1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rainbow 6: Patriots

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 4 nov 2011.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja en hopen dat ie dus volledig next gen is en geen halve port zoals AC en WD.. En als die gameplay van die footage intact blijft ben ik verkocht.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze jij bedoelen?

    [yt]7QVy5XwtDpU[/yt]

    Het hele concept moet gewoon blijven, best wel controversieel en origineel zelfs. Ubi moet hem gewoon tonen tijdens E3 dit jaar, enigszins onverwacht, net als Far Cry 3 toen. Echt fucking bruut was dat om te zien toen. En dan een release ergens volgend jaar, hoppa.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jaaaa die. Toch dik
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: fail van mij.

    Maar Jan Meijroos had getwitterd dat R6 patriots gecanceld zou zijn.. (wel als gerucht, maar toch, hij weet wel vaak ins en out van de gameindustrie.)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En toch geloof ik het nog niet. Ubi's eigen Jade Raymond vertelde in april nog dat de multiplayer maps klaar waren en dat het de goede kant op ging. Next-gen, let maar op. Zo niet....zou echt heel heel kut zijn, maar je doet er uiteindelijk niets aan.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Rainbow is toch wel mijn favo FPS naast Halo. Zou balen als ie gecanceld zou zijn of tegenvallen.
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is toch niet nieuw
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Een van de games gaat een compleet nieuwe IP zijn, de andere een vervolg.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ubisoft Red Storm working on unannounced PS4/Xbox One game


    [​IMG]


    Later this year? Nah dacht het niet...geloof er niets van.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja inderdaad. Maar de vraag is of het nog wel het Patriots concept zal hanteren, zo niet....fuck! Had de game echt verwacht bij E3, want iedereen wist nu wel dat hij next-gen zou gaan. Ik ga er maar gewoon van uit dat we deze nog LANG niet gaan zien.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Rainbow Six Patriots nog steeds in ontwikkeling

    In een gesprek met IGN heeft Ubisoft bevestigd dat er nog steeds gewerkt wordt aan Rainbow Six Patriots. Executive director Alain Corre geeft aan dat men de game 'perfect' wil maken voordat men de game officieel zal gaan onthullen.

    "On Rainbow 6, it’s still cooking," zei Corre tegen IGN. "It’s an important franchise for Ubisoft. We want to make sure, on this one, like all the other games we’re working on, that we bring it when we feel it’s perfect."

    Het is overigens mogelijk dat 'Patriots' uit de titel verdwijnt, daar is men nog niet over uit: "We can’t say yet. We’re iterating," aldus Corre. "What we want is to have a compelling story. We want people who play the next Rainbow 6 to be astonished, to be very pleased with what they see. You’ve seen that the improvement in games over the last few years has been exponential. We have to reflect that improvement in quality. That’s what we’re doing on all our games."

    Ubisoft denkt dat ze genoeg creativiteit en innovatie hebben om iets te maken waar we echt op zitten te wachten. Tot de onthulling van de game blijft het voor ons afwachten.

    "What we have to do, and it’s something that is very important for us, is that we bring a new iteration when we believe that we have enough creativity, enough innovation, to make something worth waiting for. On some games, it happens more often. Creation is not an exact science. When we’re happy with what we see, when we think we can bring something new to gamers, then we say, ‘okay, this is a good time to release it.' "
     
  14. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik vroeg het me van de week nog af. Rainbow six: vegas en vegas 2 waren topgames en de multiplayer van deeltje 2 heb ik kapotgespeeld. Ik kan echt niet wachten op een nieuwe R6!
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja heb beide vegas delen nog liggen zelfs.
    Hoop dat dit deel ook weer leuk ga worden.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zolang het concept van dat ene filmpje blijft wordt het tof
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    http://archief.xboxworld.nl/news/19668/rainbow-six-patriots-terug-naar-de-tekentafel/
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke dus dat gaat nog niet komen de komende 3 jaar :'-(
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet je niet; ligt eraan wanneer dat was.
    Kan al een jaar geleden zijn.

    Laten we hopen op een eind 2015 release.:thumbs:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Rainbow Six Patriots isn’t dead, as suggested by LinkedIn CV

    http://www.vg247.com/2014/04/28/rainbow-six-patriots-isnt-dead-as-suggested-by-linkedin-cv/

    Kan niet echt zeggen dat ik nog extreem zit te wachten op de game. Als er een E3 trailer zou komen dit jaar, zou dat erg tof zijn. Maar die kans lijkt me uitermate klein. Denk ook dat het hele concept verdwenen zal zijn en dat is jammer aangezien het best gewaagd was.
     

Deel Deze Pagina