deze week komt freak ik door naja we zien wel s6 morgen met in spanning zitten. en maak ff een nieuw topic voor wie em morgen heeft mazz0l
Ik heb ook nog niets gehoord, ik hoop dat ie toch nog snel komt. Ze zijn bijna door hun 28 dagen heen!
tering man... ik moet eerst naart school dan moet ik nog kranten bezorgen. en miosschien ben ik er dan niet.... shit man... ik pleur die kranten(tja 2 folder wijken) gewoon in de sloot en kom wel naar huis
Lang leve de thuiswerkers Ik heb van ellende wel amped gehaald.. kon niet meer wachten.. Hopen dat ie gesloten verpakking heeft.. misschien kunnen ruilen in de winkel
desnoods meld ik me ziet of ga ik om 9:15 naar school en kom ik 10:00 precies terug naar huis omdat ik ziek ben ofzow IK MOET *&^*&^%$%^#$#^^#& Dead Or Alvive 3/PGR hebben (lees: spelen)
Ik kreeg vanmiddag ineens zonder een mailtje of telefoontje ofzo van te voren mijn pakket binnen!!!!!!!!! Ben super blij!!! Ik had 2 mei per post alles opgestuurd en van daag alles binnen gekregen!!
kheb ze ook (waha!) khad ze dinsdag de 30e opgestuurt ... en heb ze nu Munsj en Azurik + controller (moet dvd stick zijn maja dat komt nog wel) thnx M$ ! me = happy mzzl Munch and Abe
ik bezwijk bijna onder de druk van het wachten ik heb o zon stress ik ben ondertusse zo gestresseerd dat ik bijna van plan ben mn webcam voor de deur te zette zodanig dat ik van achter mijn computer kan zien of het dr is
Hoeveel mensen hebben hem ineens eigenlijk vandaag gekregen zeker 30 of zo op dit forum. Ik denk dat de rest morgen of van de week komt ivm Pinksteren damnz ik wel me doa3 en amped spelûh greetz
Tja, 't was FedEx maar, 's werelds grootste bezorgdienst. Heb btw ook vanmiddag m'n pakketje gekregen, zekers vet!
Werken die mensen niets af in volgorde van binnen komst of zo Ik lees hier allemaal mensen die zeker een week later dan ik hun formulier hebben opgestuurd en nu al hun rewardpack hebben ontvangen, ik heb tot nu toe nog helemaal niets gehoord, ik word hier toch wel lichterlijk pissed off van. Begrijp me niet verkeerd, ik misgun het jullie zeker niet, maar ik vind het niet echt correct van MS.
Ik heb ook nog niiiiiiiiiiiiiiiiiiiks gehoord!! Nu al bijna een maand geleden verstuurd! Geen mailtje, geen telefoontje... nouja misschien wel een telefoontje, maar ik ben er bijna nooit. Als ie vandaag niet komt g aik maar is informeren dan...